IES-SEP ESTEVE TERRADAS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
Advertisements

DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
i el que no es pot avaluar
Què és un pla Individualitzat ?
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
GESTIÓ PER PROCESSOS.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
EL PLA INDIVIDUALITZAT
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
La gestió per processos
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Presentació de 1r d’ESO Curs
Presentació BATXILLERAT
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Projecte final de carrera Què és?
TECNOLOGIA.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Coneixements i idees previs
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Elaboració de Plans Individualitzats
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Cap a l’FCT en els cicles LOE
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
Presentació assignatura
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
CICLES FORMATIUS.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

IES-SEP ESTEVE TERRADAS AUDITORIA EXTERNA DEL “Sistema de Gestió de la Qualitat” DILLUNS 24 I DIMECRES 26 D’ABRIL DE 2006 EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

OBJECTIUS DE L’AUDITORIA IES-SEP ESTEVE TERRADAS OBJECTIUS DE L’AUDITORIA Objectiu general: Conèixer el grau d’implantació del SGQ Objectius específics: verificació de la realització del servei segons els Plans de Qualitat orientació de l'institut cap a la satisfacció dels usuaris orientació a la gestió per processos funcionalitat i adequació sistema documental ... EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS PLA D’AUDITORIA Equip auditor: Eduard Montfort/ Eva Llanas (empresa Applus). Horaris: Dilluns 24: de 9.30 a 14h i de 15 a 17 h. Dimecres 25: de 9.30 a 14h. Espais: Dilluns 24: a direcció, secretaria, coordinació d’FP, coordinació d’ESO-batxillerat i departament d’anglès. Dimecres 25: A coordinació d’FP Les convocatòries personalitzades ja estan distribuïdes. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

PLA D’AUDITORIA (Aclariments) IES-SEP ESTEVE TERRADAS PLA D’AUDITORIA (Aclariments) L'objectiu és conèixer el grau d'implantació del SGQ i en cap cas jutjar ni qüestionar a ningú, ja que es dona per entès que tothom vol fer les coses bé, d'acord amb l'establert al Projecte de Centre. No es busquen culpables sinó les causes potencials de les NO CONFORMITATS, o el que és més important, les oportunitats de millora. L'auditoria es basa en un sistema de mostreig, sempre existeix la possibilitat de no determinar correctament les causes. Per això al final es presenta un informe a l'equip directiu, es contrasta la informació i es determinen quines causes s'han d'abordar i amb quina prioritat. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) Els professors hem de tenir present que L'Institut té un Projecte de Centre, una Política de Qualitat i uns objectius anuals enfocats a la satisfacció de les persones que reben el servei. L'equip humà de l'Institut tenim unes responsabilitats definides al RRI. El servei principal, el procés d'Ensenyament – Aprenentatge, està definit al Projecte Curricular de Centre i concretat a les programacions dels crèdits les quals s'han de planificar el mes de setembre, es revisen al llarg del curs, es verifica l'acompliment mitjançant el control dels crèdits i acta del Departament i finalment es valida el PCC a la reunió de Comissió Pedagògica per tal de planificar el proper curs EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) Els procediments, ens guien en COM hem de fer les accions definides als processos determinats al mapa de processos de l’Institut. Els més importants són els procediments inclosos als Plans de Qualitat: Pla de qualitat d'FP: acollida; activitats d'aula; orientació, seguiment, avaluació i qualificació; formació en centres de treball Pla de qualitat d'ESO-Batx: acollida; acollida nouvinguts; activitats d'aula; tria de variables i optatives; orientació, seguiment, avaluació i qualificació i activitats fora d'aula. Ens poden demanar tots els documents que es desprenen dels procediments aprovats i el funcionament determinat pel propi centre. En qualsevol cas segur que ens demanaran el que tenim previst als Plans de Qualitat ja que en aquests plans és determina el més important que fem, el procés d’EA i s’ha establert i consensuat el mínim que tots nosaltres hem de fer i evidenciar. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre de planificació i seguiment de la programació: Es porta a la llibreta del professor/a la planificació i el control de les activitats i continguts, i les hores realitzades a les unitats didàctiques, ja que al finalitzar el curs el Departament Didàctic avalua el desenvolupament dels Cicles i Crèdits, proposa la seva millora i lliura a Coordinació el document següent: EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre d’avaluació: D’acord amb el procés d’Ensenyament-Aprenentatge tots els professors mantenen actualitzats, en la llibreta del professor/a o en qualsevol altre format sempre que sigui paper, els següents registres: Nom del curs, grup i crèdit al qual pertanyen les anotacions. Llista dels alumnes que s’han d’avaluar. Notes de l’1 al 10, i/o codis d’avaluació (amb els seu significat) per a cada alumne/a, corresponents als diferents ítems, instruments o formes d’avaluació. Exàmens, controls, treballs i d'altres instruments d'avaluació. Les qualificacions de l’avaluació ordinària i extraordinària i final del crèdit, quan es produeixen. Les assistències i/o les faltes d’assistència de l’alumnat avaluat. Full inici de curs (ESO-Batx) o evidències que s’ha explicitat els continguts a desenvolupar al crèdit, criteris metodològics, d’avaluació i recuperació. Programacions. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre de tutoria: els tutors han de mantenir actualitzats els següents registres: Actes de reunions d’Equips Docents, còpia de l’acta d’avaluació i còpia de l’acta trimestral de notes. Fitxa personal de l’alumne amb indicacions, si és el cas de: entrevistes amb l’alumne i/o família, actuacions, dades rellevants, incidències i /o d’altres. Copia acta delegat/da grup, full d’autorització general de sortides signat pels pares (en el cas de CCFF les autoritzacions són per sortides puntuals), còpia autorització assistència a TAE si s’escau (ESO), llista d’alumnes que assisteixen a l’aula de nouvinguts, si s’escau (ESO), full de tria de CV/ Optatives i llistats corresponents (ESO-Batx.), seguiment del PAT, llistat d’alumnes amb assignatures pendents i pla de treball, dossier benvinguda alumnes i agendes guia dels alumnes. La Planificació de les pràctiques, el Pla d’activitats i l’imprès de seguiment de la Formació en Centres de Treball Activitats d'orientació personal, acadèmica, laboral i professional EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DEPARTAMENTS Acta de reunions de Departament. (Copia al director), és convenient disposar d’un punt trimestral del grau d’avançament o seguiment de les programacions per crèdit i curs. Acta d’inici de curs específica per l’harmonització de les programacions (també una altra a final de curs). Registre de les sol·licituds d’activitats extraescolars (ESO-Batx). Programacions. Revisions de les programacions. Elements per al disseny de les programacions (currículums). Validació de les programacions del Departament i/o Projecte Curricular de cicle o Família. Control dels canvis introduïts. Llistat de llibres i materials. Activitats d’orientació programades pel Departament. Planificació de les activitats del Departament. Objectius. Anàlisi de resultats i propostes de millora. Alineat amb objectius de centre. Infrastructura (Inventari), pressupost, control de compres, prevenció de la seguretat, ambient de treball. Mesura dels resultats propis del Departament? S’analitzen les dades, hi ha en marxa accions correctives? Es proposen accions de millora? EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS http://www.iesesteveterradas.com EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)