1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Advertisements

APS Alícia García, Marta Gómez, Júlia Ruiz ESTRATÈGIES METODOLÒGIQUES
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Consell Municipal de la Discapacitat
Compartim el que feim: conviure en positiu a l’escola
Toca fusta FENT DECORATS
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Reflexions al fil de l’Euneos
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
APRENENT JUNTS.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
Grups interactius a L’Esquitx
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Seminari d’Educació Especial
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Presentació de 1r d’ESO Curs
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
“EL PALIC, un model per a les illes”
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
Socialització de llibres de text.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Institut Pau Casals Projecte Educatiu de Centre (pendent d’aprovació)
REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019
Presentació de resultats
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
un camí cap a la convivència i el diàleg
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
CICLES FORMATIUS.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges QUI SOM? Qui som? Qui som? Centre públic al centre de Reus 4 línies d’ESO 3 línies de Batxillerat FP Sanitària Comercial Administració Informàtica 1600 alumnes 123 profes 24 departaments 42 projectes 1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges

Projectes PROJECTES aQ VALORS ALIANCES COMPETENTS PINYA ABANDONAMENT Servei de Mediació Coeducació Coaching Educatiu Projecte Lapdoo Taps Solidaris La saviesa dels avis Aules Netes, educades i reciclades Marató TV3 Banc d’aliments Parelles TIC Projectes PROJECTES EDUCAR EN VALORS FORMAR ALUMNES aQ FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Aules Netes. Objectius EDUCAR Promoure un ambient de treball a l’aula mitjançant l’ordre Reduir els desperfectes en el mobiliari i material escolar Fomentar la cooperació entre l’alumnat com a mitjà de treball EN VALORS FORMAR ALUMNES FER ALIANCES COMPETENTS Corregir les conductes negatives premiant les actituds positives Conscienciar a l’alumnat que l’institut és un “lloc de tothom per a tothom” Potenciar la cultura de l’esforç i la constància FER ABANDONAMENT PINYA

Aules Netes. Estratègies i desenvolupament EDUCAR EN - Avaluació inicial de l’estat de les aules - Presentació del projecte a l’alumnat mitjançant el PAT - Comissió Avaluadora (professorat voluntari i personal de neteja) - Puntuacions setmanals - Premi de final de trimestre VALORS FORMAR ALUMNES FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

1 senyora de la neteja 1 planta Aules Netes. Comissió Avaluadora (I) EDUCAR EN 2 professors/es 4 aules 1 senyora de la neteja 1 planta FORMAR ALUMNES FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Aules Netes. Comissió Avaluadora (II) EDUCAR EN VALORS FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Aules Netes. Comissió Avaluadora (III) EDUCAR EN VALORS FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Aules Netes. Funcions de la coordinació Disseny del logo del projecte Coordinació de la comissió avaluadora Control i gestió de les puntuacions Publicació dels resultats a la televisió del centre Desenvolupament del projecte conjuntament amb caps d’estudi Organització del premi (sortida) patrocinat per l’AMPA EDUCAR EN VALORS FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Ampliació Post-obligatòria/ Aules Netes. Millora contínua Curs 2014/15 Curs 2013/14 Curs 2012/13 Tots els grups ESO Curs 2011/12 Grups de 1r i 2n ESO EDUCAR EN VALORS Aules Netes i Educades Ampliació Post-obligatòria/ Reciclades FER ALIANCES COMPETENTS FER ABANDONAMENT PINYA

Enfortiment cohesió grup Aules Netes, Educades i Reciclades. Resultats EDUCAR EN Enquestes amb resultats satisfactoris: - personal de neteja - professorat - alumnat Manteniment de les instal·lacions (pintura de les aules cada 3 anys) Reducció de les hores de neteja d’aules i optimització de les tasques de neteja VALORS Reducció de conflictes entre l’alumnat (nombre d’amonestacions i mediacions) Enfortiment cohesió grup FORMAR ALUMNES FER COMPETENTS ALIANCES FER ABANDONAMENT PINYA

Com es viu a l’insti les Aules Netes, Educades i Reciclades?

GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ 29/11/2018 GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ IES Camí de Mar (Calafell)