Proves de 2on d'ESO: Les matemàtiques tenen en conjunt un resultat baix. Al costat d'un bon domini en la interpretació de gràfics es dóna un domini menor.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Advertisements

ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Situació curricular. ¿POR QUÉ SE DEBE ENSEÑAR MATEMÁTICAS? Romberg, 1992, p.337  Justificaciones funcionales: preparar a los alumnos para que sean ciudadanos.
Avaluació de l’educació secundària obligatòria QUART D’ESO.
Pràctica 17 Reflexions Maria Gisbert, Llorenç Godia, Mariona Kiskeri i David González.
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
LA LECTURA DE LA IMATGE. 1.- ELEMENTS MORFOLÒGICS Punt Línia Color 2.- ELEMENTS TEMPORALS Ritme Tensió.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
TECNOLÓGIC-CIENTÍFIC
Grup ServetPrograma de Formació per a l’Ensenyament de les Ciències a l’ESO 1 BIOLOGIA I ESPORT LES FUNCIONS DE RELACIÓ EN UN CONTEXT CTS A L’EDUCACIÓ.
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
XARXA D’INICIATIVES D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I LES FAMÍLIES
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
LA PROGRAMACIÓ DE LLENGUA PER COMPETÈNCIES Equip Lic de L’Hospitalet de Llobregat Febrer 2008.
Matematicas.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
El model didàctic en el desplegament del currículum a partir de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES Mòdul 4: Gestió del Currículum per competències.
Antecedents (el context) Centre IATIC
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Novetats en l’accés a la universitat
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Eines per avaluar centres educatius
Títols de la Generalitat de Catalunya sense efectes acadèmics
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
SALUT MENTAL I EDUCACIÓ. Departament de Docència I Formació
Portfoli Jordi Guim.
MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL
PLA D’IMPULS DE LA LECTURA DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT
Presentació de 1r d’ESO Curs
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
Proves de competències bàsiques als 14 anys
L’Aprenentatge significatiu a Matemàtiques
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Les proves PAU de física i la seva possible relació
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
El currículum a l’educació primària
CRAI: Unitat de Docència
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
2 básico matemáticas = = = = = =
Coneixement del medi natural
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
ESTALVI EN ENLLUMENTA PUBLIC SENSE INVERSIO
AL RIU NOMÉS HI HA AIGUA? UN CONTEXT PER TREBALLAR BIODIVERSITAT, ESTADÍSTICA I ÚS DE LES TIC A 1r D’ESO.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Matemática básica.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Proves de 2on d'ESO: Les matemàtiques tenen en conjunt un resultat baix. Al costat d'un bon domini en la interpretació de gràfics es dóna un domini menor en l'aplicació quotidiana dels càlculs i en geometria.

Pensant en el futur “Cal potenciar un enfocament de la matemàtica més enllà de la realització d'exercicis d'aplicació mecànica de procediments i una metodologia que impliqui una immersió de l'alumnat en situacions diverses, complexes,coordinades amb altres àrees (i, si cal, treballades des de altres àrees): l'aprenentatge matemàtic serà més significatiu com més s'acosti als problemes quotidians".

L'anàlisi de totes i cadascuna de les competències bàsiques proporciona una oportunitat de revisió de les actuacions pedagògiques realitzades en cada àrea i en el conjunt de la docència del centre. El caire multidisciplinari de moltes de les competències obliga a una coordinació d'actuacions docents que estan en la línia del sempre demanat treball en equip, que ha de ser una constant en totes les escoles. Coordinació d'actuacions docents que és totalment allunyada de la concepció del currículum com un conjunt de compartiments estancs entre les diverses àrees i matèries.