La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Estratègia de Xarxes Socials

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Estratègia de Xarxes Socials"— Transcripción de la presentación:

1 Estratègia de Xarxes Socials

2 Abans d’escriure hem de saber qui som a nivell de negoci

3 CONTINGUT Per on comencem? Estratègia 2.0. Quines eines utilitzo
Adaptar el missatge al mitjà Alguns bons consells. Revisió i millora dels perfils a les xarxes socials Definir una estratègia

4 Ruta de la definició de l’estratègia
Anàlisi de negoci Anàlisi de la competència Definició d’objectius Selecció de canals Fonts d’informació Programació de continguts Monitorització

5 Ruta de la definició de l’estratègia
Anàlisi de negoci Qui sóc i què faig? El nostre “offering” El nostre “target” (on i off) El nostre preu La nostra estratègia de valor La nostra estratègia de fidelització Anàlisi DAFO? Debilitats Amenaces Fortaleses Oportunitats

6 Ruta de la definició de l’estratègia
Anàlisi de negoci

7 Ruta de la definició de l’estratègia
Anàlisi de negoci

8 DAFO de vosaltres com a professionals del Community Management
Anàlisi DAFO de vosaltres Exercici DAFO de vosaltres com a professionals del Community Management

9 Anàlisi de la competència
Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de la competència Què fa la nostra competència? Quin tipus de web té (venda, informativa, blog) Quines xarxes socials fan servir Quins continguts publiquen a les xarxes Quina és la freqüència de publicació KPIs (Key Performance Indicator)? Nombre de seguidors/fans a les diferents xarxes socials

10 Trobar 3 empreses com les nostres i analitzar:
Anàlisis de la competència Exercici Trobar 3 empreses com les nostres i analitzar: Tipus de web A quines xarxes socials hi son Nombre se seguidors a les diferents xarxes Freqüència de publicació Tipus de publicacions que fan i amb quin objectiu (analitzar al menys 3 tipus per competidor)

11 Definició d’objectius
Ruta de la definició de l’estratègia Definició d’objectius Què vull aconseguir a les nostres accions a les xarxes socials? Fidelitzar Més vendes Reputació Visibilitat Trobar feina Trobar gent per contractar s de possibles clients KPIs (Key Performance Indicator)? Nombre fans Visites a la web Nombre de vendes Nombre de “leads” Nivell de participació Satisfacció dels clients Reputació Visibilitat

12 Definir 3 possibles objectius de les xarxes socials pel nostre negoci:
Definició d’objectius Exercici Definir 3 possibles objectius de les xarxes socials pel nostre negoci:

13 Ruta de la definició de l’estratègia
Selecció de canals Canals de difusió Agregadors de notícies (Meneame, Divoblogger, Bitacoras...) Xarxes socials Facebook, Twitter, Tuenti, Google+, Instagram, Pinterest, Youtube... SEM Social Bookmarking marketing Mòbil marketing Repositoris de contingut (Youtube, Slideshare, Souncloud, Flikr...)

14 Seleccionar els canals de difusió
Exercici Seleccionar els canals de difusió (Xarxes Socials)

15 Ruta de la definició de l’estratègia
Fonts d’informació Tipus d’informació Contingut que sigui útil Evitar duplicació Estratègia de posicionament (SEO) Fonts d’informació Publicacions (externes i internes) Intel·ligència empresarial Entrevistes (externes i internes) Testimonis Actualitat / Novetats a les pròpies xarxes Internet

16 Programació de continguts
Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Objectiu Vendre Crear comunitat Generar motivació Reputació Fidelitzar Generar bases de dades Generar expectativa Cridar a la participació Informar

17 Programació de continguts
Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Calendari - freqüència

18 Programació de continguts
Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Adaptar el missatge al mitjà Imatge Vídeo Text curt/llarg Pregunta/Reflexió/Afirmació... Temps verbals

19 Programació Exercici Fer la programació de contingut del mes de febrer pel nostre negoci fictici. Freqüència: 3 publicacions a la setmana Definir tipus de publicació en cada dia. Redactar les primeres 6.

20 Ruta de la definició de l’estratègia
Monitorització Eines de monitorització Analítica de cadascuna de les xarxes socials Google Alerts Socialmention Socialancer SocialBro Followerwonk Sociack

21 Contacto ¿Preguntes? B&C Gràcies


Descargar ppt "Estratègia de Xarxes Socials"

Presentaciones similares


Anuncios Google