(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Marc Càliz Cuervas Alex Carruesco Llorens Ricard López Mitjà
5.- EL TERCER MÓN I ELS PROBLEMES HERETATS DEL COLONIALISME (I).
Què és la tecnologia?.
L’ordinador i els Sistemes Operatius(S.O)
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
i el que no es pot avaluar
Salut mental i prevenció
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
T8. EL COMPORTAMENT INDIVIDUAL I SOCIAL (elements de la Psicologia Social) ELS GRUPS.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
ÚS DEL MÈTODE HISTÒRIC PER ARRIBAR A L’APRENENTATGE D’UN CONCEPTE.
EL NEN/A AMB TDAH “ORIENTACIONS PER A LES FAMÍLIES”
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
PETITS REPORTERS Títol.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Recordem què vol dir ser adolescent
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PRESA DE DECISIONS Manuel Ortega(
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
1- Quan els esportistes estiguin fent bé les coses, dóna´ls molts
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
PERFILS JO BÉ NI IDEA NO Luz Pérez
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Perfil dels enquestats
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
DIADA DE LA PAU A SJO.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
“El perfil de mestre i professor”
les competències bàsiques
TECNOLOGIA.
LA NUTRICIÓ I LA SALUT.
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Coneixements i idees previs
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Introducció Al posicionament Web.
HABILITATS COMUNICATIVES
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
Vulneració dels drets socials
Organització i creixement
LA NUTRICIÓ I LA SALUT.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
La vulneració dels drets socials
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Gestió del coneixement
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola: Educació Infantil
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr ) GROUP PROCESS, GROUP DECISION, GROUP ACTION. (Robert S. Baron & Norbert L.Kerr ) LG2- GRUP 3

0. Índex de Continguts Habilitats Socials Treball individual vs treball en grup Tasques de motivació en grup Influència social i conformitat Radicalitat en grups Mètodes de combinacions socials Conflictes intergrupals Estrès i suport social “Grups electrònics” LG2- GRUP 3

1. Habilitats socials Facilitat per tractar amb la gent. “La competició” entre persones ajuda a formar aptituds necessàries per relacionar-te amb altres companys. “Consciència” de les persones (com enfocar les accions que duràs a terme). Les “desigualtats” socials moltes vegades influeixen a l’hora de la relació amb les altres persones. LG2- GRUP 3

2. Individual vs Grup S’ha demostrat que és millor treballar amb grup. S’obté un millor rendiment i els grups tendeixen a ser més ràpids, acurats i productius. Els grups no aprofiten del tot el seu potencial. LG2- GRUP 3

2. Individual vs Grup El bon funcionament del grup depèn de molts factors (humor dels components…). És principal que els membres del grup tinguin una bona comunicació i una bona relació. LG2- GRUP 3

3. Tasques de motivació d’un grup Els membres d’un grup poden patir una pèrdua de motivació, o un guany de motivació, tot això dependrà de diverses condicions. Condicions desmotivants: Quan una persona no sent un sentiment d’identificació envers els altres (no ens sentim reconeguts). Quan diverses situacions porten que un sol membre del grup faci tota la feina i que per tant els altres no hi participen. Condicions de guany: Quan un membre del grup ajuda a un altre que té més dificultat per dur a terme la seva tasca (treball cooperatiu). LG2- GRUP 3

4. Influència social i conformitat La conformitat és un instrument per aconseguir l’aprovació dels altres. Hi ha dos factors que augmenten o minimitzen la conformitat: La normativa. La influència informacional. La conformitat depen de la personalitat de cada persona. LG2- GRUP 3

5. Radicalitat en grups Persones amb molt de poder de convicció, que saben com dominar grups de persones Fan que la gent dugui a terme accions que normalment salten la normativa i que afavoreixen a la persona dominant. LG2- GRUP 3

5. Radicalitat en grups Persones molt radicals i amb un caràcter fort. · Dificulten el treball en grup · Creen mal ambient de treball · Creen conflictes personals-laborals LG2- GRUP 3

6. Mètodes de combinacions socials: Group decision making Group decision making és un procés en el qual es parteix d’un desacord inicial, encara que finalment s’arriba a un acord que satisfà a tots els membres del grup. LG2- GRUP 3

6. Mètodes de combinacions socials: Group decision making Mètode de combinació social+mètode de comunicació social. LG2- GRUP 3

7. Conflictes intergrupals Causes: Diferències ideològiques: econòmiques, politiques, religioses. Provoquen: Frustració, tractes injustos i hostilitats. LG2- GRUP 3

8. Estrès i suport social El suport social pot ajudar a les persones a tenir més bona actitud i a enfocar els problemes amb més optimisme. Per altra banda l’estrès també pot venir provocat per l’actitud negativa d’una persona. Per tal de superar l’estrès és necessari ser estimat per amics, familia... LG2- GRUP 3

9. “Grups electrònics” L’evolució de la tecnologia a suposat un canvi en la manera de comunicar-se, i en la manera de treballar. Tenen un rendiment més baix que els grups cara-a-cara. LG2- GRUP 3