“Y para evitar la tediosa repetición de las palabras: “es igual a”, pondré, como hago frecuentemente mientras trabajo: un par de líneas paralelas o rectas gemelas de la misma longitud, así: =, porque acaso no existan dos cosas que puedan ser más iguales.” Robert Recorde
CURS ACADÈMIC2011/2012 Nivell educatiu ESO DepartamentDepartament d’educació Nom de l’assignaturaMatemàtiques Grup classe4t ESO C ProfessorCharo Garcia Carballo Tema unitat didàcticaEquacions de primer grau Període en el que s’imparteix la UD2n trimestre (8 sessions) Projecte Onada Dades generals IES-Cubelles
Característiques psicoeducatives
Competències Extreure informació rellevant Construcció de coneixement significatiu i autèntic Llegir el context Treballar en grups cooperatius
Planning
Avaluació continuada Activitats Avaluació% Qualificació Participació a l’aula20% Assistència10% Concurs Jeopardy20% Avaluació final (examen)50% Nota Global100%
Avaluació continuada
Concurs Jeopardy Activitat/joc amb dificultat creixent per posar en pràctica els coneixements adquirits sobre equacions Motivació baixa Jeopardy
Ariadna Mas Musons Mireia Gomez Aguilera Núria Solà Valls Ariadna Mas Musons Mireia Gomez Aguilera Núria Solà Valls