PREPAREM UN RECITALPOÈTIC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COMPETÈNCIA COMUNICATIVA
Advertisements

Enllaços i recursos d'Internet
LES CATEGORIES GRAMATICALS
Escola Montserrat Sant Just Desvern
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
LA PLUJA ÀCIDA.
LA POESIA La poesia.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Carrer del Born a Barcelona, el 1953.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
1 u n i t a t La comunicació.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Us proposem no tocar el ratolí: 2’ 7’’
Recordem què vol dir ser adolescent
LA POESIA I L’ESPORT.
Plataforma de l’alumne
ELS DRETS DELS INFANTS.
CALES DE L’ESCALA.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Quan l’amor fa mal.
RODOLINS DEL BOSC 2nA.
Taller de flotació 1.
PERIFÈRICS ... Descobreix el que envolta l’ordinador!
éssers vius o de les coses.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Maria del Mar Amorós Davó Miriam Díaz Megías Maite Vidal i Bellot
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
GO PRO Martí Macià 5è A.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Què son? Les instruccions són textos que exposen de manera molt clara els processos, ordres o obligacions que cal fer en un cas determinat. El text instructiu.
Matemàtiques 3er E.S.O..
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Poemes de Nadal Infantil Nadal 2017.
Somnis d'Infant.
2013.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Entrevista a Enric Larreula
vista pels nens i nenes de 2n
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Celebració FINAL DE CURS.
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
El Programa Educatiu CLIC, OBERT i COL·LABORATIU
EL LLENGUATGE LITERARI
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
La llegenda en el Poblat Ibèric

CLICA AQUÍ I CANTA EL LEMA: L’ODISSEA (web del col·legi)
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Somnis d‘infant.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Continuació: el temps II
La Tortuga i el Dofí AUTORS: Maria i Pau.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
Bon Nadal!!! Que l’any nou estimem més la Terra.
¿Dónde está la primavera?
Assessorament de la Formació en Competències
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Transcripción de la presentación:

PREPAREM UN RECITALPOÈTIC

Recitem poemes a nens i nenes de 3r i 4t de primària 1) Llegeix el poemes següents de la pàgina www.viulapoesia.com (els trobaràs a l’apartat “Infants”): a) “La primavera”, de Francesc Bofill (secció “El bosc”). b) “Les gavines”, de Marc Granell (secció “La mar”). c) “Vistes al mar”, de Joan Maragall (secció “La mar”). →

d) “La rel”, de Joana Raspall (secció “El bosc”). e) “Al meu poble la gent compra”, de Maria Dolores Pellicer (secció “Carrers i places”). f) “L’ostra, el musclo i la petxina”, d’Enric Larreula (secció “La mar”). g) “La bicicleta”, de Joana Raspall (secció “Carrers i places”). h) “El pop”, d’Olga Xirinacs (secció “La mar”).

2) Prepara activitats per a un o dos poemes dels que has llegit. 3) Prepara un recital tenint en compte que: a) Ordenaràs els poemes perquè el recital tingui un sentit i una lògica. b) Triaràs la música adient als poemes (faràs servir CD o tocaràs algun instrument). →

c) Determinaràs si hi afegeixes alguns elements complementaris: actuacions, decoració... d) Escriuràs un text que introdueixi el recital i els poemes: has de ser original, donar-hi un sentit i una atmosfera, adequar el text als poemes... Cal que sigui literari i alhora has de ser conscient que va dirigit a nens de 8 i 9 anys.

... i ja és el moment d’assajar: 1) Vocalitza. 2) Modula la veu tenint en compte les paraules, els versos i els poemes que llegeixes (entonació). 3) Adequa el ritme als versos.