COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Carla Jiménez Aida Macià Guim Muñoz Mariló Rodríguez
Advertisements

AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Reunió explicativa famílies
LA TARDOR Cicle Inicial.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
REUNIÓ INFORMATIVA.
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
OPCIONS METODOLÒQIQUES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
INTERCANVI VILASSAR-LATRESNE
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
VIATGE FI DE CURS A JACA CURS 2016/17 4t ESO.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
CAMPUS OLIMPIA 2017.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
DONOSTI CUP 2016.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
CIÈNCIES NATURALS CURS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Seminari d’Educació Especial
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
CAMPUS OLIMPIA 2016.
CAMPUS OLIMPIA 2016.
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Presentació de 1r d’ESO Curs
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
TECNOLOGIA.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
BENVINGUTS A FORMIGUES!
P-5 Curs
TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Àrea d’Atenció a les Persones
CEIP ANTONI GAUDÍ PLA ESTRATÈGIC
Estada Fi d’Etapa a Sort – 4t ESO Reunió informativa
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny 1r d’ESO

Què és el Treball de Síntesi ? El Treball de Síntesi és un conjunt d’activitats multidisciplinàries que ajuden l’alumne/a a tractar o ampliar molts dels continguts tractats en les diferents matèries durant el curs, tot aplicant-los en un espai o situació diferent de l’habitual (Treball Interdisciplinari de Primària). És d’obligada realització.

El Treball de Síntesi dins el currículum Es considera una assignatura més, pel que computa per a la nota final de curs. Al nostre centre l’acostumem a fer sempre en horari diferent a l’habitual.

Objectius Fomentar l’organització i autonomia personal. Saber treballar en grup. Potenciar la socialització. Ampliar o reforçar continguts treballats a l’aula durant el curs, tot aplicant-ho en un àmbit diferent. Assumir responsabilitats i prendre decisions. ...

Continguts El Treball es diu: “La muntanya de Montserrat, un parc natural?”. Es treballaran els següents continguts: Estudi del relleu, flora , fauna, ecosistemes, paisatge i trets geogràfics de la zona. Estudi històric de la zona (evolució geològica de les muntanyes de Montserrat). El Monestir de Montserrat al llarg del temps. Orientació, interpretació de diferents tipus de mapes. Característiques de l’espai per ser anomenat espai natural. ...

Avaluació Es tindrà en compte (entre d’altres): - Treball diari (grau d’implicació i interès en les activitats). - Respecte cap a les normes, el material comú i propi, els companys, etc.. - Compliment de les tasques assignades. - Aprofitament de les activitats. - Iniciativa i autonomia personal.

Temporització Del 15 al 17 de juny (dilluns a dimecres): sortida colònies. 18 de juny (dijous): de 9 a 13:30h finalització de les feines i preparació de l’exposició oral. 19 de juny (divendres): a partir de les 9:00 exposició oral de tot el treballat (en grups de cinc). En acabada l’exposició marxaran a casa (abans de les 13:30!!).

Amb qui hi anem?

On anem? Escola de Natura de l’alberg de Viladoms de Baix (Castellbell i el Vilar)

Informació important Hora de sortida: 8:30 (Avinguda Corregiment). Hora d’arribada aproximada: 16:00 (Avinguda Corregiment) Portar esmorzar, dinar i berenar del primer dia. No portar mòbils (seran requisats). No portar diners ni objectes de valor. Només deixarem que es banyin els alumnes que presentin document respectiu. Es fa arribar una llista de material, sap nedar i al·lèrgies a aliments. Es mantenen les normes del centre durant l’estada.

Adreces d’interès www.idc.cat http://fundesplai.org/ca/albergs-i-cases-de-colonies/alberg-viladoms-de-baix