PERFILS JO BÉ NI IDEA NO Luz Pérez. 2013.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Catalunya escola d’emprenedors Mesures per fomentar l’esperit emprenedor Barcelona, 8 de novembre de 2011.
Advertisements

Centre d'Hàbits Saludables
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Salut mental i prevenció
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Empatia i emocions al Cor de Maria
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
PEDAGOGIA DE LA COOPERACIÓ EN EDUCACIÓ FÍSICA
I transforma un llibre en un nou lector
LES ALTES CAPACITATS DETECCIÓ l ACTUACIÓ EN L’AMBIT EDUCATIU
Projecte de Diversificació Curricular
APRENENTATGE MULTINIVELL
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Les bones pràctiques per a la educació en família
TEXT I CONTEXT DE LES CONDUCTES PROBLEMÀTIQUES
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Recordem què vol dir ser adolescent
@sebastiani64.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
El viatge de Primària a Secundària
Estils de comunicació i relacions interpersonals: l’Assertivitat
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Grups interactius a L’Esquitx
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Estils de comunicació i relacions interpersonals: l’Assertivitat
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Coneixements i idees previs
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola: Educació Infantil
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

PERFILS JO BÉ NI IDEA NO Luz Pérez. 2013

BRILLANTS Aptituds Conductes Necessitats Percepció Suport familiar escolar Alt rendiment Responsables Perfeccionistes Conformistes Busquen l’aprovació Autoconcepte positiu Autocrítics Dependents Motivació extrínseca Conèixer les seves deficiències Acceptar riscos Autonomia Evitar avorriment Assertivitat/ empatia Estimats pels professors Admirats per la gent Estimats i acceptats en família Independència Obrir-los relacions Interessos personals Obrir-los a experiències Acceleració Enriquiment Temps per als interessos personals Treball entre iguals Mentoratge Orientació personal Pérez, L. (2013). Identificación de alumnos con AC.Faisca. Journal of High Habilities , (18) 20.

DESPISTATS/CREATIUS Aptituds Conductes Percepció Necessitats Suport familiar escolar Rendiment desigual Creatiu Actiu Inconsistent en els seus hàbits Sensible Baix autoconcepte No li agrada el control Competitiu ocasional Ens desespera Rebel Pallasso Simpàtic Alguns problemes de conducta No se li veu com d’AC Fer-li entendre el context Aprenentatge d’habilitats d’autocontrol Recolzar-li en la creativitat Entendre la seva capacitat Recolzar-lo en l’escolar Modelar-li altres conductes Reconduir els seus interessos Involucrar-lo en projectes familiars Tolerància Tenir un professor apropiat Abundant comunicació amb ell/ella Construir la seva autoestima Guiar els seus sentiments Treball independent Enriquiment Pérez, L. (2013). Identificación de alumnos con AC. Faisca. Journal of High Habilities , (18) 20.

ADAPTATS Aptituds Conductes Percepció Necessitats Suport familiar escolar Rendiments no excepcionals Autònoms en el seu aprenentatge Entusiasta Acceptats Motivació intrínseca Els agrada aprendre Accepten els seus errors Tendeixen a amagar-se Acceptats per tothom Admirats per les seves habilitats Vistos com a capaços i responsables Donar-los oportunitats Donar-los reptes Competir Facilitar-los nous camps Recolzament a l’escola i a la comunitat Subministrar-los oportunitats als seus interessos Amics de tot tipus Ajudar-los a competir Eliminar restriccions de temps i espai Implicar-los en projectes a mig termini Currículum enriquit Acceleració Compactar el currículum Investigació Donar-los responsabilitats  Pérez, L. (2013). Identificación de alumnos con AC. Faisca. Journal of High Habilities , (18) 20.

ENFADATS Aptituds Conductes Percepció Necessitats Suport familiar escolar Malhumorats Explosius Baix autoconcepte Treball inconsistent Conductes disruptives   Els iguals els etiqueten Els professors rebutgen i ridiculitzen, els veuen com a perillosos Solitaris Marginats Líders negatius Programa individualitzat Orientació individual, grupal i familiar Desenvolupa-ment d’estratègies Noves oportunitats Habilitats socials Orientació personalitzada Diagnòstic Orientació grupal Habilitats d’estudi no tradicionals Suport escolar Recerca Mentoratge Extraescolars d’interès Programa especial AC Pérez, L. (2013). Identificación de alumnos con AC. Faisca. Journal of High Habilities , (18) 20. 5