DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Advertisements

Trastorn Generalitzat del desenvolupament
COMUNICACIÓ I LLENGUATGE
PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
ESCOLA GRAS I SOLER.
Recursos per atendre la diversitat Serveis i programes fora del centre
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
INTERVENCIÓ DE L’EAP ALS CENTRES CONCERTATS
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
UNA EXPERIÈNCIA D’ESCOLARITAT COMPARTIDA
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
TIPUS D’ALUMNAT.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
La immigració és un problema educatiu ?
La consciència fonològica a P-3
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
La consciència fonològica a P-4
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
SALUT MENTAL I EDUCACIÓ. Departament de Docència I Formació
INTERNET COM A FONT DE CONEIXIMENT
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Seminari d’Educació Especial
MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL
“EL PALIC, un model per a les illes”
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
CEIP Marià Galí Guix Preinscripció
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Proves de competències bàsiques als 14 anys
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Hi ha altres persones i factors implicats:
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
Interacció escola - entorn.
Formació per als equips directius d’educació secundària
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Socialització de llibres de text.
La consciència fonològica a P-5 i 1er
P-5 Curs
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Curs 18/19: Sessió 1 25/10/2018 Seminari de coordinació
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola: Educació Infantil
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT Carme Palmés Rosa Cabré Rosa Mata Maite Corral CREDA Baix Llobregat – Curs 2010-2011

DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT Intervenció en llenguatge a l’escola Intervenció logopèdica alumnes amb trastorns associats Intervenció amb alumnes amb pèrdua auditiva

DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT Intervenció en llenguatge a l’escola Educació infantil. Trastorns de llenguatge Estimulació global de llenguatge. BLOC4. Jocs de representació. Intervenció dins l’aula. Retards i trastorns en la comunicació, la parla i el llenguatge. La logopèdia en l’atenció de les necessitats educatives especials. Programa d´estimulació pel desenvolupament fonològic dins l aula i/o petit grup. El desenvolupament del llenguatge a l´escola. El nen com aprenent del llenguatge

DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT Intervenció logopèdica alumnes amb transtorns associats Enfocament inici intervenció logopèdica amb alumnes amb dificultats per a la interacció. Intervenció logopèdica amb nenes amb problemes motrius. Intervención con alumnos con diagnóstico de trastorno generalizado del desarrollo. Sistemes alternatius i augmentatius de com. Para persones amb TEA. Intervención psicopedagógica en el aspectro del autismo (TEA).

DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT Intervenció amb alumnes amb pèrdua auditiva Bases per a la intervenció logopèdica amb alumnes DA. EI 3-6 anys. L'atenció dels alumnes sords en el marc escolar.

Trastorns de llenguatge Educació infantil. Trastorns de llenguatge Document per avaluar el perfil comunicatiu i lingúístic d’ alumnes en edat d´educacio infantil. DOCUMENT FITXA

Estimulació global de llenguatge. BLOC4 Concreció d’algunes situacions educatives del programa d’estimulació global del llenguatge estret del llibre “L’ús del llenguatge a l’escola”. DOCUMENT FITXA

Jocs de representació. Base teòrica sobre els jocs de representació. Recull de l’experiència concreta d’un centre . DOCUMENT FITXA

Intervenció dins l’aula. Anàlisi del curriculum d´infantil i aplicacions pràctiques per situacions de racons joc a Educació Infantil. DOCUMENT FITXA

Retards i trastorns en la comunicació, la parla i el llenguatge. La logopèdia en l’atenció de les necessitats educatives especials. Descripció de retards i trastorns en la comunicació i el llenguatge. Directrius bàsiques per a la resposta educativa. DOCUMENT FITXA

Programa d´estimulació pel desenvolupament fonològic dins l aula i/o petit grup. Resum del programa del desenvolupament fonològic recollit al llibre “L’ús del llenguatge a l’escola” . DOCUMENT FITXA

El desenvolupament del llenguatge a l´escola. Material elaborat per la formació impartida a mestres d’Educació Especial. Bases teòriques dels aspectes desenvolupats al llibre “L’ús del llenguatge a l’escola” i propostes pràctiques. DOCUMENT FITXA

El nen com aprenent del llenguatge. Material per presentar a famílies, que ofereix informació i estratègies sobre el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge. DOCUMENT FITXA

Enfocament inici intervenció logopèdica amb alumnes amb dificultats per a la interacció. Recull de materials i referències a l’entorn de les dificultats de la interacció i la comunicació. DOCUMENT FITXA

Intervenció logopèdica amb nens amb problemes motrius. Recull de dades teòriques a l’entorn dels nens amb afectacions motrius . Implicacions educatives. Eines avaluatives pel seu abordatge logopèdic. DOCUMENT FITXA

Intervención con alumnos con diagnóstico de trastorno generalizado del desarrollo. Eina per l’assessorament i intervenció en comunicació i llenguatge adreçada a la intervenció amb alumnes amb TGD. DOCUMENT FITXA

Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació per a persones amb TEA. Material que facilita informació sobre els aspectes relacionats amb els trastorns comunicatius i lingüístics de l’espectre autista. Descripció de sistemes augmentatius de la comunicació. DOCUMENT FITXA

Intervención psicopedagógica en el espectro del autismo (TEA). És un material d´assessorament als centres enfocat en els criteris d´escolarització, el tractament psicoeducatiu amb tècniques d´intervenció, d´aprenentatge i conductuals DOCUMENT FITXA

Bases per a la intervenció logopèdica amb alumnes DA. EI 3-6 anys. Criteris d’intervenció logopèdica amb l’alumnat amb DA de la Franja de EI. DOCUMENT FITXA

sords en el marc escolar. L'atenció dels alumnes sords en el marc escolar. Informació general sobre les PA i les seves implicacions a l’entorn escolar. DOCUMENT FITXA