La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS

Presentaciones similares


Presentación del tema: "PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS"— Transcripción de la presentación:

1 PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
DEL TREBALL COOPERATIU A SECUNDÀRIA AUTOR: MARC NAVAZO RAVENTÓS TUTORA: ROSA RODRÍGUEZ ARREGI CURS: Màster de Formació del professorat de Secundària, Batxillerat i Formació Professional JUSTIFICACIÓ PROPOSTA INNOVADORA CONCLUSIONS PROJECTE INTERDISCIPLINARI UNIÓ D’UNES ASSIGNATURES AMB ALTRES. (Castañer & Trigo. 1998). RELACIÓ ENTRE CONTINGUTS. (García, González & Contreras. 2014). ES POT INCIDIR EN LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. (Majó. 2010). COMPORTA UNIÓ ENTRE EL PROFESSORAT. (Alomar et al. 2006). COMPETÈNCIES BÀSIQUES  ORGANITZACIÓ GRUPS DE 3 PER CERCAR, ANALITZAR I ESCOLLIR INFORMACIÓ. GRUPS DE 4 PER CREAR I DISSENYAR EL GUIÓ TEATRAL. EL DISSENY D’UN PROJECTE INTERDISCIPLINARI REQUEREIX DE LA COHESIÓ DEL PROFESSORAT DE LES MATÈRIES IMPLICADES. RELACIÓ ENTRE CONTINGUTS DE TOTES LES MATÈRIES CURRICULARS. EXISTEIX UN BINOMI ENTRE DIVERSIÓ I APRENENTATGE. FINS QUE NO ES PORTI A LA PRÀCTICA NO ES SABRÀ SI ES COMPLEIXEN ELS OBJECTIUS. REFERÈNCIES L’EDUCACIÓ FÍSICA EN UN PROJECTE INTERDISCIPLINARI: L’EXPRESSIÓ CORPORAL COM A BLOC PRINCIPAL. ENSENYAMENT DE TÈCNIQUES PER COMUNICAR I EXPRESSAR A TRAVÉS DEL COS. (ODC, 2010). PERMET DESENVOLUPAR LA CAPACITAT CREADORA DE L’ALUMNAT.(López & Sánchez. 2010; Larraz. 2008; Parlebas. 2003). IMPROVISACIONS INDIVIDUALS I COL·LECTIVES. (Gavira & De Lara, 2004). Alomar, E., Civis, M., Coderch, J., Cols, M. & Marquilles, P. (2006). Projecte entorn de bones pràctiques educatives. Una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari. Aloma, 19,   Buscà, F. (2011). Innovar en educación física. Tándem: Didáctica de la Educación Física, 11 (37), Castañer, M. & Trigo, E. (1998). Desde la Educación Física a la interdisciplinariedad. Intervención en conductes motrices significatives, Domingo, J. (2008). El aprendizaje cooperativo. Cuadernos de Trabajo Social, 21, Gavira, G. R., & de Lara, D. C. (2004). L'escenari: espai conegut per a una pedagogia alternativa. Educació social: revista d'intervenció socioeducativa, 28, González, M. (2012). Desenvolupament de les competències a l'escola: una experiència a través del teatre. Revista Catalana de Pedagogia, 7, Laguna, E. & Riera, J. (1998). La interdisciplinarietat. Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, 2, Majó, F. (2010). Pels projectes interdisciplinaris competencials. Guix: Elements d'acció educativa, 368, Navarro, I., González, C., López, B. & Botella, P. (2015). Aprendizaje de contenidos académicos y desarrollo de competencias profesionales mediante prácticas didácticas centradas en el trabajo cooperativo y relaciones multidisciplinares. Revista de Investigación Educativa, 33 (1), Prat, Q. & Camerino, O. (2012). Les tecnologies per a l’aprenentatgei el coneixement (TAC) en l’educació física. La WebQuest com a recurs didàctic. Apunts: Educació Física i Esports, 3 (109), Pujolàs, P. (2008). Cooperar per aprendre i aprendre a cooperar: el treball en equips cooperatius com a recurs i com a contingut. Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat, 12 (1), Riera, J., & Laguna, E. (1998). La interdisciplinarietat. Aloma, 2, Slavin, R. (2011). Cooperative learning. Learning and cognition in education, Slavin, R. (2014). Cooperative learning and acadèmic achievement: why does groupwork work? Anales de psicología, 30 (3), TREBALL COOPERATIU DÓNA MILLORS RESULTATS QUE ALTRES ESTILS. (Navarro, González, López & Botella, 2015; Pujolàs, 2008; Slavin, 2011 & 2014). ES BASA EN LA COOPERACIÓ DELS SEUS MEMBRES. ((Domingo, 2008). AUGMENTA EL GRAU DE SATISFACCIÓ DE L’ALUMNAT. (Alomar, Civis, Coderch, Cols & Marquilles, 2006). EL PROFESSOR ADQUIREIX EL ROL DE GUIA. (Tsay & Brady, 2010). ACTIVITATS ACTIVITATS A TRAVÉS D’UNA WEBQUEST (Buscà.2011; Camerino & Prat. 2012). ASSAIG PER ESCENES I ASSAIG GENERAL. REPRESENTACIÓ TEATRAL COM A PRODUCTE FINAL (Gavira & De Lara, 2004; González. 2012). RELACIÓ ENTRE ASSIGNATURES


Descargar ppt "PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS"

Presentaciones similares


Anuncios Google