RESULTATS ENQUESTES OCTUBRE 2014.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Advertisements

TFG – Àrea Enginyeria del programari
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
Pràctiques de Psicopedagogia a Londres
Campus Virtual.
Víctor Orellana Iván de los ríos José David carranza
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Una experiència a sisè de Primària
Aportacions de les enquestes de camp
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
El directiu del segle XXI
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
El paper dels barris en les xarxes socials a Catalunya. Una aproximació. José Luis Molina (UAB) Projecte finançat pel MICINN (CSO /SOCI), Estudio.
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
CALES DE L’ESCALA.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
MINIPROJECTES DE L’AGENDA 21 IES JOAN MIRÓ 3r ESO
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Per Robert Casal.
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
La seu vella La seu vella és una catedral romànica d’estil gòtic situada dalt d’un turó de Lleida que porta el mateix nom que la catedral. Es va començar.
“ENQUESTA DE PERCEPCIÓ SOBRE EL MÓN RURAL “
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Aparcaments de rotació a Sabadell
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
III Jornada de transport sanitari
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
ENERGIA SOLAR Anna Sorribes Mir 2on E.S.O. C
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
SALUT MENTAL.
Perfil dels enquestats
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
SALUT MENTAL.
L’electricitat i el circuit elèctric
COM NEIX UN PARADIGMA?.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
XIII a Setmana de la solidaritat
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
CEIP Mas Clarà.
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
la cohesió social va per barris
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
La Gestió dels Camps de Futbol
Màster d’Aplicacions Multimèdia
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Evolució del comerç als barris de Barcelona
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Transcripción de la presentación:

RESULTATS ENQUESTES OCTUBRE 2014

SUMARI CARACTERÍSTIQUES DE L’ESTABLIMENT I PRODUCTE MOBILITAT PROMOCIÓ INFRAESTRUCTURES PORTUÀRIES I SERVEIS OBSERVACIONS

1.CARACTERÍSTIQUES DE L’ESTABLIMENT I PRODUCTE 2. Número de treballadors 3. Té més locals fora del Port? 4. Tipus de client 5. Poder adquisitiu del client

6. Quants de mesos té obert l’establiment? 9. Té més despeses per estar al Port? 11. Creu que és proporcional l’augment de taxes amb els serveis rebuts? 10. Utilitza la via pública (terrassa)?

7. Què diferencia el seu producte? A les preguntes: 7. Què diferencia el seu producte? La majoria d’empreses manifesten que la qualitat del producte: producte local, tradicional, especialitzat, exòtic, artesanal. També destaquen l’atenció al client i servei com a fet diferenciador. L’originalitat del local. Que és un producte cultural. L' ubicació del local i paisatge com a tret diferenciador. 8. Quin valor afegit aporta al seu negoci el fet d’estar ubicat al Port de Maó? La majoria d’empresaris comenten que han d’estar ubicats al port per poder donar el seu servei:Excursions en vaixell, lloguer d’embarcacions... També manifesten que estant al Port de Maó són més accessibles al turista. El paisatge. Però una part bastant important manifesta que estar al Port de Maó no li aporta cap valor afegit, tot el contrari.

Podem resumir dient que els establiments que han participat responen majoritàriament a les següents característiques: Empreses majoritàriament petites. Empreses que no tenen altres negocis fora del Port. Majoritàriament fan feina amb clients de fora de l’illa encara que un 40% ho fan a parts iguals amb clients locals i estrangers. El poder adquisitiu del client respon a tots els nivells encara que hi ha un percentatge important de clients de poder adquisitiu mitjà i una petita franja de clientela de poder adquisitiu alt. Tenir l’establiment al Port de Maó suposa més despeses a la majoria d’empresaris. La majoria creu que no es reben els serveis proporcionals a les taxes que es paguen, per tant paguen més del que reben.

2.MOBILITAT 12. Com arriben els treballadors al lloc de feina? 13. Quin aparcament utilitzen?

14. Accessos que utilitzen per arribar al lloc de feina.

15. Com arriba el client al seu establiment? 16. Es fàcil de trobar el seu establiment? Hi ha bona senyalització?

En quant a l’apartat de mobilitat podem dir: Els empleats dels establiments arriben al seu lloc de feina majoritàriament en cotxe. Aparquen majoritàriament a la zona blava. Els treballadors utilitzen tots els accessos per baixar al Port tot i que l’accés més utilitzat és la Costa de Corea i les escales i ascensor. Els clients arriben majoritàriament en cotxe. Casi en parts iguals, els empresaris es queixen de que el seu establiment no està ben senyalitzat ni es fàcil de trobar.

