La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Visió estratègica de la UPC

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Visió estratègica de la UPC"— Transcripción de la presentación:

1 Visió estratègica de la UPC
II Jornada d’e-administració Visió estratègica de la UPC Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011

2 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

3 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

4 Punt de partida UPC10 Pla de govern 2006-2010
Llei 11/2007 de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics. UPC14 Pla de govern

5 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

6 Compromís de la UPC Modernització de l’administració introduint el document electrònic, la signatura digital i la interoperabilitat entre administracions. Valorització de la forma de treballar i del lloc de treball.

7 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

8 Objectius i beneficis Simplificació de processos
Agilitació de la tramitació Traçabilitat Transparència Interoperabilitat entre administracions

9 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

10 Full de ruta , definició del projecte e-administració de la UPC , Identitat digital: el carnet i el certificat UPC , les bases normatives i tecnològiques del projecte e-administració , els primers processos i serveis e-administrats

11 Full de ruta 2007-2011 El carnet UPC i el certificat digital
2.800 PDI, PAS i estudiants 9.000 certificats digitals Seu electrònica 7.000 visites

12 Full de ruta 2007-2011 Registre Telemàtic Perfil del contractant
Complements de gestió Beques d’aprenentatge Renúncia del pla de pensions Triennis generats a la UPC Llicències sabàtiques Pla de mobilitat del PDI 6 tràmits Perfil del contractant 3 procediments oberts 11 procediments negociats sense publicitat

13 Full de ruta 2007-2011 Votacions electròniques
Tràmit de nomenament de càrrecs Director/a – Degà/na de centre, departament i institut Equips directius de centres, departaments i instituts

14 Full de ruta 2007-2011 Factura electrònica
14 factures electròniques rebudes Signatura d’actes curriculars 50 PDI 50 PAS 400 document/any

15 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

16 Col·laboració interuniversitària
L’any 2009 es va constituir la comissió de l’e-administració de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) Impulsar el desenvolupament de l’administració electrònica a les universitats. Foro de debat Desenvolupament de projectes comuns: vot electrònic, registre, formació... Lobby per negociar amb proveïdors

17 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

18 Projectes 2011 Àmbit acadèmic
Actes curriculars - 50PDI - 50 PAS doc/any Signatura d’informes d’avaluació PDI - 50 PAS doc/any Certificats i faigs constar doc/any - Tot l’estudiantat Lliurament de projectes de final de carrera centres doc/any Sol·licitud de beques d'aprenentatge doc/any - Tot l’estudiantat

19 Projectes 2011 Àmbit econòmic
Factura electrònica factures Signatura d’ordres de pagament doc/any

20 Agenda Punt de partida Compromís de la UPC Objectius i beneficis
Full de ruta Col·laboració interuniversitats, ACUP Projectes 2011 L’e-administració 201x

21 L’e-administració 201x En què ens ajuda l’administració electrònica?
Aporta eficiència a la nostra feina. Acosta l’administració a les persones Facilita el treball en equip i la coordinació de persones. El teletreball és part de l’e-administració. Agilitza la cooperació amb altres administracions mitjançant la interoperabilitat.

22 L’e-administració 201x Quines són les següents passes?
Consolidar l’e-administració dels processos relacionats amb gestió acadèmica i la gestió econòmica fins arribar al paper 0. Elaborar el catàleg de prestacions UPC i valorar-lo en funció de l’impacte i millores que suposa per l’organització l’e-adminisració. Treballar la gestió del canvi per tal d’explicar els avantatges que suposa per la universitat l’administració

23 Gràcies per la vostra atenció
II Jornada d’e-administració Gràcies per la vostra atenció Josep Casanovas Vicerector de Política Universitària 19 | 05 | 2011


Descargar ppt "Visió estratègica de la UPC"

Presentaciones similares


Anuncios Google