Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
L’organització del temps
Ensreferim a: EL CALENDARI L’HORARI DURADA DE LES ACTIVITATS
2
El perquè de la organització temporal
El temps és un mitjà per aconseguir els objectius educatius.
4
El nen interioritza el temps a partir de l’acció: la importància de les rutines.
5
Evolució del concepte del temps en el nen:
Concep el temps només relacionat al present, no contempla mentalment el passat ni el futur. Té una dimensió única del temps. Comença a entendre que el temps és un continu, que les coses existeixen abans d'ara i que hi haurà després d'ara. Usa el terme de matí o ahir, potser no encertadament, però amb indicis que comprèn l'existència d'un passat i un futur. Reconstrueix fets passats, però no ho fa seqüencial ni cronològicament. Per exemple, si li demanem que ens expliqui com va fer la seva pintura, ho podrà explicar, però no seqüencialment, per on començar, que va fer després i així successivament. Reconstrucció seqüencial i cronològica del temps i comprensió de les unitats convencionals d'aquest. Per exemple: setmana, mes, hora, etc. En aquesta fase el nen ja comença a mostrar una visió objectiva del temps. JEAN PIAGET
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.