Valoracions, graduacions, titulacions

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
i les seves característiques
Advertisements

ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
Les competències i la coeducació
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
Un programa d'educació per a la pau a les escoles
Societats Capitalistes:
ACCÉS A L’EDUCACIÓ: TAXES I BEQUES.
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
1 u n i t a t L’educador infantil.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
MESCLES I DISSOLUCIONS
PETITS REPORTERS Títol.
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
@sebastiani64.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Durada dels estudis = 2000 hores
Ensenyaments de l’àmbit d’arts plàstiques i disseny
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Validació de l’experiència professional
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
1 1.
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
LES FUNCIONS DEL VÍDEO A L’ENSENYAMENT
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Un programa d'educació per a la pau a les escoles
Les competències i la coeducació
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Classificarem la prova en 3 categories:
Presentació de la Guia per a la identificació i
Unitats, múltiples i divisors
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Síntesi (ordenació i unificació)
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
S.A.D.: SERVEI D’AJUDA DOMICILIÀRIA
“El perfil de mestre i professor”
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
les competències bàsiques
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
LLENGUATGE PENSAMENT I REALITAT
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Valoracions, graduacions, titulacions Acte de graduació'08 Facultat de Química, 4-6-08 Claudi Mans Departament d’Enginyeria Química Universitat de Barcelona

Competències socials-1 Personals. Autonomia, comunicació Autoestima, tolerància a la frustració inteligència emocional, cultura organització valors ètics, responsabilitat acceptació de la mobilitat funcional i geogràfica capacitat d'aprenentatge continu (L3) capacitat d'empreneduria

Competències socials-2 Interpersonals lideratge, exemplaritat empatia integració, aceptació de cultura de empresa comunicabilitat capacitat de treball en equip

Competències socials-3 Cognitives visió comprensiva i anticipatòria orientat a producte capacitat de resolució de problemes capacitat de presa de decisions, creativitat Instrumentals Informàtica, idiomes documentació normativa, regulació, qualitat Metacognitives capacitat d'autoavaluació

Competències Conjunt dinàmic de coneixements (generals i tècnics) destreses i habilitats (saber posar en pràctica) actituds (elements de relació i de comportament: responsabilitat, autonomia, comunicació,...) Que permeten fer front a situacions canviants en contextos múltiples. Demostració (treball) Competències (formació, treball) Destreses, habilitats, coneixements (formació) Trets i característiques (individu)

continguts crèdits competències progressives semestres

valoració 1 f. [LC] Acció de valorar. 2 f. [QU] Tècnica volumètrica d’anàlisi química per la qual hom determina la concentració d’una substància que es troba en solució mitjançant una reacció amb un volum mesurat d’una altra solució.

titulació 2 f. [AD] Títol acadèmic. 3 f. [QU] obs. Valoració 2 . 1 f. [LC] Acció de titular; l’efecte. 2 f. [AD] Títol acadèmic. 3 f. [QU] obs. Valoració 2 .

títol 1 1 m. [LC] [AD] [AF] [CO] Designació distintiva d’una obra escrita o impresa, que es posa al començament i, quan es tracta d’un llibre sobre la coberta, la primera pàgina o el llom. 1 2 m. [LC] [AD] [CO] Encapçalament d’un capítol o divisió qualsevol, amb què es designa el seu contingut. El títol encapçala el cos d’un document. El títol de la secció d’esports del diari. 1 3 m. [CO] En ràdio i televisió, rètol en què s’indica el nom d’un programa. 1 4  [CO] títols de crèdit En cinema i televisió, crèdits. 2 m. [LC] Subdivisió d’un codi, d’un reglament, etc., que tracta d’una matèria determinada. Títol d’una norma. 3 1 m. [LC] Designació honorífica, nom que expressa una dignitat o distinció hereditària o adquirida. El títol de rei, d’emperador. El títol de duc, de marquès, de comte. 3 2 m. [LC] Persona que posseeix una dignitat o distinció hereditària o adquirida. 4 1 m. [LC] [DR] Allò que estableix el dret d’algú a una distinció honorífica. El rei li conferí un títol de noblesa. 4 2 m. [PE] [DR] Document expedit per a l’exercici d’una professió a favor de la persona que n’ha cursat els estudis corresponents. Tenir el títol de metge, d’advocat, de mestre. 4 3  [LC] a títol de loc. prep. En qualitat de. Rebre una suma a títol de préstec. 4 4 m. [DR] [ECT] [AD] Document que estableix un dret, que fa fe d’un crèdit envers l’Estat, una societat comercial, etc. Títol de propietat. Un títol de renda. 4 5  [DR] títol lucratiu Títol que només produeix obligació a una de les parts i a l’altra només li reporta utilitat o guany. 4 6 m. [LC] Qualitat, serveis, etc., que donen dret a alguna cosa. Un títol de glòria. Ell és el qui té més títols per a ésser elevat a aquest càrrec. 5 m. [HIH] Antiga església de Roma encomanada a un cardenal. 6 m. [FIF] En un vapor en equilibri amb la fase líquida, fracció de massa que correspon al vapor sec respecte a la massa total de la mateixa substància. 7 1 m. [IT] Número dels fils fins quan és expressat en deniers o en tex, segons el sistema de numeració directe. 7 2 m. [IT] Relació entre la llargada i el pes d’un fil.

títol 4 2 m. [PE] [DR] Document expedit per a l’exercici d’una professió a favor de la persona que n’ha cursat els estudis corresponents. Tenir el títol de metge, d’advocat, de mestre. 6 m. [FIF] En un vapor en equilibri amb la fase líquida, fracció de massa que correspon al vapor sec respecte a la massa total de la mateixa substància.

Com és un currículum útil? orientat al treball, destacant capacitats i competències NO “estudiant enginyeria química” SINO “280 crèdits superats de 330” NO “estada Erasmus” SINO “6 mesos a Aachen, fent un estudi...” NO “pràctiques de laboratori” SINO “ús de GC, MS, HPLC i FTIR” NO “pràctica en empresa” SINO “3 mesos a ... desenvolupant...“

Com és un currículum útil? destacant experiència en documentació, qualitat, higiene i riscos laborals destacant idiomes, informàtica específica destacant competències transversals: treball en equip, comunicació oral, informes en PowerPoint destacant “allò què em fa ser diferent d’altres” amb evidències documentals

graduació 2 f. [DE] Categoria d’un militar en la seva carrera. 1 f. [LC] Acció de graduar o de graduar-se; l’efecte. 2 f. [DE] Categoria d’un militar en la seva carrera. 3 f. [AGA] Grau d’alcohol, d’acidesa, etc., d’una beguda alcohòlica, de la llet o d’un altre líquid.

www.angel.qui.ub.es/mans cmans@ub.edu