CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
ESCOLA GRAS I SOLER.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Toca fusta FENT DECORATS
Projectes d’atenció a la diversitat: Tallers de diversitat i Punt de partida Situa’t Barcelona, 4 d’octubre de 2012.
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LES CACERES DEL TRESOR I LES WEBQUEST, MODELS DE RECURS COMPETENCIAL
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Mètode Dalcroze La música, l’expressió corporal, la dansa i el moviment com a factors d’integració i convivència. La Autors: Mariona Farrés i Patrícia.
IMPLICA’T PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Jornada de portes obertes
COMENTARI DE GRÀFICS.
SORTIDA AL PARC DEL LABERINT
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
RIUS I RIEROLS 6è de primaria- juny 08 Carlos de Molina Carlota Delise
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
Proves de competències bàsiques als 14 anys
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Les fraccions Sisè B curs
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
Caixes de descobriment
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
El currículum a l’educació primària
TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT
XERRADA PEL VOLUNTARIAT
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR ESCOLA DIVINA PROVIDÈNCIA

Pel fet de què Mataró sigui un ciutat oberta al mar creiem que és important que els alumnes en alguna etapa de la seva educació obligatòria puguin relacionar-se i conèixer millor tot el que envolta a aquest medi aquàtic.

Vela i caiac Escolar  Des del curs 2015/16 els alumnes de 3r d’ESO realitzen durant gairebé un trimestre una unitat didàctica on adquireixen coneixements tant teòrics com pràctics de vela i caiac. Aquets curs està subvencionat per l’ajuntament de Mataró. És una disciplina de l’assignatura d’Educació Física. Dirigit a escoles de primària, secundària i cicles formatius. Què es fa? - Vela lleugera - Caiac - Treballs i fitxes - Diversió i aprenentatge per a tothom

UNITAT DIDÀCTICA: VELA I CAIAC OBJECTIUS DIDÀCTICS Diferenciar els tipus d’embarcacions de vela lleugera i caiacs Utilitzar el vocabulari en el context adequat Conèixer les diferents parts del vaixell i la seva utilitat Representar una embarcació de vela lleugera i de caiac diferenciant les seves parts Conèixer i aplicar els diferents nusos mariners Treballar l’equilibri que provoca la inestabilitat del medi

UNITAT DIDACTICA: VELA I CAIAC Competències bàsiques que es treballen: Es treballen la competència comunicativa i lingüística tractament de la informació autonomia i iniciativa personal coneixement i la interacció amb el món físic.