La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4."— Transcripción de la presentación:

1 NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4

2 ÍNDEX 1-.Introducció 2-.Misió, Visió i Valors 3-.Objectius 4-.Procés Creació Bicrispis 5-. Analisis de la competencia i l’entorn 6-.Segmentació de Mercat 7-.Marketing Mix (Bicrispis)

3 INTRODUCCIÓ  Nou producte: Cereals Bicrispis.  Va dirigit a un públic vegà.  L’objectiu es destacar el producte per ser innovador.

4 MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

5 OBJECTIUS GENERALS -Posicionar-se com un dels líders del mercat. -Fer consciència dels beneficis de Bicrispis. -Expandir-se en un futur per Europa. ESPECIFICS - Posar en valor els coneixements associats.

6 PROCÉS CREACIÓ BICRISPIS

7 ANÀLISI DAFO DEBILITATS -Va dirigit a un públic limitat. - Nova Marca en el mercat. FORTALESES -Producte diferenciat de la resta - Disseny innovador. OPORTUNITATS -Localització propera del camp de producció de l’arròs i la farina. - Alt nivell de demanda. AMENACES -Augment del cost de les matèries primes. -L’entrada de nous competidors.

8 ANÀLISI PEST FACTOR ECONÒMIC -Crisis Econòmica -Producte car per als consumidors espanyols FACTOR TECNOLÒGIC -El sector agrícola té un paper important. - Maquinaria innovadora. FACTOR SOCIAL -La població vegana es molt minoritària. -Mala visió dels productes vegans. FACTOR POLITIC-LEGAL -Adaptar-se al nou àmbit macroeconòmic. - Productes d’alt valor.

9 LES 5 FORÇES DE PORTER Rivalitat entre competidors Competidors potencials Poder del comprador Productes substitutius Poder del proveïdor

10 ANÀLISI DE LA COMPETÈNCIA  Competència bastant amplia.  Producte que consta de diverses marques, diversos tipus i diverses finalitats.  Considerem principalment com a competència: - Kellog’s - All Bran

11 SEGMENTACIÓ PRODUCTE  Els consumidors de BiCrispis sol ser un Public Vegà.  Ens dirigim a gent: -Jove i Adulta (16-55 anys). -Resident a Espanya. -Vegana.

12 MÀRQUETING MIX MÀRQUETING MX PRODUCTE DISTRIBUCIÓ Promoció PREU

13 ETIQUETA


Descargar ppt "NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4."

Presentaciones similares


Anuncios Google