La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -

Presentaciones similares


Presentación del tema: "- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -"— Transcripción de la presentación:

1 - Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
ELS ALIMENTS - Treballem un projecte a l’aula d’acollida - CEIP FERRAN DE SAGARRA Curs

2 JUSTIFICACIÓ Es pretenia treballar a partir dels interessos de l’alumnat, aprofitant que el grup és molt reduït. Un projecte permet aprofundir en un tema del seu interès: “què volem saber de..” L’elecció es va acotar amb la proposta d’uns quants temes d’entre els quals van triar Els aliments: fruites i verdures. Es tracta d’una activitat que permet fer un treball per competències molt complet.

3 COMPETÈNCIES QUE S’HAN TREBALLAT
Competència comunicativa: treball de llengua a partir del centre d’interès Competència artística i competència digital: dibuixem amb l’ordinador Tractament de la informació: aprenc a classificar amb les taules Autonomia i iniciativa personal: m’organitzo la feina, faig propostes, expresso les meves preferències Coneixement i interacció amb el món físic: treballo un tema d’estudi del medi Competència social i ciutadana: treballo en grup.

4 ACTIVITATS Conversa a partir de làmines i fotos Fitxes
Activitats a l’ordinador: Galí, El món per un forat, ... Joc de rol: la botigueta Sortida al mercat

5 Els àpats

6 Classifiquem les verdures

7 Classifiquem les fruites

8 M’agrada la fruita?

9 M’agrada la verdura?

10 Amb pinyol o sense? Per què m’agrada?

11 Quines fruites conec?

12 El temps de la fruita

13 Quines parts té la fruita?

14 D’on ve la fruita? Les parts de l’arbre

15 Al camp, a més de fruiters, què hi ha?

16 Dibuixo aliments amb l’ordinador

17 DADES Aquest projecte, que encara no s’ha acabat, s’ha treballat durant el segon trimestre. Hi han participat dos grups de quatre alumnes cadascun. Atesa la mida reduïda del grup, s’ha fet avaluació formativa i continuada.

18 VALORACIÓ L’activitat ha motivat els alumnes.
També ha potenciat la seva autonomia:el professor suggeria i guiava l’activitat, però el grup tibava. Moltes fitxes han estat estructurades tal com decidia l’alumne. S’han habituat a treballar de manera sistemàtica amb l’ús de graelles, que ara apliquen espontàniament. El projecte encara no s’ha acabat. Constatem que és difícil acotar el temps que cal dedicar-hi, i tenim la certesa de que val més no córrer.

19 ... BON PROFIT!!


Descargar ppt "- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -"

Presentaciones similares


Anuncios Google