Introducció Al posicionament Web.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Les amistats estan fetes de trossets....
Ciència, tècnica i societat
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Eines col·laboratives que conté Google Site
L’ordinador i els Sistemes Operatius(S.O)
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
Estratègia de Xarxes Socials
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
L'accés, la gestió i l'ús de la informació
Writer 4... mira’t bé la pàgina
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
PETITS REPORTERS Títol.
Writer 2... posant els textos “en forma”!
Xarxes complexes i economia
Recordem què vol dir ser adolescent
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
ELS MÈTODES D’EXPLORACIÓ DEL COS HUMÀ
Autor: Samuel Lozano Alcodori
GESTIÓ PER PROCESSOS.
TEMA 6 LLENGÜES EN CONTACTE
Quan l’amor fa mal.
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Treballem l’estadística
Un test per pensar... Materials de
La gestió per processos
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Matemàtiques 3er E.S.O..
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
valors humans i socials
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
Facebook.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
ERIC Manual d’ús.
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Xarxa de Custòdia del Territori
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
REAXYS.
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Propostes de millora en el GIR
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
CONDICIÓ FÍSICA.
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
Amb so ¯.
Transcripción de la presentación:

Introducció Al posicionament Web

Introducció al posicionament web SEO (Search Engine Optimitation) SEO La capacitat d'aparèixer en les primeres posicions dels cercadors quan els usuaris d'Internet fan una cerca de paraules clau del nostre negoci. Google a Espanya 97%

Introducció al posicionament web Què és fer SEO? SEU La tasca d'optimitzar l'estructura, el contingut i la popularitat d'una web amb l'objectiu d'aparèixer en les primeres posicions dels resultats que presenten els cercadors, quan es busca per determinades paraules clau.

Introducció al posicionament web SEO: Com funcionen els cercadors Un programa rastreja la xarxa (aranya/ robot) i llegeix tot el contingut d'una pàgina web, fins que salta a una altra web. El sistema crea un índex de webs que associa a determinades paraules clau. I quan es busquen les paraules clau presents al teu web, el cercador mostra totes les webs amb aquestes paraules clau ordenades segons un algorisme "secret" que pretén mesurar la rellevància o popularitat de les webs. SEO

Introducció al posicionament web SEO - De què depèn la posició en els cercadors? A la WEB FORA DE LA WEB Sitemap i robots Paraules clau (també URL) Densitat d'aquestes paraules clau Web apta per a aranyes Quantitat de contingut Freqüència de canvi Visites a la web Etiquetaje d'elements dins de la web: Imatges, meta-etiquetes de les pàgines, tags els articles d'un blog, lletres en negreta, estructura de text en diferents grandàries. Webs que ens apunten  Rellevància de les webs que ens apunten  Paraules amb les quals ens etiqueten a apuntar-nos en altres webs  Seguidors a les xarxes socials  Abast de les publicacions a les xarxes socials

Introducció al posicionament web SEO - De què depèn la posició en els cercadors? ALTRES FACTORS RESPONSIVE Temps de càrrega Ràtio text/html Redirecció amb www o sense Favicon Formulari de contacte

Introducció al posicionament web SEO: Activitats i contractació de serveis El SEO no és gratis, es paga amb esforç i molt treball. El SEO és una estratègia a llarg termini. Aquest treball el realitzem dins de la nostra empresa o ho realitzem fora, però no hi ha pocions màgiques. SEO

Introducció al posicionament web SEO: Recomanacions - Seguir amb detall els canvis en l'algorisme de Google (doncs tots els altres cercadors segueixen la tendència d'aquest). - Rectificar l'estratègia en funció d'aquests canvis - Molta activitat a les xarxes socials - Monitoratge de l'evolució en el posicionament de les diferents paraules clau del nostre negoci. - Assegurar que la web estigui correctament etiquetada en tots els aspectes i preparada perquè els cercadors la rastregin sense problemes. SEO

Introducció al posicionament web SEO: Recomanacions Assegurar que la web estigui adaptada a dispositius mòbils Assegurar que les nostres publicacions en xarxes socials tinguin el màxim d’abast, quants més seguidors millor. Assegurar que les nostres publicacions en xarxes socials enllacin a la web (en bon percentatge) Estar present en totes les xarxes socials que sigui possible (per recursos) No oblidar les xarxes socials que depenen de Google SEO

SEO El que abans es gestionaba a Google+ (empresa) i Google Places ara és GOOGLE MY BUSINESS. Puntua!!!!