Les Franqueses, setembre 2007

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Josep Montané Capdevila
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Compartim el que feim: conviure en positiu a l’escola
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
TEMA 3. MARC PER A L’ESTUDI DE L’0RGANITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Projecte de Diversificació Curricular
Estudi per a la identificació de
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Antecedents (el context) Centre IATIC
Decret d’autonomia dels centres educatius
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
GESTIÓ PER PROCESSOS.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
IES BROCH I LLOP VILA-REAL 11 ABRIL 2008
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Ports Nets: Un model de gestió integrada
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
La Direcció queda habilitada per:
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
La gestió per processos
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Seminari d’Educació Especial
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Sistema d’avaluació del Programa Democràcia Activa
Treball i aprenentatge en xarxa
Coneixements i idees previs
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
la gestió hospitalària a través dels processos
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Presentació de resultats
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
El Pla de formació del centre
un camí cap a la convivència i el diàleg
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Les Franqueses, setembre 2007 Importància de la organització interna pel suport a la tasca docent per Jesús Viñas i Cirera. Les Franqueses, setembre 2007 JVC - Febrer 2007

La gallina dels ous d’Or JVC - Febrer 2007

titànic JVC - Febrer 2007

Vectors en la organització JVC - Febrer 2007

Importància comunicació JVC - Febrer 2007

Tot canvia / Tot flueix JVC - Febrer 2007

Producció / capacitat de producció (La gallina) Bona organització sense direcció (titànic) Cal sumar la intensitat i la direcció (vectors) Importància comunicació Tot canvia JVC - Febrer 2007

0.2. Model de cooperació professional (M.Gather) Ø Una organització de treball centrada en l’acció i la autonomia del centre Ø Una cooperació professional que superi l’individualisme Ø Una cultura de centre orientada al canvi Ø Una institució que té projecte Ø Un liderat compartit i cooperatiu Ø Una institució escolar com organització que aprèn La direcció és una funció organitzativa: Planificar, organitzar, direcció i coordinació, control avaluació Cultures i funcionament de la institució Gather: La direcció de persones es pot programar Model de coopercaió professional Ghater JVC - Febrer 2007

Marcs de coordinació Marc operatiu de coordinació Què s’ha de coordinar objectius del centre accions a realitzar orientació i actuacions de les persones implicades recursos disponibles Marc operatiu de coordinació Informació Comunicació Presa de decisions Participació Clima de grup positiu Funcionament dels òrgans Aspectos de coordinación fitxa JVC - Febrer 2007

Mitzberg - coordinació Adaptació mutúa Normalització Resultats Processos Norma Habilitats Regulació-Avaluació JVC - Febrer 2007

1.2. Indicadors treball en equip ordres i obligacions reunions conflictes objectius innovació comunicació descripció del treball delegació qualitat valoració de la realització identificació d’equip dedicació JVC - Febrer 2007

Centres que resolen millor en la seva organització REGLES: POQUES I CLARES NORMES RAONABLES i SUBJECTES A CANVIS COMUNICACIÓ EFICAÇ DECISIONS AMB PROCEDIMENTS DEBAT I PARTICIPACIÓ EFICÀCIA DEL CENTRE SUPORT A L’ALUMNAT INSTAL.LACIONS I RECURSOS COL.LABORACIÓ AMB L’ENTORN TRACTAMENT FLEXIBLE ORIENTACIÓ I TUTORIA SATISFACCIÓ ALUMNAT I PROFESSORAT JVC - Febrer 2007

La metàfora del jazz JVC - Febrer 2007