La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Facebook.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Facebook."— Transcripción de la presentación:

1 Facebook

2 Facebook Perfils, grups i pàgines de fans Funcionament 2

3 Facebook Facebook és una xarxa social que reprodueix el nostre entorn social i familiar al món online. 3

4 Facebook Beneficis Arribar potencials clients
Treballar la nostra reputació com a experts Treballar la nostra presència online Publicitar la nostra empresa, els nostres serveis cap a un públic molt segmentat Estudiar el comportament de clients/relacionats Fidelitzar Branding 4

5 Perfils, grups i pàgines de fans
amics Crea i administra Perfil fans Pàgina Perfil membres Grup 5

6 Perfils, grups i pàgines de fans
El perfil Representa a una persona. Conté informació personal. Els contactes són AMICS, prèvia autorització per les dues parts. Nombre limitat d’amics Actualitzacions només visibles per amics o sectors d’amics. Actualitzacions publicades per la persona 6

7 Perfils, grups i pàgines de fans
7

8 Perfils, grups i pàgines de fans
Pàgina de fans Representa a una empresa, institució, marca, celebritat, o personalitat amb seguidors. Els fans són altres perfils. Per fer-se fan no cal autorització. Nombre il·limitat d’amics Actualitzacions públiques. Actualitzacions publicades per l’empresa, institució, marca, etc. no per la persona. 8

9 Perfils, grups i pàgines de fans
Pàgina de fans L’ha de crear un perfil. Pot ser administrada per més d’un perfil personal. Pot programar publicacions. Té analítiques. Pot afegir aplicacions com a pestanyes que donen funcionalitat adicional a la pàgina. 9

10 Perfils, grups i pàgines de fans
Pàgina de fans 10

11 Perfils, grups i pàgines de fans
Representa un grup de perfils amb interessos en comú. Els integrants són membres, no amics. Les publicacions són visibles només pels membres. Són publicades pels membres. Poden ser oberts o tancats. 11

12 Perfils, grups i pàgines de fans
12

13 Perfils, grups i pàgines de fans
13

14 Funcionament de les pàgines
Configuració de la pàgina Programació de les publicacions Analítica Configuració de més d’un administrador Destacar publicacions a dalt del mur Aplicacions Anuncis 14

15 Funcionament de les pàgines
Edita el teu perfil Edita la teva descripció Publica contigut que pugui ser interessant pel teu públic Destaca la teva diferència Publica sempre amb imatges/vídeos Recompensa Comparteix contingut interessant d’altres pàgines o perfils 15

16 Funcionament de les pàgines
Enllaça cap a la teva pàgina Web. Comença i segueix converses. Comunica segons el teu pla de comunicació Convida als teus amics a fer-se fans de la pàgina No tots els fans rebran les teves publicacions Monitoritza les estadístiques Escull una bona “foto de perfil” Canvia la foto de portada quan t’interessi 16

17 Funcionament de les pàgines
17

18 Funcionament de les pàgines
18

19 Fes un comentari com a perfil/fan
Funcionament de les pàgines Fes un comentari com a perfil/fan Oferta: oferta amb codi descompte, també de pagament. Només ho pot fer l’admin. Evento: noticació d’un esdeviment Hito: White paper Nota: post amb text més llarg. 19

20 Com puc saber els perfils i les pàgines que són fans meus.
Funcionament de les pàgines Com puc saber els perfils i les pàgines que són fans meus. 20

21 Funcionament de les pàgines
21

22 Funcionament de les pàgines
22

23 Funcionament de les pàgines
23

24 Funcionament de les pàgines
24

25 Funcionament de les pàgines
25

26 Funcionament de les pàgines
26

27 Funcionament de les pàgines
27

28 Funcionament de les pàgines
28

29 Una fan page pot indicar que li agrada altre fan page
Funcionament de les pàgines Una fan page pot indicar que li agrada altre fan page 29

30 Funcionament de les pàgines
30

31 Funcionament de les pàgines
31

32 Fem-ho!!! 1.- Compartim Likes
2.- Pensa en quina és la teva diferencia com a empresa / comerç. 2.- Edita el teu perfil: foto portada / foto perfil (funciona?) 3.- Edita la teva descripció: información de la página / descripción breve / descripción larga / contactos/ horario 4.- Publica un post de benvinguda que pugui ser interessant pel teu públic: post de benvinguda (sense link/ sense foto) 5.- Publica contingut d’altre web/blog/ e-commerce amb imatges/vídeos: adjunta un link

33 6.- Publica un enllaç cap a la teva pàgina Web/ blog / e- commerce.
Fem-ho 6.- Publica un enllaç cap a la teva pàgina Web/ blog / e- commerce. 7.- De moment, abans de començar a publicar amb missatges de marketing, hem de seguir converses entre nosaltres. Recorda que has de comunicar segons el teu pla de comunicación. 8.- Convida als teus amics a fer-se fans de la página. Invitar. Post a la teva página personal amb el link de la teva Fan Page. Recorda que abans has d’editar el link de la fan page.

34 Fem-ho! 1.- fem un post amb 3 fotografies, determinant quina és la principal, i quines són secundaries. 2.- otorga un Like “personal” en una publicació anterior de la teva fan Page.

35 Marketing: vendre, vendre, vendre!!!
PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 1.- Identifica 2 fan Pages de competidors, ¿per què t’agraden? Quines són les estratègies que vols copiar. 2.- Exercici USP. Obre un arxiu de Word “posts Facebook” i redacta un text de venta que ofereixi USP.

36 Marketing: vendre, vendre, vendre!!!
PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 3.- Reescriu el text USP. El nou text ha de ser purament de marketing. Hem de ser originals, creatius, simpàtics, subtils. . NO MENTIR!

37 Marketing: vendre, vendre, vendre!!!
PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 4.- fem un text d’expectativa, anunciem que en breu succeirà alguna cosa que serà de l’interès dels nostres fans. 5.- fem un text incitant a la participació. Una pregunta que sigui atractiva pels nostres fans. (participem tots en els comentaris) 6.- fem un post informal… ¿sabies que… 7.- Post amb testimonial

38 Marketing: vendre, vendre, vendre!!!
PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 8.- El post del dilluns al matí! A les 10:00 del matí de dilluns publiques això…. 9.- “Consells pràctics”, ara hem de fer un post que respongui a preguntes, explica, enriquir… 10.- Tendència del sector. Post d’un concepte emergent… 11.- Opinió! La nostra opinió d’un fet concret, relevant, interessant… 12.- “cita”, post que inclou una frase cèlebre, cita…

39 Ara que tenim Fan Page, calendaritzem:
Facebook: Ara que tenim Fan Page, calendaritzem: Temes a tractar Freqüència To Imatge gràfica Calendaritzem????? Vinga!

40 Contacto ¿Preguntes? B&C Gràcies


Descargar ppt "Facebook."

Presentaciones similares


Anuncios Google