“Y para evitar la tediosa repetición de las palabras: “es igual a”, pondré, como hago frecuentemente mientras trabajo: un par de líneas paralelas o rectas.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conferencia-Taller.
Advertisements

Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
REALIZADO POR: GUENIUS 2013 TEMA: ECUACIÓN DE LA RECTA.
Vectores fijos en el plano
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
PRODUCIR PROVEEDOR ES PLANIFICAR MARKETING VENTAS DEPTO. I+D+i DISEÑO E INGENIERÍA GESTIÓN RR HH GESTIÓN FINANCIERA GESTIÓN DE STOCKS CONTROL DE CALIDAD.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Tallers d’intercanvi d’experiències
La llengua amb les TAC…. UN NOU MODEL SOCIAL ELS DOCENTS NO ENS PODEM QUEDAR ATURATS DAVANT ELS CANVIS SOCIALS. LA TECNOLOGIA ÉS EN TOTS ELS ÀMBITS (administratiu,
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
Guayaquil, 23 de Febrero del 2015 Repaso examen quimestral Subraye la respuesta correcta 5a + b El per í metro de la figura 3a-b es: A) 16 a B) 12 a +
INS ELS TRES TURONS CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ GESTIÓ ADMINISTRATIVA.
1 Fp dual al CFGM Farmàcia i parafarmàcia. 2 Índex Què és? Avantatges de la fp dual Quina serà la vostra situació a l’oficina de farmàcia? Qui ho pot.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Hoy veremos las figuras geométricas.
AMB ELS MAPES QUE ENS VAN DONAR A L’ESTACIÓ VAN CONTINUAR EL PROCÉS D’APRENENTAGE. AMB PETITS GRUPS ELS VAN OBSERVAR I VAN EXPOSAR ELS SEUS CONEIXEMENTS.
@ Angel Prieto BenitoMatemáticas 4º ESO Opción B1 Estudio de funciones Tema 11 * 4º ESO Opc B.
Los cuadriáteros 4to grado Sra. Guzmán.
Geometría. Colegio San Gabriel Arcángel. Los Ángeles.
  ¿Qué es una dirección y sentido?..
FIGURAS GEOMETRICAS   Son un conjunto no vacío cuyos elementos son puntos compuestas por líneas para determinar un espacio. Las figuras geométricas básicas.
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Cuadrado Figura plana de cuatro lados de igual longitud cuyos ángulos son rectos (forman 90º) PORTADA.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
ASSOCIACIÓ DEMANOENMANO
UNITAT DIDÀCTICA. UNITAT DIDÀCTICA Quadre: Unitat didàctica número... Títol Centre Trimestre 1r, 2n, 3r Curs acadèmic Grup Matèria Sessions.
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
OPCIONS METODOLÒQIQUES
Experimentam amb la ciència
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
CIÈNCIES NATURALS CURS
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Introducció i objectius
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
DISENY D’UN ITINERARI INTERDISCIPLINAR EN EL MEDI NATURAL: CASTELLITX
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Grups interactius a L’Esquitx
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Seminari d’Educació Especial
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Presentació de 1r d’ESO Curs
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Els contextos: ús didàctic, tipologia, inconvenients i avantatges
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Transcripción de la presentación:

“Y para evitar la tediosa repetición de las palabras: “es igual a”, pondré, como hago frecuentemente mientras trabajo: un par de líneas paralelas o rectas gemelas de la misma longitud, así: =, porque acaso no existan dos cosas que puedan ser más iguales.” Robert Recorde

CURS ACADÈMIC2011/2012 Nivell educatiu ESO DepartamentDepartament d’educació Nom de l’assignaturaMatemàtiques Grup classe4t ESO C ProfessorCharo Garcia Carballo Tema unitat didàcticaEquacions de primer grau Període en el que s’imparteix la UD2n trimestre (8 sessions)  Projecte Onada Dades generals IES-Cubelles

Característiques psicoeducatives

Competències  Extreure informació rellevant  Construcció de coneixement significatiu i autèntic  Llegir el context  Treballar en grups cooperatius

Planning

Avaluació continuada Activitats Avaluació% Qualificació Participació a l’aula20% Assistència10% Concurs Jeopardy20% Avaluació final (examen)50% Nota Global100%

Avaluació continuada

Concurs Jeopardy  Activitat/joc amb dificultat creixent per posar en pràctica els coneixements adquirits sobre equacions  Motivació baixa Jeopardy

Ariadna Mas Musons Mireia Gomez Aguilera Núria Solà Valls Ariadna Mas Musons Mireia Gomez Aguilera Núria Solà Valls