Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014
2
Estat de la competència i proveïdors
Índex Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors Compradors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci Mapa de posicionament sobre la satisfacció dels comerciants respecte d’un conjunt de serveis Serveis Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur
3
Eixos Comercials Mostra total: 495 comerços
4
Agrupació per activitat
5
Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors
6
Comprador Percepció d’actitud del comprador
7
Comprador Percepció d’actitud del comprador Molt més apagada
Igual Més animada Molt més animada
8
Comprador Percepció d’afluència de compradors
9
Comprador Percepció d’afluència de compradors Molt més apagada
Igual Més animada Molt més animada
10
Comprador -Resum TTB – Top two boxes – Totalment d’acord + D’acord
11
Estat de la competència i proveïdors
Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors
12
Estat dels proveïdors Exigències de mínims de compra
disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt
13
Estat dels proveïdors Preus i terminis de pagament
disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt
14
Estat de la competència
Augment de la competència
15
Estat de la competència
Augment de la competència – Desagregació per sectors
16
Estat de la competència
Pressió en preus de la competència disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt
17
Estat de la competència
Pressió amb ofertes i descomptes
18
Estat de la competència
Quantitat ofertada de productes disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt
19
Índex Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla
Evolució del negoci
20
Evolució del negoci Tiquets de caixa S’ha mantingut = S’han mantingut
21
Evolució del negoci Facturació Han baixat = Ha baixat
Han pujat = Ha pujat
22
Evolució del negoci Facturació mitjana – Desagregació per sectors
23
Evolució del negoci Obté ingressos a través d’Internet
24
Evolució del negoci Facturació Online
25
Evolució del negoci Lloguer
26
Evolució del negoci Aigua i gas
27
Evolució del negoci Costos laborals
28
Evolució del negoci Costos de compra
*Al 4rt Trimestre de 2013, la variació en el Volum de compra de mercaderies ha sigut del -2,5%
29
Evolució del negoci Llum
30
Evolució del negoci Mitjana d’increment Costos i Facturació
31
Evolució del negoci Taxa de creixement de la Facturació
32
Índex Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur
33
Futur Actitud del consumidor
34
Futur Actitud del consumidor Molt més apagada Més apagada Igual
Més animada Molt més animada
35
Futur Preus
36
Futur Preus Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat
Ha augmentat molt
37
Futur Vendes
38
Futur Vendes Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut
Ha augmentat Ha augmentat molt
39
Futur Satisfacció amb el negoci
40
Futur Satisfacció amb el negoci Molt insatisfet Insatisfet
Ni satisfet, ni insatisfet Satisfet Molt satisfet
41
Te previst obrir nous establiments
Futur Te previst obrir nous establiments
42
Te previst tancar algun establiment o el negoci
Futur Te previst tancar algun establiment o el negoci
43
Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Addicional Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014
44
Campanya de nadal Evolució de la compra d’objectes de regal Molt poca
Ni poca ni molta Bastanta Molta
45
Campanya de nadal Valoracions en relació a la compra d’objectes de regal Totalment en desacord En desacord Ni d'acord ni en desacord D'acord Totalment d'acord
46
Ofertes i descomptes Evolució de la facturació de al primera setmana de rebaixes Durant la primera setmana de rebaixes, la facturació mitjana en comparació al mateix període de l’any anterior ha sigut del -2,3%
47
Ofertes i descomptes Inici de les ofertes de preus en la temporada de Nadal
48
Calendari comercial Preferència en l’apertura dels 8 Diumenges que estableix la Llei El 57,8% dels comerciants no obriria els festius dels mesos de Juliol i Agost, en cas que el seu Eix Comercial fos declarat zona turística
49
Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Equip de treball: Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE; Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE; Antoni Parera, Investigador d’ESADE Comitè Assessor ICOB: Vicençs Gasca, President Fundació Barcelona Comerç; Salvador Albuixech, Vice-president Fundació Barcelona Comerç; Jordi Bailach, Director Comerç Ajuntament Barcelona; Marçal Tarragó, Expert en urbanisme i comerç. Experts del comerç a Barcelona: Prosper Puig, Propietari Cansaladeria Puig; Tino Mora, President Gremi de fruiters; Cristian Pascual, Director General Grup Moli Vell; Alejandro Goñi, President PIMEC Comerç; Jordi Torrades, Gerent Institut Municipal de Mercats; Jordi Maymó, Expert en Distribució, ex-Director de Mercabarna; Ramón Segarra, Propietari Drogueries Rovira; Nuria Beltran, Directora i Gerent ESCODI; Francesc Llibre, Propietari Llibre Casastyl; Magí Martí, Director General Diesel Iberica; Artemi Nolla, President AN Grup; Josep A. Alegret, Responsable de comerç i turisme Consell General de Cambres de Catalunya; i Isabel Rodríguez, Gerent Barnacentre
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.