CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Advertisements

DEPARTAMENT EF JOSEP BARCELÓ ALOMAR
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Escola Montserrat Sant Just Desvern
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
Què és un pla Individualitzat ?
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
APRENENTATGE MULTINIVELL
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
L’Expressió escrita.
Les fraccions Sisè B curs
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
Experimentam amb la ciència
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Classificarem la prova en 3 categories:
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
Grups interactius a L’Esquitx
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Seminari d’Educació Especial
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Presentació BATXILLERAT
Tema 5: Nombres naturals i enters
SCIENCE OF SYNTHESIS.
TECNOLOGIA.
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Formació per als equips directius d’educació secundària
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Departamento de Pedagogia Aplicada
Classificarem la prova en 3 categories:
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
Organització i creixement
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
La Unió Europea Guia didàctica.
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
Presentació assignatura
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Transcripción de la presentación:

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS

DESCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

DESCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

DESCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

OBJECTIUS DIDÀCTICS Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions Interpretar correctament el concepte de fracció. Identificar una fracció en diversos contextes. Manipular correctament operacions combinadaes, tenient en compte la jerarquia de les operacions. Interpretar la relació entre porcentatges i fraccions. Relacionar fraccions i nombres decimals.

ACTIVITAT 1 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions Pluja d’idees. Petit debat. Tasca per al final de la unitat.

ACTIVITAT 2 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT 3 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions Grups de 5 alumnes. Només amb vocabulari específic de fraccions.

ACTIVITAT 4 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT 5 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT 5 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT 6 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions FRACCIÓ GENERATRIU 0,36 =7,62= 13,6 =1, = 9,316 =21, = 2,34777 =0,03666= 1, =1, = 1, = 0,024 =

ACTIVITAT 7 Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions A partir d’una gràfica amb percentatges: Obtindre fraccions.

TASCA FINAL DE PRODUCCIÓ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT DE REFORÇ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions En un jardí botànic ens donen la proporció de tipus d’arbres i flors amb fraccions i ens donen el nombre total. Haurem de calcular el nombre de cada tipus.

ACTIVITAT D’AVALUACIÓ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

ACTIVITAT D’AMPLIACIÓ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions REPART DE GAMELLS Quina és la causa de què el repart no es puga fer fins que no tenim l’últim gamell?

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions Cada instrument d’avaluació portarà assignada la seua rúbrica. Els percentatges per cada instrument d’avaluació seran els següents: Aspectes actitudinals de la llibreta del professor: 10% Llibreta del alumne: deures i treball a casa: 10% Tasca inicial entregada a final de la unitat: 10% Presentació realitzada a l’aula: 20% Participació coneixements als “jocs” proposats: 5% Nota de l’activitat Kahoot: 5% Examen: 40%

CONCLUSIONS Descripció de l’alumnat Obejctius didàctics Activitats Tasca final de producció Activitat de reforç Activitat d’avaluació Activitat d’ampliació Criteris de qualificació Conclusions Les diferents variants que n’hi ha de la mateixa llengua. La diferent terminologia segons l’àmbit i on podem trobar els diccionaris per cercar el vocabulari específic. Les estratègies a l’hora de preparar un text o un discurs. Les formes de tractar el plagi (l’existència de Creative Commons). Com estructurar una seqüència per una unitat didàctica amb vocabulari d’especialitat.

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS MOLTES GRÀCIES PER LA SEUA ATENCIÓ