PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

Procés de Reflexió Reglament del Consell Escolar Municipal 25 de setembre 2007.
1 Deixem el racisme fora de joc (El Periódico, pàg. 57, 26 – )‏ (El Periódico, pàg. 7, 27 – 2 – 2006)‏ Ewerthon : "Federación y prensa deben tomar.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
El pes de la responsabilitat. Guillermo Mordillo és un dibuixant argentí que utilitza molt sovint el món de l’esport en les seves creacions gràfiques.Aquí.
UNITAT 4.- Organización del trabajo
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
PARLAR DE LA MORT A L’AULA
JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI II Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que.
L’EQUIP DOCENT COM A ESTRATÈGIA ADAPTATIVA A L’EEES Benedí, Carles; Blanché, Cèsar; Bosch, Maria; Rovira, Ana & Simon, Joan EDBAF, Equip Docent de Botànica.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
La neu carbònica és molt eficaç en focs elèctrics: No és conductora i no deixa residu Neu carbònica Foc elèctric EXTINTORS DE CO 2 (neu carbònica) Extingeixen.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
ELS NENS SOLDAT. QUÈ SÓN? Els nens soldat són nens que els recluten per força com: segrestats d’una escola, d’un orfenat, d’un camp de refugiats o d’un.
L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Elaboració d’un mapa temàtic
Podeu posar una foto del vostre centre
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
QUÈ ÉS LA QUÍMICA PER A VOSALTRES?
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
I transforma un llibre en un nou lector
El Pare Claret és un regal per a tots
APRENENTATGE MULTINIVELL
Les primeres passes amb el GeoGebra
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
COM PRESENTAR UN TREBALL
PETITS REPORTERS Títol.
Centre de Suport AFA PARETS (Parets del Vallès).
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Grups interactius a L’Esquitx
Situacions creades a partir dels materials naturals
vista pels nens i nenes de 2n
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
El Pare Claret és un regal per a tots
Com fer una presentació? Comunicació oral
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Caixes de descobriment
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Socialització de llibres de text.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Transcripción de la presentación:

PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES

Aquí us deixem unes propostes pràctiques per animar-vos a treballar l’avaluació figuroanalògica a les sessions de Filosofia 3/18. Us animem també, a inventar, a buscar recursos per crear les vostres avaluacions. Recordeu que el llibre bàsic que us donarà suport teòric i pràctic és REAVALUAR, de diversos autors i autores del GrupIREF i d’EUMO Editorial.

Per educació infantil ASPECTE QUE S’AVALUA: Grau de participació a la sessió. MATERIALS: Dos gots, un de gran i un de petit, o bé una fotografia de gots. PROCEDIMENT: Amb un criteri tancat, demanarem als nens i nenes que triïn un dels dos gots, segons si han participat MOLT o POC. SUGGERIMENTS: Recordeu que podeu aplicar totes las variants que creieu convenients, per exemple posar gots reals de la mateixa mida (un, dos o més), però amb aigua o suc amb diferents quantitats.

ASPECTE QUE S’AVALUA: Ordre de la sessió. MATERIALS: fotografies de Lego. PROCEDIMENT: Amb un criteri tancat, demanarem a nens i nenes que triïn la imatge que representa millor si la sessió ha estat ordenada o desordenada.

Per primària ASPECTE QUE S’AVALUA: Funcionament de la comunitat de recerca. MATERIALS: Fotografies de castellers. PROCEDIMENT: Demanarem als i les alumnes que triïn quina imatge representa millor el grau de construcció d’una comunitat de recerca, que el grup ha assolit durant un període de temps (un trimestre, un curs escolar, etc.). SUGGERIMENTS: Podeu fer servir criteris tancats, donant-li un valor a cada imatge o bé deixar-ho obert, perquè cadascú elabori la pròpia analogia. Aquestes imatges també es poden fer servir per avaluar la construcció del diàleg, en una sessió puntual.

1 2 3 4 © fotografies 1, 3 i 4: Marcelo Aurelio – Nocturama Fotoblog – www.arte.redes.com/nocturama © fotografia 2: Curt Harlow - www.curtharlow.com

Per secundària ASPECTE QUE S’AVALUA: Direcció del diàleg. MATERIALS: Fotografies de vies de tren. PROCEDIMENT: De les fotografies proposades, seleccionar-ne tres o quatre. Deixarem un criteri obert, perquè nois i noies trïïn quina fotografia mostra millor la direcció que ha pres el diàleg que s’ha mantigut durant una sessió. SUGGERIMENTS: Aquesta avaluació també es pot realitzar amb fotografies de camins o amb fletxes, entre d’altres.

1 2 3 4 5 6 7 8 ©Foto 3: Fede Palles -5. Sergio Villatoro La resta de les fotos no tenen autoria explícita, són extretes d’imatges de Google 8