Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Presentació de la Jornada La Cambra de Terrassa organitza aquesta jornada amb la finalitat de facilitar a les empreses del comerç diferents eines de gestió.
Advertisements

¿Para qué (nos) sirven las encuestas docentes? Miguel Valero.
LA MATÈRIA.
Clase 1.1 Copyright Juan Collia Salvador 1 Curso de Ventas Farmacias y Perfumerías P + P
Enquesta de visions a tècnics comarcals Trobada de participació de tècnics comarcals - 10 febrer 2006.
QUÈ PASSA AMB L’AIGUA DE L’ESTANY?. L’ESTANY DE BANYOLES ÉS UN BÉ COMUNAL. COM A TAL L’AJUNTAMENT ÉS EL GESTOR D’AQUEST I ELS BANYOLINS I BANYOLINES SÓN.
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
ACS amb Maple i SPSS ©2003 Inma Sánchez Pérez Director: Miguel Martín Mateo GRAAL.
COMISSIÓ MIXTA DE SEGUIMENT DEL DESPLEGAMENT DE LA LLEI 39/ de desembre del 2009.
PRESENTACIÓ CONSORCI BIOPOL’H Comunicació - Consorci Biopol’H.
1 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de Mercats-ICEC Ajuts a la internacionalització de les empreses culturals.
Via directe amb Europa a través de les Centrals de Compra i Serveis Dilluns, 29 de setembre de 2008.
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
La promoció i publicitat dels establiments comercials.
Alfredo Maldonado. Agenda Revisión de objetivos clave ¿Cómo lo hicimos? Información general de la organización Principales problemas para la compañía.
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Xavier Abizanda Soler MCOM
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
Hi ha canvi climàtic de debò?
Com millorar el poder d’ atracció de les ciutats.
LGAI TECHNOLOGICAL CENTER S.A.
Indicadors de comerç a Barcelona
ESTRATÈGIES DELS HOTELS URBANS ESPANYOLS I EUROPEUS DAVANT EL LOW COST Evolució Autors: Dra. Mar Vila, professora del Departament de Control.
Galetes Birba Josep Nadal Agell Ricard Pons de la Cruz
Que és el Couponing. Són vals d’ofertes o descomptes de productes o serveis que ajuden a vendre un gran volum d’uns determinats articles a un preu molt.
POLÍTIQUES I EXPERIÈNCIES DE PROMOCIÓ DE L’APARCAMENT
GRANOLLERS Superfície: 14,89 m2 Comarca: Vallès Oriental
Principis bàsics dels sistemes de transmissió en vehicles
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
El mercat i els sistemes d’organització industrial
El Comerç Just com a model econòmic solidari
Audiència Tramitació Projecte Llei de Comerç, Serveis i Fires (tram
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL
Taller “Ajuntaments i seguiment de l’activitat comercial”
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
EVOLUCIÓ DEL PERFIL D’UNA ÀREA METROPOLITANA
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
LA DOMINACIÓ EUROPEA DEL MÓN ( ).
El sector terciari. Concepte de sector terciari
Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW
TEMA 5: VIVIM EN ECOSISTEMES
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
LA CURA EN AMBIENT HUMIT TERUEL CALERO, Mª PILAR; ABS VALLS
coneixerem El diner 2. Estabilitat de preus
L’empresa com a sistema organitzat
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
Coneixements i idees previs
Global Cook Service.
2n BLOC. TEMA 8 CREDITORS I DEUTORS I PER O.C.
Introducció Al posicionament Web.
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
EL RESULTAT DE L’EMPRESA: EL COMPTE DE P i G
Jornades de sensibilització al Comerç de la Creu Coberta (Barcelona): El Català en el Petit Comerç i les Noves Tecnologies Investigació i Desenvolupament.
Linkedin.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
RESULTATS ENQUESTES OCTUBRE 2014.
Grabeplast sales management
Cas Danone.
Transcripción de la presentación:

Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, investigador d’ESADE Abril de 2012

Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors Compradors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci Mapa de posicionament sobre la satisfacció dels comerciants respecte d’un conjunt de serveis Serveis Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

Eixos comercials

Agrupació per activitat

Percepció de l’actitud del comprador

Percepció de l’afluència de compradors

Només compra allò que ha vingut a comprar

Li costa més decidir-se

Realitza compres més petites i controlades

Compres més petites – Desagregació per sectors

Busca més les ofertes i els descomptes

Busca més les ofertes i els descomptes - Desagregació per sectors

Paga més en efectiu que amb targeta

Entra i no compra

Percepció de menys fidelitat

TTB – Top two boxes – Totalment d’acord + D’acord

Perfil del comprador Menys fidel Entra i no compra Actitud més apagada Menys fidel Li costa més decidir-se Busca més les ofertes Compres més petites Menor Afluència Només compra allò que busca

Exigències de mínims de compra

Preus i terminis de pagament

Augment de la competència

Pressió en preus de la competència

Activitat publicitària de la competència

Canvis en la decoració de la botiga o aparador

Quantitat oferta de productes

TTB – Top two boxes – Ha augmentat molt + Ha augmentat

TTB – Top two boxes – Ha disminuït molt + Ha disminuït

Tiquets de caixa

Facturació

Facturació – Desagregació per sectors

Plantilla

Obté ingressos a través d’Internet

Facturació en línia

Lloguer

Aigua i gas

Costos laborals

Costos de compra

Llum

Associacions

Bancs i caixes

Neteja

Guàrdia urbana

Mossos d’Esquadra

Enllumenat

Facilitat d’arribar a l’establiment

Facilitat de connexió entre eixos

Educació dels clients

Actitud del consumidor

Preus

Vendes

Satisfacció amb el negoci

Té previst obrir nous establiments

Té previst tancar algun establiment o el negoci