PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Què és la tecnologia?.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Toca fusta FENT DECORATS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
REUNIÓ INFORMATIVA.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Experimentam amb la ciència
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Grups interactius a L’Esquitx
LES Etapes DE LA VIDA.
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
“El perfil de mestre i professor”
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Somnis d‘infant.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Interacció escola - entorn.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
L’organització del temps
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Poblenou 31 de Gener 2009 DeuMil a Brussel·les 7 de Març 2009.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
Per què ens fan llegir? Perquè llegir és un plaer. Protagonitzem històries que ens transporten a viure aventures que ens meravellen i ens fan somiar! A.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Estils i Plantilles Ms Word.
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA Aquest projecte està inclòs dins del Pla Lector del nostre centre amb el qual es pretén treballar: • Foment DE la lectura • Gust per la lectura

LECTURES CURS 2016-17 C. INICIAL C. MITJÀ Imma i Emma, Teresa Duran Em dic Aran i m’encanta escriure, Jaume Cela

LECTURES CURS 2016-17 C. SUPERIOR ESO Abril és nom de primavera, Núria Pradas La filla de l’argenter, Núria Pradas

METODOLOGIA Lectura en veu alta, dramatització per part del professorat i seguiment per part de l’alumnat. Fent aturades per induir a la reflexió i garantir la comprensió del llegit per part de tot l’alumnat. En altres ocasions, es fa repartiment de personatges entre l’alumnat per tal de convertir els diàlegs en petits teatres. Treball de lèxic i vocabulari. Fer exercicis d’empatia amb els personatges, a fi de no perdre el fil de la trama i fer la lectura atractiva. Es duu a terme un cop a la setmana dins la complementària del T. del Bon lector.

ACTIVITATS Cerca d’informació tant de l’autor/a com de l’il·lustrador/a. Creació d’una entrevista on s’ha de tenir en compte aspectes personals, professionals, etc. Preparació de la visita i activitats dins de la mateixa: guarniment, rebuda, espais, etc. Organització i treball social, context històric, etc. Sortida (ESO) Realització d’un dossier. Realització de dibuixos per part de l’alumnat.

TOTS JUNTS GAUDIM LLEGINT !!!! Eulàlia Canal i Valentí Gubianas

TOTS JUNTS GAUDIM LLEGINT !!!! Pep Albanell i Montse Tobella

TOTS JUNTS AJUDAREM !!!! Llegir ens fa més grans, més cultes... més lliures!!!