BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Introducció a la Geografia del Turisme
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
SELECTIVITAT 2013.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
COM PRESENTAR UN TREBALL
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
LA FAULA.
L’informe de laboratori
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
Crèdit 4: Tècniques Bàsiques d’Infermeria
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
La Direcció queda habilitada per:
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
CIÈNCIES NATURALS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Normes del laboratori de ciències naturals
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Tema 5: Nombres naturals i enters
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
NORMATIVA CC SS.
Informàtica Batxillerat HCS
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
TECNOLOGIA.
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
EL BATXILLERAT I LES NOVES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Què passa amb ’examen final?
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Socialització de llibres de text.
Curs Presentació Assignatura
Validació de l’experiència laboral
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
Llengua catalana i literatura
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO Professor: Paco García

CONTINGUTS 1. La cèl·lula 2. La divisió cel·lular 3. Bases genètiques de l’herència 4. ADN i biotecnologia 5. L’evolució biològica 6. L’evolució humana 7. La Terra, un planeta en canvi continu 8. Història geològica de la Terra 9. Tectònica de plaques 10. Manifestacions de l’energia interna de la Terra

CRITERIS D’AVALUACIÓ 70 % Proves escrites 15 % Actitud 15 % Treballs

Proves escrites Es realitzarà (normalment) una prova escrita en acabar cada tema. El dossier s’ha d’entregar el dia de la prova escrita. Quan un alumne no es presenti a una prova, acordarà el dia del control amb el professor, sempre que entregui el justificant de la falta. El dossier el lliurarà el mateix dia. És obligatori presentar-se a totes les proves per aprovar la matèria.

ACTITUD Es valorarà: Actitud positiva vers la matèria (entrega de deures, interès …) Puntualitat. Respecte cap als companys i al professor. Es penalitzarà: Desinterès per la matèria. Manques de respecte. Retards. Dificultar el funcionament de la classe.

DOSSIER Portada: títol del tema, nom de l’alumne i del professor, curs i data. Índex: numeració de les pàgines. Apunts. Exercicis corregits. Pràctiques.

DOSSIER Què s’avalua ? Barem . Puntualitat es restarà 1 punt per cada dia de retard Paginació i índex 0: no hi ha índex i pàgines sense numerar 0,5: pàgines ordenades sense indexar o amb índex incomplet 1: pàgines numerades i índex complet Presentació i pulcritud 0: poca pulcritud en la presentació 0,5: bona presentació 1: molt bona presentació. Continguts 0: manquen la majoria de continguts 1: poc complet 2: manquen alguns continguts 3: complet.

DOSSIER Correcció d’activitats 0: majoritàriament les activitats estan sense corregir 1: hi ha alguna activitat sense corregir (50%) 2: hi ha alguna activitat sense corregir (25%) 3: totes les activitats són correctes Ortografia 0: més de 10 faltes 1: entre 5 i 10 faltes 2: entre 0 i 4 faltes (la presentació d’un dossier incomplet, on manquin activitats i continguts de manera significativa, és motiu suficient per a suspendre el dossier)

INFORMES DE PRÀCTIQUES Realització de l’informe: Títol Fonament teòric. Objectius. Material i reactius. Procediment. Resultats i discussió. Conclusions. Es penalitzarà: - entregar amb retard - les faltes d’ortografia - informe incomplet

Recuperació Es farà un control de recuperació al final de cada trimestre. S'hauran d’entregar tots els treballs i dossiers que l’hagin suspès durant el trimestre.

Criteris per superar la matèria La nota final serà la mitjana dels tres trimestres. Si la mitjana és superior a 5 s'aprova la matèria. En cas de obtenir una mitjana inferior a 5, s’haurà de recuperar tot el temari al setembre.