La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

L’excel·lència en l’atenció al client turista

Presentaciones similares


Presentación del tema: "L’excel·lència en l’atenció al client turista"— Transcripción de la presentación:

1 L’excel·lència en l’atenció al client turista
Pla Integral de Suport a la Competitivitat del Comerç Minorista 2014 Trobades Cambra L’excel·lència en l’atenció al client turista 14 de novembre de 2014

2 Pla Integral de Suport a la Competitivitat del Comerç Minorista 2014
Objectius Analitzar les expectatives prèvies d’un client turista. Repassar les claus de satisfacció. Establir la relació entre el servei al client i el comerç Adreçat a Empresaris i professionals del sector turístic amb clients turistes. Preu Gratuït Lloc de celebració Ajuntament Vell. Plaça Ajuntament 1-4 Calella Data 14 de novembre de 2014 Horari De 9.30h a h Ponent Sr. Joan Elias, Professor d’ Eada i de la Cambra de Comerç de Barcelona Director de Relacions Públiques del JJOO de Barcelona 92 Programa 9.30 h Benvinguda i presentació 9.35 h Introducció al model turístic La visió dels turistes 11.00 h Pausa –Cafè 11.30 h Indicadors brillants Idioma i genoma Les 10 Virtuts per atendre bé a un turista 13.30 h Conclusions i cloenda


Descargar ppt "L’excel·lència en l’atenció al client turista"

Presentaciones similares


Anuncios Google