La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ

Presentaciones similares


Presentación del tema: "RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ"— Transcripción de la presentación:

1 RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Denominació del lloc Responsable de Servei / Oficina / Delegació Dependència jeràrquica Direcció de CNL. Lloc de treball CNL / Servei / Oficina / Delegació Responsabilitat delegada sobre persones Sí: personal administratiu i/o tècnic Relacions internes per les activitats descrites en les funcions del lloc de treball Amb tot el personal de l’organització, però fonamentalment amb la coordinació d’àrea del CNL, responsables de Servei / Oficina / Delegació i CNL. Relacions externes per les activitats descrites en les funcions del lloc de treball Tècnics i representants dels ens locals, i organitzacions relacionades amb la llengua catalana. UBICACIÓ DEL LLOC A L’ORGANIGRAMA Direcció del CNL Servei de Català Oficina de Català Delegació Coordinador/a d’Ensenyament Coordinador/a de Dinamització i Assessorament RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ Administratiu/va TNL Catàleg de llocs de treball del CPNL

2 Catàleg de llocs de treball del CPNL
MISSIÓ: Planificar, organitzar, coordinar i avaluar les diferents actuacions de foment del coneixement i ús del català al Servei / Oficina / Delegació, d’acord amb les directrius de la direcció i les coordinacions d’àrea, per tal de fomentar l’ús social de la llengua i estendre el seu coneixement en persones adultes, d’acord amb el programa anual aprovat pel Consell de Centre i el projecte del CPNL, traslladant les directrius de la direcció del CNL i les coordinacions als TNL, amb la finalitat de donar coherència d’actuació al territori. FUNCIONS: Les pròpies d’un/a TNL. Referent del CPNL en el seu territori. Organitzar actes de sensibilització lingüística adreçats a la població en general o a col·lectius específics. Dur a terme el procés d’acolliment de nous TNL. Elaborar la memòria d’activitats anual del Servei / Oficina / Delegació i recollir tota la informació recopilada en aquest servei. Planificar i coordinar, d’acord amb els criteris generals de la direcció i les coordinacions d’àrea, les diferents tasques dels TNL pel que fa a cursos, assessorament i actuacions en diferents campanyes dutes a terme pel propi servei. Organitzar la distribució temporal dels cursos presencials i a distància, els períodes de matricula, etc. Intervenir en la gestió de determinades partides del pressupost del Servei / Oficina / Delegació. Coordinar les relacions entre el personal tècnic del servei (TNL) i la direcció, les coordinacions i l’administració respectivament. Dissenyar i planificar l’oferta de cursos de català (juntament amb la direcció i la coordinació corresponent) en el seu àmbit territorial tenint en compte les possibilitats i necessitats de formació existents; així com fer-ne el seguiment i l’avaluació. Supervisar i participar en el procés de matriculació dels cursos de català. Gestions puntuals amb els responsables dels ens locals per encàrrec de la direcció. Catàleg de llocs de treball del CPNL

3 Catàleg de llocs de treball del CPNL
PERFIL PROFESSIONAL Experiència Experiència anterior com a TNL al CPNL. Formació requerida . Llicenciatura en filologia catalana o mestre de català o traducció i interpretació (on la llengua A de referència sigui el català) Llicenciatura, grau, diplomatura o 1r cicle universitat i demostrar dins o fora de l’expedient acadèmic: nivell superior de català coneixement en didàctica o en assessorament o en dinamització. - o capacitació provada en relació amb el lloc de treball exclusivament quan s’hi accedeixi per canvi de destinació des d’una categoria professional del mateix grup o del grup immediatament inferior Coneixements Recursos i material d’assessorament lingüístic Material pedagògic i didàctic Correcció lingüística Legislació en l’àmbit públic Funcionament de l’Administració local Funcionament del CPNL Informàtica Coneixements del paquet Office de Microsoft, Internet i correu electrònic Aplicacions informàtiques pròpies del CPNL Idiomes Català: nivell D, equivalents o superiors. Es valoraran altres idiomes: Habilitats/Competències: Capacitat pedagògica Capacitat de comunicació Capacitat per l’establiment de relacions personals Capacitat d’adaptació Capacitat d’organització Capacitat de treball en equip Polivalència Creativitat i innovació Capacitat de coordinació i supervisió Flexibilitat horària Vocació de servei Catàleg de llocs de treball del CPNL


Descargar ppt "RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ"

Presentaciones similares


Anuncios Google