La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Indicadors de comerç a Barcelona

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Indicadors de comerç a Barcelona"— Transcripción de la presentación:

1 Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014

2 Estat de la competència i proveïdors
Índex Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors Compradors Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla Evolució del negoci Mapa de posicionament sobre la satisfacció dels comerciants respecte d’un conjunt de serveis Serveis Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

3 Eixos Comercials Mostra total: 495 comerços

4 Agrupació per activitat

5 Valoració per part del comerciant de l’actitud, els hàbits i el comportament dels compradors

6 Comprador Percepció d’actitud del comprador

7 Comprador Percepció d’actitud del comprador Molt més apagada
Igual Més animada Molt més animada

8 Comprador Percepció d’afluència de compradors

9 Comprador Percepció d’afluència de compradors Molt més apagada
Igual Més animada Molt més animada

10 Comprador -Resum TTB – Top two boxes – Totalment d’acord + D’acord

11 Estat de la competència i proveïdors
Anàlisi de la pressió exercida pels proveïdors i competidors Estat de la competència i proveïdors

12 Estat dels proveïdors Exigències de mínims de compra
disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

13 Estat dels proveïdors Preus i terminis de pagament
disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

14 Estat de la competència
Augment de la competència

15 Estat de la competència
Augment de la competència – Desagregació per sectors

16 Estat de la competència
Pressió en preus de la competència disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

17 Estat de la competència
Pressió amb ofertes i descomptes

18 Estat de la competència
Quantitat ofertada de productes disminuit = disminuït Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat Ha augmentat molt

19 Índex Evolució de les vendes, dels costos i de la plantilla
Evolució del negoci

20 Evolució del negoci Tiquets de caixa S’ha mantingut = S’han mantingut

21 Evolució del negoci Facturació Han baixat = Ha baixat
Han pujat = Ha pujat

22 Evolució del negoci Facturació mitjana – Desagregació per sectors

23 Evolució del negoci Obté ingressos a través d’Internet

24 Evolució del negoci Facturació Online

25 Evolució del negoci Lloguer

26 Evolució del negoci Aigua i gas

27 Evolució del negoci Costos laborals

28 Evolució del negoci Costos de compra
*Al 4rt Trimestre de 2013, la variació en el Volum de compra de mercaderies ha sigut del -2,5%

29 Evolució del negoci Llum

30 Evolució del negoci Mitjana d’increment Costos i Facturació

31 Evolució del negoci Taxa de creixement de la Facturació

32 Índex Predicció per part dels comerciants sobre diferents aspectes respecte del pròxim trimestre Futur

33 Futur Actitud del consumidor

34 Futur Actitud del consumidor Molt més apagada Més apagada Igual
Més animada Molt més animada

35 Futur Preus

36 Futur Preus Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut Ha augmentat
Ha augmentat molt

37 Futur Vendes

38 Futur Vendes Ha disminuït molt Ha disminuït S'ha mantingut
Ha augmentat Ha augmentat molt

39 Futur Satisfacció amb el negoci

40 Futur Satisfacció amb el negoci Molt insatisfet Insatisfet
Ni satisfet, ni insatisfet Satisfet Molt satisfet

41 Te previst obrir nous establiments
Futur Te previst obrir nous establiments

42 Te previst tancar algun establiment o el negoci
Futur Te previst tancar algun establiment o el negoci

43 Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Addicional Quart trimestre de 2013 Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE Antoni Parera, Investigador d’ESADE Gener de 2014

44 Campanya de nadal Evolució de la compra d’objectes de regal Molt poca
Ni poca ni molta Bastanta Molta

45 Campanya de nadal Valoracions en relació a la compra d’objectes de regal Totalment en desacord En desacord Ni d'acord ni en desacord D'acord Totalment d'acord

46 Ofertes i descomptes Evolució de la facturació de al primera setmana de rebaixes Durant la primera setmana de rebaixes, la facturació mitjana en comparació al mateix període de l’any anterior ha sigut del -2,3%

47 Ofertes i descomptes Inici de les ofertes de preus en la temporada de Nadal

48 Calendari comercial Preferència en l’apertura dels 8 Diumenges que estableix la Llei El 57,8% dels comerciants no obriria els festius dels mesos de Juliol i Agost, en cas que el seu Eix Comercial fos declarat zona turística

49 Indicadors de comerç a Barcelona
ag Indicadors de comerç a Barcelona Equip de treball: Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE; Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE; Antoni Parera, Investigador d’ESADE Comitè Assessor ICOB: Vicençs Gasca, President Fundació Barcelona Comerç; Salvador Albuixech, Vice-president Fundació Barcelona Comerç; Jordi Bailach, Director Comerç Ajuntament Barcelona; Marçal Tarragó, Expert en urbanisme i comerç. Experts del comerç a Barcelona: Prosper Puig, Propietari Cansaladeria Puig; Tino Mora, President Gremi de fruiters; Cristian Pascual, Director General Grup Moli Vell; Alejandro Goñi, President PIMEC Comerç; Jordi Torrades, Gerent Institut Municipal de Mercats; Jordi Maymó, Expert en Distribució, ex-Director de Mercabarna; Ramón Segarra, Propietari Drogueries Rovira; Nuria Beltran, Directora i Gerent ESCODI; Francesc Llibre, Propietari Llibre Casastyl; Magí Martí, Director General Diesel Iberica; Artemi Nolla, President AN Grup; Josep A. Alegret, Responsable de comerç i turisme Consell General de Cambres de Catalunya; i Isabel Rodríguez, Gerent Barnacentre


Descargar ppt "Indicadors de comerç a Barcelona"

Presentaciones similares


Anuncios Google