Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Escola Orlandai 4t CURS.
BAUHAUS, una escola d’art
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
MESCLES I DISSOLUCIONS
EL NOSTRE AJUNTAMENT I L’ESTALVI D’AIGUA
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
Estació Depuradora d’Aigües Residuals VALL DEL GES
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
Éssers vius i éssers inerts
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Problema dels camins.
“Les classes més sostenibles”
Classificarem la prova en 3 categories:
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
La vida és un do de Déu i un servei als altres
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL COLOR BLAU.
L’AIGUA A LA NATURA.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
LES FRACCIONS.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
Aigua Projecte 2n primària.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
L’Aventura de l’Olinet
BIODIVERSITAT A L’HORT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Les taules de multiplicar
Les fraccions Sisè B curs
Alumnes de l’aula d’acollida.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
BAIX EMPORDÀ.
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
PERCENTATGES DESCOMPTES REBAIXES I OFERTES AUGMENTS
EL QUADRAT LES MARIETES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Preferències.
Com contaminem l`aigua?
Transcripción de la presentación:

Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota

Dijous 11 de maig, els alumnes de Cicle Inicial vam realitzar un taller sobre l’aigua. A partir del conte “L’inventor gota“ vam aprendre el cicle, les propietats, l’estalvi, el reaprofitament i la depuració de l’aigua. La monitora va venir amb un carretó de comprar ple d’objectes diferents. Amb la l’ajuda d’aquests objectes ens va anar explicant el conte. I sabeu què? Al final vam construir “un aparell“ que ens ajudarà a tenir cura de l’aigua. Voleu saber què és? Continueu llegint.

Propietats de l’aigua La Marta ens va explicar i demostrar que l’aigua canvia d’estat. Que si és líquida s’adapta a totes les formes dels diferents recipients, que no té olor ni gust ni color; aquest depèn del color del fons que hi hagi.

COM UTILITZEM L’AIGUA Si ho multipliquem per les vegades que ens rentem les mans en un dia, seria com una ampolla d’aigua ! Si comparem la quantitat d’aigua, en la primera opció gastem més. La diferència és de 100 ml. Ens rentem les mans tancant l’aixeta i tenint cura de l’aigua. Ens rentem les mans malgastant l’aigua.

ELEMENTS PER NETEJAR L’AIGUA Després vam pensar com podíem netejar l’aigua per reutilitzar-la. Ens va donar 3 embuts amb aquest 3 elements per construir un filtre per netejar l’aigua. Entre tots vam pensar quin seria l’ordre més adequat per a fer-ho. Aigua bruta Pedres Cotó Sorra

CONSTRUIM UNA DEPURADORA! Aquest filtre es diu DEPURADORA! Funciona! Aquí teniu el resultat. L’aigua ha quedat ben neta!

Nosaltres ja ens hem decidit a fer-ho! Gràcies al que ens han ensenyat podrem estalviar aigua i reaprofitar-la. Ara només ens queda portar-ho a terme a les nostres cases i a l’escola. Nosaltres ja ens hem decidit a fer-ho! Us animeu?