La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE."— Transcripción de la presentación:

1 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, investigador d’ESADE Abril de 2012

2 Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors Compradors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci Mapa de posicionament sobre la satisfacció dels comerciants respecte d’un conjunt de serveis Serveis Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

3 Eixos comercials

4 Agrupació per activitat

5 Percepció de l’actitud del comprador

6 Percepció de l’afluència de compradors

7 Només compra allò que ha vingut a comprar

8 Li costa més decidir-se

9 Realitza compres més petites i controlades

10 Compres més petites – Desagregació per sectors

11 Busca més les ofertes i els descomptes

12 Busca més les ofertes i els descomptes - Desagregació per sectors

13 Paga més en efectiu que amb targeta

14 Entra i no compra

15 Percepció de menys fidelitat

16 TTB – Top two boxes – Totalment d’acord + D’acord

17 Perfil del comprador Menys fidel Entra i no compra Actitud més apagada Menys fidel Li costa més decidir-se Busca més les ofertes Compres més petites Menor Afluència Només compra allò que busca

18 Exigències de mínims de compra

19 Preus i terminis de pagament

20 Augment de la competència

21 Pressió en preus de la competència

22 Activitat publicitària de la competència

23 Canvis en la decoració de la botiga o aparador

24 Quantitat oferta de productes

25 TTB – Top two boxes – Ha augmentat molt + Ha augmentat

26 TTB – Top two boxes – Ha disminuït molt + Ha disminuït

27 Tiquets de caixa

28 Facturació

29 Facturació – Desagregació per sectors

30 Plantilla

31 Obté ingressos a través d’Internet

32 Facturació en línia

33 Lloguer

34 Aigua i gas

35 Costos laborals

36 Costos de compra

37 Llum

38 Associacions

39 Bancs i caixes

40 Neteja

41 Guàrdia urbana

42 Mossos d’Esquadra

43 Enllumenat

44 Facilitat d’arribar a l’establiment

45 Facilitat de connexió entre eixos

46 Educació dels clients

47 Actitud del consumidor

48 Preus

49 Vendes

50 Satisfacció amb el negoci

51 Té previst obrir nous establiments

52 Té previst tancar algun establiment o el negoci

53


Descargar ppt "Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE."

Presentaciones similares


Anuncios Google