La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA"— Transcripción de la presentación:

1 CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
Implantació de la sisena hora. Rosa Maria Solé i Pons CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA Tortosa, 19 de febrer de 2.008

2 1.- Organització del Centre
Directrius Departament * Desenvolupament de: * Hàbit lector. * Comunicació oral. * Estratègies matemàtiques. * Sensibilitat artística.

3 Adaptació al centre * Principi bàsic :
“ Afavorir i millorar l’assoliment de les competències bàsiques, superar dèficits d’aprenentatge amb metodologies interactives que afavoreixin la motivació”

4 * Tres hores comunes: Artística/anglès, TIC/MAV, Lectura i comprensió. * C.I.: Estratègies matemàtiques. - Matemàtiques manipulatives. * C.M.: - Expressió oral i escrita. - Matemàtiques manipulatives. * C.S.: Món científic. - Expressió oral i escrita.

5 * Horaris Curs

6 * Resum general

7 Metodologia de treball
* Comprensió: - Anàlisi de proves. HORARIS 6è Consulta els horaris de tren de Tortosa a Barcelona d’anada i tornada. Fixa’t en les especificacions que hi ha al peu de pàgina i contesta aquestes preguntes. 1.- A quina hora he d’agafar el tren a l’estació de l’Aldea-Amposta si vull arribar a Barcelona-Sants abans de dos quarts de nou? Quin tipus de tren és? Podria agafar-lo en diumenge? I el dia 1 de maig? Si el tren és puntual, quant de temps m’haurà costat el viatge?

8 Metodologia de treball
* Lectura : Llibres amics. - Setmana lectora.

9 * TIC/MAV : - Textos, internet, correu...
- Ràdio escolar, vídeo... - Altres àrees.

10 * Artística: - Cant coral.
- La música i el cinema. - Interpretació instrumental.

11 * Anglès: - Habilitats comunicatives orals.
- Aprenentatge globalitzat.

12 * Expressió : - Opinions, exposició d’un tema... - Integració alumnat nouvingut. - Teatre.

13 * Món científic: - Resolució de problemes. - Mes matemàtic.
Cicle Superior – 5è Geometria MES MATEMÀTIC Cicle Superior – 5è Enigmes Dos pagesos contemplen un barril amb cervesa. Un d’ells diu: “ Està mig ple”. Però l’altre declara: “No senyor, està mig buit”. Com poden dir, sense recórrer a un regle, una corda, ampolles o qualsevol altre sistema de mesura que està exactament mig ple i no més o menys mig ple?

14 * Món científic: - Experimentació.

15 Clima relacional * Cohesió claustre: Exclusiva dl/dj de 17 a 19.

16 * Altres programes: - Escoles Verdes. - Biblioteca...
* Activitats fora del centre: - Visites ciutat. - Teatre. - Sortides….

17 Valoració *Reflexió sobre el funcionament del Col·legi:
- Autoavaluació. Positiva * Alumnat ?????? * Mestres

18 “Un dels principals objectius de l’educació ha de ser ampliar les finestres per les quals mirem el món” Arnold H. Glasow


Descargar ppt "CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA"

Presentaciones similares


Anuncios Google