Els Valors de l’Excel·lència: bases de les organitzacions Jornada “L'Excel·lència en Centres Geriàtrics” Manresa 17 d’octubre de 2017 Miquel Romero i Grané mromero@clubexcelencia.org 3 enero 2017
Club Excel·lència en Gestió
Club Excel·lència en Gestió Associació empresarial amb més de 230 socis que té com objectiu ajudar a millorar la gestió de les organitzacions. Primery Partner EFQM i única organització a Espanya amb llicència per oferir la proposta complerta de productes i serveis de l’EFQM. COMPARTIR CONEIXAMENT CONECTIVITAT I MILLORA VISIBILITAT RECONEIXAMENT
Excel·lència
Les organitzacions excel·lents Assoleixen i mantenen nivells excepcionals de rendiment que satisfan o ultrapassen les expectatives de tots els seus grups d'interès.
Model EFQM d’Excel·lència Marc bàsic de gestió global. Per qualsevol organització (dimensió o sector) Pràctic i no prescriptiu. Entorn comú. Avaluar i comparar-se. Millorar les organitzacions i assolir uns objectius.
Valors Fonamentals Excel·lència 7
Valors Fonamentals Excel·lència 7
Què aporta a las organitzacions? Un marc per a revisar profundament la seva gestió. Una eina per a la millora continua (automesurament) Una estructura de comparació (benchmarking) Una guia per a la definició i desplegament de la estratègia. Ajudant a identificar objectius, capacitats i recursos per aconseguir-los (resultats). 8
Miquel Romero i Grané mromero@clubexcelencia.org