La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Proposta EC: definició, objectius i pressupost

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Proposta EC: definició, objectius i pressupost"— Transcripción de la presentación:

1 Proposta EC: definició, objectius i pressupost

2 Proposta 1.800 milions d’euros (35% més) (inclou eina finançament)
ESTRUCTURA EUROPA CREATIVA ( ) Proposta milions d’euros (35% més) Transversal (inclou eina finançament) 15 % (200 milions d’euros) Cultura 30 % (de 400 a 500 milions d’euros) MEDIA 55 % (de 770 a 900 milions d’euros)

3 ¿QUÈ ÉS ?

4 2012: Catalunya va rebre del programa MEDIA més de 2,5 milions d’euros en un total de 45 projectes catalans.

5 400 consultes i assessoraments als professionals i empreses catalanes.
8 sessions formatives amb més de 500 assistents. Producció pròpia de tres guies MEDIA en català. Gestió mundial de la MFDB. Més de impactes al sector català. Avaluació de la satisfacció de la indústria catalana sobre els beneficiaris del programa MEDIA a Catalunya.

6 Necessitats i objectius
Resultats desitjats Possibles accions Objectius específics - Més professionalització - Pimes més fortes - Xarxes transnacionals més fortes - Millora de projectes - Formació de professionals - Donar suport als agents de vendes - Disposició a inversió - Instruments finançament - Slate funding - Accés a mercats intls. Capacitat de treballar - networking Fragmentació a. Millorar competitivitat Capacitat financera - Estructura financera més forta - Increment de las fonts privades de finançament - Millora de la preparació per a inversió - Nou instrument finançament - Gestió i formació financera - Sinergies amb les polítiques de les Pimes b. Millorar capacitat finançament - Millora de la quota de mercat - Augment global del BO - Noves fonts d’ingressos per Pimes - Més coproduccions - Millora del potencial comercial - Nous canals de distribució - Agents de vendes - Noves eines de marketing Series de TV de qualitat Iniciativa “Media Literacy” - Fòrums de coproducció Promoure la circulació de les obres i arribar a noves audiències Globalització Digitalizació Accés a informació - Polítiques públiques y accions rellevants Obtenir dades millors i més comparables, estudis, enquestes estadístiques o informació de fonts internes y externes Polítiques d’ajuda basades en l’evidencia

7 Passatge de la Banca, 1-3, 1a planta
08002 Barcelona / MEDIACatalunya @MEDIACatalunya AntenaMediaCat MEDIA Antena Catalunya


Descargar ppt "Proposta EC: definició, objectius i pressupost"

Presentaciones similares


Anuncios Google