Indicadors de comerç a Barcelona

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.
Advertisements

COMISSIÓ MIXTA DE SEGUIMENT DEL DESPLEGAMENT DE LA LLEI 39/ de desembre del 2009.
NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4.
Índex 1. Estimació emissions totals a Catalunya
La qualitat, garantia de millora.
Estudi dels hàbits de consum dels catalans fora de la llar
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
de l’Agència Catalana del Consum a la demarcació de Tarragona al 2008
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
Com millorar el poder d’ atracció de les ciutats.
Jornada Cloenda Esports
i el que no es pot avaluar
ESTRATÈGIES DELS HOTELS URBANS ESPANYOLS I EUROPEUS DAVANT EL LOW COST Evolució Autors: Dra. Mar Vila, professora del Departament de Control.
La targeta de pagament.
Generalitat de Catalunya
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Polítiques d’Ordenació Comercial
III Jornada de transport sanitari
Estudi per a la identificació de
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
El Comerç Just com a model econòmic solidari
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
Audiència Tramitació Projecte Llei de Comerç, Serveis i Fires (tram
Departament de Justícia
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL
Unitat 5 -Liquidació de l’iVA- -Règims especials-
Decret d’autonomia dels centres educatius
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
“La Responsabilitat Social Corporativa en els nous entorns”
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Els plans de dinamització
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
Projecte d’Itineraris Formatius
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Decret d’autonomia dels centres educatius
LA SOSTENIBILITAT DEL MODEL DE CREIXEMENT DE BALEARS: NOVES APORTACIONS PER AL DEBAT JORNADES DE REFLEXIÓ ESTRATÈGICA DINS EL MARC DE LA “RECERCA I INNOVACIÓ.
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Ref. 173 Barcelona, Música de Frank Pourcel
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
Informe trimestral de conjuntura. Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre. 1TRIMESTRE 2014.
Informe reclamacions CSI Global Any
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
L’excel·lència en l’atenció al client turista
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
“Benchmarking en Innovació”
Global Cook Service.
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
PLA COMARCAL de GESTIÓ ENERGÈTICA SOCIAL del VALLÈS OCCIDENTAL
IES CAN PUIG CURS
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
III TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR ESCOLAR
Màster d’Aplicacions Multimèdia
ELABORACIÓ D’UN ÍNDEX DE GENTRIFICACIÓ PER ALS BARRIS DE BARCELONA
un camí cap a la convivència i el diàleg
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
Grabeplast sales management
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Residencia estudiants
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Indicadors de comerç a Barcelona ag Indicadors de comerç a Barcelona Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014

Estat de la competència i proveïdors Índex Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors Compradors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci Mapa de posicionament sobre la satisfacció dels comerciants respecte d’un conjunt de serveis Serveis Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

Eixos Comercials Mostra total: 495 comerços

Agrupació per activitat

Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors

Comprador Percepció d’actitud del comprador

Comprador Percepció d’actitud del comprador Molt més apagada Igual Més animada Molt més animada

Comprador Percepció d’afluència de compradors

Comprador Percepció d’afluència de compradors Molt més apagada Igual Més animada Molt més animada

Comprador -Resum TTB – Top two boxes – Totalment d’acord + D’acord

Estat de la competència i proveïdors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors

Estat dels proveïdors Exigències de mínims de compra disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Estat dels proveïdors Preus i terminis de pagament disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Estat de la competència Augment de la competència

Estat de la competència Augment de la competència – Desagregació per sectors

Estat de la competència Pressió en preus de la competència disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Estat de la competència Pressió amb ofertes i descomptes

Estat de la competència Quantitat ofertada de productes disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Índex Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci

Evolució del negoci Tiquets de caixa S’ha mantingut = S’han mantingut

Evolució del negoci Facturació Han baixat = Ha baixat Han pujat = Ha pujat

Evolució del negoci Facturació mitjana – Desagregació per sectors

Evolució del negoci Obté ingressos a través d’Internet

Evolució del negoci Facturació Online

Evolució del negoci Lloguer

Evolució del negoci Aigua i gas

Evolució del negoci Costos laborals

Evolució del negoci Costos de compra *Al 4rt Trimestre de 2013, la variació en el Volum de compra de mercaderies ha sigut del -2,5%

Evolució del negoci Llum

Evolució del negoci Mitjana d’increment Costos i Facturació

Evolució del negoci Taxa de creixement de la Facturació

Índex Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

Futur Actitud del consumidor

Futur Actitud del consumidor Molt més apagada Més apagada Igual Més animada Molt més animada

Futur Preus

Futur Preus Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Futur Vendes

Futur Vendes Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

Futur Satisfacció amb el negoci

Futur Satisfacció amb el negoci Molt insatisfet Insatisfet Ni satisfet, ni insatisfet Satisfet Molt satisfet

Te previst obrir nous establiments Futur Te previst obrir nous establiments

Te previst tancar algun establiment o el negoci Futur Te previst tancar algun establiment o el negoci

Indicadors de comerç a Barcelona ag Indicadors de comerç a Barcelona Addicional Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014

Campanya de nadal Evolució de la compra d’objectes de regal Molt poca Ni poca ni molta Bastanta Molta

Campanya de nadal Valoracions en relació a la compra d’objectes de regal Totalment en desacord En desacord Ni d'acord ni en desacord D'acord Totalment d'acord

Ofertes i descomptes Evolució de la facturació de al primera setmana de rebaixes Durant la primera setmana de rebaixes, la facturació mitjana en comparació al mateix període de l’any anterior ha sigut del -2,3%

Ofertes i descomptes Inici de les ofertes de preus en la temporada de Nadal

Calendari comercial Preferència en l’apertura dels 8 Diumenges que estableix la Llei El 57,8% dels comerciants no obriria els festius dels mesos de Juliol i Agost, en cas que el seu Eix Comercial fos declarat zona turística

Indicadors de comerç a Barcelona ag Indicadors de comerç a Barcelona Equip de treball: Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE; Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE; Antoni Parera, Investigador d’ESADE Comitè Assessor ICOB: Vicençs Gasca, President Fundació Barcelona Comerç; Salvador Albuixech, Vice-president Fundació Barcelona Comerç; Jordi Bailach, Director Comerç Ajuntament Barcelona; Marçal Tarragó, Expert en urbanisme i comerç. Experts del comerç a Barcelona: Prosper Puig, Propietari Cansaladeria Puig; Tino Mora, President Gremi de fruiters; Cristian Pascual, Director General Grup Moli Vell; Alejandro Goñi, President PIMEC Comerç; Jordi Torrades, Gerent Institut Municipal de Mercats; Jordi Maymó, Expert en Distribució, ex-Director de Mercabarna; Ramón Segarra, Propietari Drogueries Rovira; Nuria Beltran, Directora i Gerent ESCODI; Francesc Llibre, Propietari Llibre Casastyl; Magí Martí, Director General Diesel Iberica; Artemi Nolla, President AN Grup; Josep A. Alegret, Responsable de comerç i turisme Consell General de Cambres de Catalunya; i Isabel Rodríguez, Gerent Barnacentre