PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
Les entrevistes: Segona part
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Elaboració d’un mapa temàtic
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Tema 2. DIVISIBILITAT.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
LA TARDOR Cicle Inicial.
El Pare Claret és un regal per a tots
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Les fraccions Sisè B curs
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
COM CALCULAR EL COST DE LES COSES
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
Projecte interdisciplinari:
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Writer Fora dels límits!
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LA VIDA DE LES PERSONES.

EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
TECNOLOGIA.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Les taules de multiplicar
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

PROJECTES: UN LLARG CAMÍ… ALUMNES DE 5È: FRANÇA

Primer s’ha de començar Portem 3 mesos treballant sobre el mateix, hi havieu pensat?

Hem de triar un tema

Comença la recerca d’informació

Visitem un Museu

Endrecem les noves informacions L’Abraham ens fa escriure les noves idees!!!

Fem resums de textos 2n Pas 1r Pas 3r Pas Definitiu I, si, l’Abraham ens ha fet escriure quatre fulls per fer un resum!!

També podem obtenir informació de persones, fent entrevistes!! Entrevistem als experts:companys de cinquè B i algun profe!! I l’Abraham ens fa escriure el guió de l’entrevista!!

Tornem a endreçar tota la informació En grups de 3, però diferents dels grups amb els que farem l’exposició! L’Abraham ens fa escriure les noves idees, però aquest cop hem de decidir com les ordenem entre els tres!!!

L’exposició L’Abraham en proposa un repte, fer una exposició sense lletra, després de fer-nos escriure tot el dia!! Com que som molt valents decidim convidar als pares i mares, amics, coneguts i algun profe!!

Preparem les invitacions en grups de taula

I quan ja ho tenim tot més menys a punt El Marcos pensa que podríem fer un vermut

Anirem al Mercadona!! I com no, l’Abraham ens fa escriure!! Aquest cop la llista de la compra i, també ens fa calcular les persones que vindran al vermut!!

Ens posem d’acord! Una llista de la compra igual per a tota la classe!

Segur que ens posem d’acord!? Calculem el preu final de tota la compra!! Mirem i apuntem preus!!

El primer resultat és… Que 3 mesos de feina han donat per ... Elaborar propostes Discutir amb els companys i amb els mestres Esquematitzar les idees Realitzar entrevistes ESCRIURE MOLTÍSSIM Treballar diferents tipus de texts Aprendre història Fer llistes Confeccionar mapes conceptuals Calcular amb nombres decimals Buscar i trobar d’informació Fer resums Exposar el nostre treball Prendre decisions Ajudar als companys Intentar vèncer la timidesa Prioritzar les feines a realitzar Anar a comprar Treballar en equip Visitar museus

I el segon resultat és… Què no sabrem comprar gaire bé, Grup 1: 20’02€ Grup 2: 21’10€ Grup 3 i 4: no van acabar Què no sabrem comprar gaire bé, però si que sabem organitzar un bon vermut!!

Moltes gràcies! I bon profit!!