3. PROMOCIÓ 17. Tipus de publicitat utilitzada per l’empresa. 19. És membre d’alguna associació vinculada al Port?

20. Utilitza algun medi de localització geogràfica informàtica? 21. Es promociona per internet?

18. Quina és la seva competència més directa? A la pregunta: 18. Quina és la seva competència més directa? La majoria contesten que la competència més directe són els mateixos establiments del Port que venen el mateix producte o similar. Hi ha establiments que consideren competència directa les grans superfícies comercials, altres empreses similars ubicades al centre de Maó i fins i tot consideren el Port de Cales Fonts. (Sobre tot degut al tancament del Port i manca d’estacionaments). També es consideren competència altres destins com: Mallorca, Croàcia, Grècia, Turquia que ofereixen més serveis i preus d’amarrament més assequibles. Alguns establiments consideren que les decisions polítiques vers el Port són com una competència deslleial, sobre tot les actuacions i esdeveniments organitzats per l’Ajuntament de Maó i la gestió d’APB.

En relació al tipus de promoció que fan les empreses dels seus negocis: El mitjà més utilitzat és Internet i sorprèn que hi ha un 31% de negocis que no fan cap tipus de publicitat del seu establiment en cap medi. La majoria d’establiments no pertanyen a cap associació vinculada al Port de Maó. Un número bastant elevat de negocis es poden localitzar amb algun sistema geogràfic informàtic.

4. INFRASTRUCTURES PORTUÀRIES I SERVEIS 22.Té problemes amb la càrrega i descàrrega de material? 23. Té problemes amb la recollida de residus sòlids? 24. Fa recollida selectiva de residus? 25. Existeixen punts per a la recollida selectiva?

26. Té problemes amb el subministrament d’electricitat? 27. Té problemes d’aigües residuals (inundacions, olors...)? 28. Pateix talls de llum? 29. Té problemes amb el penya-segat?

30. Té problemes de comunicació, Internet, telèfon, cobertura , cobrament targetes? 31. Com valora la neteja pública? 32.Té problemes de seguretat i ordre públic?

33. Troba suficient la il·luminació de la seva zona? 34. Com valora l’estat de la jardineria? 35. La seva zona disposa de prou mobiliari urbà?

Com a resum en relació a les infraestructures i serveis al Port de Maó: En general, en aquest grup de preguntes, no s’ha vist que hi hagi cap problemàtica seriosa, algun problema puntual pot existir però de forma general hi ha un grau de satisfacció considerable en tema de recollida de residus, electricitat, cobertura, il·luminació, neteja.... Però hi ha un temes que si s’hauria de ressaltar: Problemes amb les aigües residuals. Olors i embassament d’aigua ....

A la pregunta: 36. Com valora les activitats que organitza l’Ajuntament de Maó a prop del seu establiment? Tipus concerts, fires, mercats...

A l’apartat d’observacions i suggeriments s’han recollit les següents opinions: Manca d’aparcament: Necessitat d’un pàrquing a Cala Figuera amb un transport gratuït (elèctric) com a llançadora. Les jardineres lleven molt d’espai d’aparcament, sobre tot donen aquesta opinió les empreses que necessiten d’un espai de càrrega i descàrrega de material pels seus clients. Necessitat d’aparcaments pels treballadors del Port.

Circulació: El tancament del Port fa baixar les vendes i ingressos. Es podria tancar un sol carril. Quan es tanca la circulació no hi ha prou senyalització i informació, el client es perd. Més aturades de bus. Més connexió port-ciutat.

Infraestructures i serveis: Manca de serveis públics, dutxes, bugaderies, caixers automàtics... Taxis Les papereres estan plenes Hi manca il·luminació al nou pàrquing del Passeig Marítim. Mal estat d’algunes aceres. Les averies de l’ascensor tarden massa temps en resoldre’s S’haurien de posar en condicions les façanes dels immobles abandonats.

Promoció: Manca d’un projecte global de Port -Més promoció de tot el Port com a producte. Fomentar el turisme de creuers i donar més informació als creueristes. El Mercat de Rochina hauria de promocionar el producte local Promocionar el Port els mesos d'hivern, més activitats.

Gestió d’Autoritat Portuària: Multes abusives. Preus amarraments abusius. No hi ha Travelift. S’hauria de retirar la reixa de l’estació marítima i ubicar els contenidors i camions de càrrega a un altre indret. Altres: Mes connexions de transport aeri. Permisos per a fondejar manco estrictes. Manca d’interessos comuns dins el conjunt d’establiments de la zona del Port.

Moltes gràcies per la vostra assistència i col·laboració!!