La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:

Presentaciones similares


Presentación del tema: "LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:"— Transcripción de la presentación:

1 LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
L’EXPERIÈNCIA DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

2 DEFINICIÓ MÍNIMA D’ORGANITZACIÓ
Conjunt de persones agrupades a l’entorn d’uns objectius. Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

3 ELS OBJECTIUS DINS D’UNA ORGANITZACIÓ
ÀMBIT SOCIOTÈCNIC ÀMBIT POLÍTIC-CULTURAL OBJ. RRHH CULT ORG. CONFLICTE RR. MAT. I TEC. ÀMBIT CONTROL-MILLORA CONTROL MILLORA Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

4 CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (I)
Procés cíclic Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

5 CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (II)
Procés jerarquitzat (activity-based management) Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

6 CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (III)
Procés negociat i participatiu Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

7 CARACTERÍSTIQUES DE LA ‘DPO’ AL CONSELL COMARCAL DEL MARESME (IV)
Procés avaluat i retribuït Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

8 OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ
TIPUS D’OBJECTIUS (I) De procés OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Trametre les publicacions d'edictes als diaris oficials, al tauler d'edictes del Consell i al tauler virtual en un termini no superior a 2 dies comptat a partir de l'aprovació de l'acte administratiu corresponent Temps mig del termini de realització, signatura i tramesa de tots els edictes 31/12/2006 Trimestral Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

9 TIPUS D’OBJECTIUS (II)
D’eficiència OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Reducció d'un 25% de la despesa en telefonia, partint de la facturació de 2005 % de despesa 2006 sobre despesa 2005 31/12/2006 Trimestral Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

10 TIPUS D’OBJECTIUS (III)
D’eficàcia OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Assolir el 95% d’encerts en les previsions meteorològiques diàries % d’encert 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

11 TIPUS D’OBJECTIUS (IV)
De qualitat OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Millorar la qualitat dels serveis del CCM mitjançant la implementació d'enquestes de satisfacció que permetin identificar les reclamacions d'usuaris/àries a 5 serveis addicionals als que ja s'està treballant. Nº de serveis del CCM que realitzen enquestes de satisfacció 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

12 % d’hectàrees cremades (prenent com valor base les de 2005)
TIPUS D’OBJECTIUS (V) D’impacte OBJECTIUS INDICADORS TEMPORALITAT MEDICIÓ Reducció en un 20% del número d’hectàrees forestals cremades per incendis al Maresme % d’hectàrees cremades (prenent com valor base les de 2005) 31/12/2006 Anual Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

13 Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització”
Mataró, 27 d’abril de 2006

14 Resistència al canvi (“ens estan controlant?”)
PROBLEMES DETECTATS Resistència al canvi (“ens estan controlant?”) Problemes de comunicació (“això és una bufanda?”) Efecte “comparació” (“els meus objectius són més ambiciosos que els del veí”) Hàbit metodològic (“com quantifico?”) Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006

15 Lideratge, lideratge i més lideratge... Ser transparent i objectiu
LLIÇONS A EXTREURE Lideratge, lideratge i més lideratge... Ser transparent i objectiu Ser flexible Ser perseverant Jornada “La gestió de serveis a l’administració local supramunicipal: actors, models i organització” Mataró, 27 d’abril de 2006


Descargar ppt "LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:"

Presentaciones similares


Anuncios Google