La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

“El perfil de mestre i professor”

Presentaciones similares


Presentación del tema: "“El perfil de mestre i professor”"— Transcripción de la presentación:

1 “El perfil de mestre i professor”
Boris Mir Maig, 2007

2 “El perfil de mestre i professor” - deu consideracions personals -
Boris Mir Maig, 2007

3 1 La qualitat d’un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perquè l’aprenentatge sigui possible.

4 1 La qualitat d’un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perquè l’aprenentatge sigui possible.

5 1 La qualitat d’un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perquè l’aprenentatge sigui possible.

6 1 La qualitat d’un professor ve determinada per la seva només de crear les condicions? perquè l’aprenentatge sigui possible.

7 On acaba el deure d’ensenyar i on comença la llibertat d’aprendre?

8 2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent està prenent força la idea de professió en detriment de les concepcions de vocació, ofici o art.

9 2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent està prenent força la idea de professió en detriment de les concepcions de vocació, ofici o art.

10 2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent s’està prenent força la idea de professió en detriment de les concepcions de vocació, ofici o art.

11 2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent s’està prenent força la idea professió docent? en detriment de les concepcions de vocació, ofici o art.

12 És necessària també una vocació docent?

13 És necessària també una vocació docent?

14 3 La professionalització de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.

15 3 La professionalització de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.

16 3 La professionalització de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.

17 3 La professionalització de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor? o, fins i tot, a professor-autor.

18 És compatible la condició de funcionari amb la de professor-actor?

19 És compatible la condició de funcionari amb la de professor-actor?

20 És compatible la condició de funcionari amb la de professor-actor?

21 És compatible la condició de funcionari amb la de professor-actor?

22 4 Les noves competències docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l’aula amb els alumnes.

23 4 Les noves competències docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l’aula amb els alumnes.

24 3 Les noves competències docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l’aula amb els alumnes?.

25 3 La relació amb els alumnes és purament professional?

26 3 La relació amb els alumnes és purament professional?

27 5 La professionalització pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar.

28 5 La professionalització pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar.

29 5 La professionalització pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar.

30 5 La professionalització pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no cultura escolar?

31 Com encaixa una cultura escolar en un entorn més professionalitzat?

32 Com encaixa una cultura escolar en un entorn més professionalitzat?

33 6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competències professionals.

34 6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competències professionals.

35 5 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competències professionals.

36 5 Els valors i les finalitats educatives
5 Els valors i les finalitats educatives? no es fonamenten en les competències professionals.

37 5 Els valors i les finalitats educatives, s’adquireixen?

38 5 Els valors i les finalitats educatives, com s’adquireixen?

39 7 Les competències professionals han d’anar acompanyades d’una cultura pedagògica lligada a les finalitats i als valors de l’educació.

40 7 Les competències professionals han d’anar acompanyades d’una cultura pedagògica lligada a les finalitats i als valors de l’educació.

41 7 Les competències professionals han d’anar acompanyades d’una cultura pedagògica? lligada a les finalitats i als valors de l’educació.

42 7 La cultura pedagògica, l’aprenem a l’aula?

43 7 La cultura pedagògica, la donem per suposada?

44 7 La cultura pedagògica, la donem per suposada? La fomentem?

45 8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedagògiques.

46 8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedagògiques.

47 8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedagògiques.

48 8 Probablement ens manca una Cultura escolar
8 Probablement ens manca una Cultura escolar? que reculli el millor de les diferents tradicions pedagògiques.

49 8 Existeix una cultura escolar específica en l’ensenyament públic?

50 8 Existeix una cultura escolar específica en l’ensenyament públic?

51 9 La reflexió sobre les finalitats i els valors de l’educació ha de tenir presència viva i entroncar-se en pràctiques docents efectives.

52 9 La reflexió sobre les finalitats i els valors de l’educació ha de tenir presència viva i entroncar-se en pràctiques docents efectives.

53 9 La reflexió sobre les finalitats i els valors de l’educació ha de tenir presència viva i entroncar-se en pràctiques docents efectives.

54 9 És necessària una reflexió pedagògica en el dia a dia dels centres educatius?

55 9 És necessària una reflexió pedagògica en el dia a dia dels centres educatius?

56 9 És possible una reflexió pedagògica en el dia a dia dels centres educatius?

57 9 És possible una reflexió pedagògica...igada a pràctiques efectives?

58 9 És possible una reflexió pedagògica lligada a pràctiques efectives?

59 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

60 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

61 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

62 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

63 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

64 10 L’horitzó educatiu del futur demana un professorat capaç d’incorporar noves competències docents al voltant d’una concepció rica i profunda de l’educació i de la cultura escolar.

65 Moltes gràcies per la vostra atenció

66 Aquesta presentació va posar punt i final a la conferència “El perfil de mestre i professor” a càrrec de Boris Mir, professor a l’IES Arraona de Sabadell


Descargar ppt "“El perfil de mestre i professor”"

Presentaciones similares


Anuncios Google