Un treball de: Conxa Llinàs Carmona Anna Masó Monclús Mª. José Sánchez Quindós.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Llegir amb lectura ràpida el text (30 segons)
Advertisements

L’IMPULS DE LA LECTURA: UNA ESTRATÈGIA PER A L’ÈXIT ESCOLAR PLA NACIONAL DE LECTURA.
La importància de fer-se preguntes ? MARTÍ PINEDA [ CAP DE DEPARTAMENT ] MARGARIDA HOSPITAL.
SETMANA CONTRA LA POBRESA ACTIVITATS POSSIBLES: EL QUE HE COMENÇAT A FER A LA MEUA CLASSE DE SEGON DE PRIMÀRIA.
FILOSOFIA MODERNA IMMANUEL KANT. 2 IMMANUEL KANT- XVIII (1) PRINCIPIS GENERALS  De formació racionalista, la lectura de l’obra de Hume li fa plantejar.
“L'ART ÉS UN REFLEX DEL SEU TEMPS”. ESQUEMA DE LA COMUNICACIÓ Artista Obra Espectador.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Espai cultural Caja Madrid Barcelona, fins
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
María Carmona Iván Zamora Sergio Gerra. S’anomena tren a una sèrie de vagons agafats units, generalment van sobre carrils especialitzats al cap dels anys.
Lèxic: El sentit propi i el sentit figurat
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
COMISSIÓ MIXTA DE SEGUIMENT DEL DESPLEGAMENT DE LA LLEI 39/ de desembre del 2009.
El pensament d’Immanuel Kant.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
GESTIÓ D’EMOCIONS I SENTIMENTS
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
EDUCACIÓ PER A LA IGUALTAT DE GÈNERE I LES NOVES MASCULINITATS
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
Les formigues.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
El Trastorn Bipolar: canvis cerebrals associats amb l'estat d'ànim i el deteriorament cognitiu Silvia Alonso Lana Llicenciada en Psicologia per la Universitat.
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
Escola Sant Sant Josep Oriol
H. EBBINGHAUS. ELS PRIMERS ESTUDIS SISTEMÀTICS SOBRE MEMÒRIA
Del silenci Lanza del Vasto 2018 .
Breus reflexions personals sobre la consultoria filosòfica
Georgiana Triscariu, Cinthya Loayza i Pamela Morán
Una història de la tecnologia
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
DONA I ET DONARAN Si tu reses i dones a la gent que pateix; Déu et donarà a tu. Resa i fes obres. Georgina Prat Marrasé.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
L’AIGUA A LA NATURA.
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
valors humans i socials
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
COM NEIX UN PARADIGMA?.
ESTAT DE LA COEDUCACIÓ EN ELS CURRÍCULUMS EDUCATIUS
BAIX EMPORDÀ.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
EL QUADRAT LES MARIETES.
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
Què puc conèixer (2na part)
COM NEIX UN PARADIGMA?.
LES MÀQUINES.
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Transcripción de la presentación:

Un treball de: Conxa Llinàs Carmona Anna Masó Monclús Mª. José Sánchez Quindós

Les dones i les filosofies recull una mostra d’algunes de les dones que al llarg de la història han fet aportacions en l’àmbit del pensament i de la reflexió filosòfica i científica, la qual cosa inclou disciplines com l’ètica, la sociologia, la política, la pedagogia o la psicologia. S’ha de dir, però, que algunes d’aquestes pensadores foren també dones d’acció que van voler canviar el món, van crear escoles, formaren part d’associacions i van participar en lluites revolucionàries.

Les dones i les filosofies respon a la voluntat de rescatar de l’oblit el que ha estat sistemàticament ignorat: el fet que la reflexió filosòfica ha estat practicada per ambdós sexes. Així, hem fet un esforç de memòria amb un triple objectiu: 1 - Fer justícia a les dones del passat 2 - Oferir models intel·lectuals a les dones del present 3 - Corregir la manca de rigor científic dels continguts pedagògics, els quals pateixen encara avui un biaix androcèntric