La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

BENVINGUTS A FORMIGUES!

Presentaciones similares


Presentación del tema: "BENVINGUTS A FORMIGUES!"— Transcripción de la presentación:

1 BENVINGUTS A FORMIGUES!
CURS

2 PRESENTACIÓ DELS/DE LES MESTRES
CRISTINA MÉNDEZ: TUTORA SUSANA GIMENO: AUXILIAR D’AULA,MENJADOR AL IBÁÑEZ : ANGLÈS MAYKEL GUIJARRO: PSICOMOTRICITAT MARTA LLOPIS: MÚSICA MONTSE REVENTÓS: MIGDIADA

3 HORARI ENTRADES I SORTIDES
ENTRADA: 9.25h h MIGDIA: 12.45h h/14.45h TARDA: 16.50h h

4 COMUNICACIÓ ESCOLA-FAMÍLIES
MAIL: ENTREVISTES : MÍNIM UNA AL CURS. BLOC FORMIGUES INFORMES: NADAL (ADAPTACIÓ) I JUNY TELÈFON: MATÍ: COMENTARIS BREUS A LA PORTA: DIETES,OBSERVACIONS.. LLIBRETA D’EMOCIONS I D’HÀBITS: UNA EMOCIÓ I UN HÀBIT PER TRIMESTRE. INFORMAREM DE LES DATES D’ENTREGA I DE RECOLLIDA

5 CARACTERÍSTIQUES DE L’ ETAPA EVOLUTIVA
El desenvolupament de les capacitats que s’han d’assolir en P-3 s'organitzen en quatre eixos: Aprendre a ser i actuar d'una manera cada vegada més autònoma. Aprendre a pensar i comunicar. Aprendre a descobrir i a tenir iniciativa. Aprendre a conviure i habitar el món. Que es treballen a partir de tres àrees curriculars:

6 ÀREES CURRICULARS Descoberta d’un mateix i dels altres:
-autoconeixement i gestió de les emocions(tren de les emocions, llibreta,contes,petits conflictes...) -joc i moviment, -relacions afectives i comunicatives, - autonomia personal i relacional( rutines,hàbits,llibreta hàbits per casa...)

7 ÀREES CURRICULARS Descoberta de l’entorn
-Projecte “toca,toca”: Explorar l’entorn,experimentar,interpretar,raonar, representar... -L’hort de l’escola -Sortides:al bosc de l’escola, al teatre, al CRARC,colònies. -Festes populars: castanyada,sta Cecília,Nadal,dia de la pau, carnestoltes,Sant Jordi, festa de final de curs... -Escola Verda

8 ÀREES CURRICULARS Comunicació i llenguatges: Escoltar, expressar,pensar... ENTUSIASMAT: Llenguatge matemàtic. Es treballla la numeració, raonament lògic, percepció visual, orientació espacial, geometria i mesura a partir de jocs i activitats lúdiques a on el protagonista és l’alumne , a través del treball cooperatiu. LUDILLETRES: Llenguatge verbal.Desenvolupament de les habilitats lingüístiques,grafomotrius, lectores ,de creativitat i treball cooperatiu. Llenguatge musical Llenguatge plàstic

9 HORARI DE CLASSE 9.30h-10.15h Rutines diàries (motxil·la i bata, cançó bon dia, data, llista, calendari, temps,...) 10.15h-11.00h ENTUSIASMAT (Llenguatge Matemàtic) 11.00h-11.45h Esbarjo 11.45h-12.45h LUDILLETRES (Llenguatge Verbal) 12.45h-14.45h Dinar, migdiada i esbarjo 14.45h-15.15h Jocs, contes, Plàstica 15.15h-16.00h Projecte,Psicomotricitat, Música , anglès,plàstica 16.00h-16.50h Activitats a classe (lavabo, berenar i preparar la sortida)

10 ASPECTES D’INTERÉS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (Fotocòpia)
ACOLLIDA MATÍ I TARDA( 8 a 18.30) NO ES PODEN PORTAR JOGUINES A L’ESCOLA NO ES PODEN SUBMINISTRAR MEDICAMENTS A L’ESCOLA POLLS: REVISAR FREQÜENTMENT. ANIVERSARIS: COCA DE SUCRE DE PASTISSERIA AMB TIQUET. NO PORTAR CARAMELS NI REGALS.NO PORTAR ESPELMES. ESMORZEN A CASA. EXCURSIONS DE TOT EL DIA: XANDALL ESCOLA,CALÇAT ESPORTIU BLANC. EL PICNIC EL FA L’ESCOLA (MENYS ELS QUE DINEN A CASA). ASPECTES D’INTERÉS

11 COSES A RECORDAR: - BATA A DIARI A LA MOTXILLA.
DILLUNS: PITET AMB BOSSA DE ROBA AMB CINTA PEL CAP, CALÇAT BLAU MARÍ (NO ESPORTIU) ,GOT,LLENÇOL DIMARTS: CALÇAT ESPORTIU BLANC (SENSE DIBUIXOS). DIMECRES: BOSSA PISCINA (ROBA INTERIOR, TOVALLOLA, XANCLETES,CASQUET BANY). BANYADOR POSAT I CALÇAT ESPORTIU BLANC - DIJOUS: PITET ,CALÇAT BLAU MARÍ. DIVENDRES: CALÇAT BLAU MARÍ. (TORNEM GOT I LLENÇOL)

12 MÉS COSES… MOTXIL·LA MITJANA SENSE RODES.
TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. VETA ALS ABRICS. ABRIC PATI: EL TORNEM ÚLTIM DIVENDRES DE MES. BUF BLAU MARÍ, NO GUANTS. SORTIDES: CALÇAT ESPORTIU BLANC.

13 US DESITJO UN BON CURS!!!


Descargar ppt "BENVINGUTS A FORMIGUES!"

Presentaciones similares


Anuncios Google