Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El currículo de Lengua y Literatura en la ESO
Advertisements

Utilización del libro digital en las clases de ciencias
TEMA 10: VIAS DE RESPUESTA PARA LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD
PROGRAMAS DE CUALIFICACIÓN PROFESIONAL INICIAL MODALIDAD: TALLER (1 AÑO) OPERACIONES AUXILIARES DE MONTAJE Y MANTENIMIENTO DE SISTEMAS MICROINFORMATICOS.
CURSO DE FORMACIÓN SOBRE EL CURRÍCULO DE ARAGÓN DIRIGIDO A ASESORES DE LOS CPR’s Novedades y prioridades que establece el Departamento en relación con.
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
PROJECTE COMENIUS ACTIVITATS REALITZADES PER 1ºA.
Regidoria d’Educació, Família, Majors i Immigració CURS
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Procés de Reflexió Reglament del Consell Escolar Municipal 25 de setembre 2007.
Projecte EduCAT 1x1: Desplegament exploratori del model 1:1 i els llibres de text en format digital Xavier Kirchner – Fundació Catalana per a la Recerca.
REUNIÓ DE PARES I MARES C.P. L’HORTA Catarroja Curs Tutora: Teresa Luz Pitarch.
Tallers d’intercanvi d’experiències
Pràctica 17 Reflexions Maria Gisbert, Llorenç Godia, Mariona Kiskeri i David González.
La llengua amb les TAC…. UN NOU MODEL SOCIAL ELS DOCENTS NO ENS PODEM QUEDAR ATURATS DAVANT ELS CANVIS SOCIALS. LA TECNOLOGIA ÉS EN TOTS ELS ÀMBITS (administratiu,
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
DIPLOMA FIN DE CURSO Para:___________________________________________________________________________ POR TERMINAR EL CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL Curso.
UNITAT 4.- Organización del trabajo
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Catalunya escola d’emprenedors Mesures per fomentar l’esperit emprenedor Barcelona, 8 de novembre de 2011.
INS ELS TRES TURONS CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ GESTIÓ ADMINISTRATIVA.
LEY ORGÁNICA DEEDUCACIÓN LOE. LEY ORGÁNICA 2/2006 DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN. BOE 106. MAYO 2006.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
1 CI I C C.I.T.I.C Campanya per Implantar Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
PARTES DEL CUERPO Nivel: NT1 Y NT2
ENSEÑANZAS DEL SISTEMA EDUCATIVO ESPAÑOL
ORDEN DE 19 DE SEPTIEMBRE DE 2002 Elaboración del Proyecto Curricular de los centros específicos de educación especial y de la Programación de las aulas.
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Validació de l’experiència laboral. validació de l’experiència laboral? A qui va dirigit ? Què s’obté validant l’experiència laboral? On puc fer la sol·licitud.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
CURRICULUM DEL BATXILLERAT EN LA COMUNITAT VALENCIANA DECRET 87/ DE JUNY Institut d’Educació Secundària “COTES BAIXES” CERTIFICADA EN FORMACIÓ EN.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Més enllà de les arts escèniques
Què és un pla Individualitzat ?
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Gestió de continguts digitals: una experiència
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Visió estratègica de la UPC
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Grups interactius a L’Esquitx
Tutora: Eloisa Lorente
Seminari d’Educació Especial
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Plantilla per realitzar un projecte
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Projecte Agrega

Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa

A qui va dirigit ? A professors A professors A alumnes A alumnes

Quins són els objectius? Facilitar a la comunitat educativa una eina útil per a integrar les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l’Aula Facilitar a la comunitat educativa una eina útil per a integrar les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l’Aula

Característiques del projecte: És una iniciativa global d’interès comú entre Red.es, el MEPSyD i les comunitats autònomes. Es centra en el contingut i en el fet de compartir criteris comuns de catalogació dels mateixos, aspectes essencials per impulsar un model sostenible de generació i aplicació del contingut digital en el procés d’ensenyament i aprenentatge a l’aula, així com per a impulsar el desenvolupament de d’indústria de producció de continguts digitals. És una iniciativa global d’interès comú entre Red.es, el MEPSyD i les comunitats autònomes. Es centra en el contingut i en el fet de compartir criteris comuns de catalogació dels mateixos, aspectes essencials per impulsar un model sostenible de generació i aplicació del contingut digital en el procés d’ensenyament i aprenentatge a l’aula, així com per a impulsar el desenvolupament de d’indústria de producció de continguts digitals. El projecte vol ajuntar els esforços de la generació i l’aplicació dels continguts digitals curricular en línia que han desenvolupat les Administracions Públiques i el sector privat, i posar unes bases per potenciar la participació dels dos en la generalització de la feina dels continguts de les aules del sistema educatiu espanyol. El projecte vol ajuntar els esforços de la generació i l’aplicació dels continguts digitals curricular en línia que han desenvolupat les Administracions Públiques i el sector privat, i posar unes bases per potenciar la participació dels dos en la generalització de la feina dels continguts de les aules del sistema educatiu espanyol. El projecte està dirigit als membres de la comunitat educativa, amb especial èmfasis als professors i alumnes d’ensenyança no universitària sense coneixements especialitzats en tecnologia. El projecte està dirigit als membres de la comunitat educativa, amb especial èmfasis als professors i alumnes d’ensenyança no universitària sense coneixements especialitzats en tecnologia. La definició del projecte permet una integració amb les diverses iniciatives que han impulsat les diferents Comunitats autònomes, amb l’objectiu d’una major eficiència dels recursos públics. La definició del projecte permet una integració amb les diverses iniciatives que han impulsat les diferents Comunitats autònomes, amb l’objectiu d’una major eficiència dels recursos públics.

De quines àrees hi ha material didàctic? Educació infantil Educació infantil Educació primària Educació primària Educació Secundària Obligatòria Educació Secundària Obligatòria Batxillerat Batxillerat Ensenyament oficial d’idiomes Ensenyament oficial d’idiomes

Amb quines llengues hi ha el material didàctic? Català Català Castellà Castellà Galleg Galleg Anglés Anglés Euskera Euskera Valencià Valencià

Exemple d’una activitat : Título: Conocer algunas de las partes del cuerpo humano Visualizar contenido Edad: Para alumnos entre años Descripción: Conocer las principales partes del cuerpo humano, los sentidos, algunos de los huesos y el sistema digestivo. Area Curricular - Educación Infantil/Segundo Ciclo/Conocimiento de sí mismo y autonomía personal - Educación Infantil/Segundo Ciclo/Conocimiento del entorno - Educación Primaria/Primer ciclo/Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural - Educación Primaria/Segundo ciclo/Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural - Educación Primaria/Tercer ciclo/Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural Objetivos: Identificar los partes del cuerpo humano. Reconocer los cinco sentidos. Conocer e identificar las principales articulaciones del cuerpo humano. Reconocer las partes del aparato digestivo. Lengua: castellano Título: Reconocer la figura humana y características Visualizar contenido Edad: Para alumnos entre 8-10 años Descripción: Actividades realizadas mediante dibujos de la figura humana.

Tot el contingut es troba a: On pots: Buscar, visualitzar o descarregar continguts