ELS CONTRACTES DE TREBALL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Fitxa cas.
Advertisements

I. EL PRODUCTE Unitat o conjunt de béns o serveis amb un elevat grau de substitució entre ells.
MANUAL NOMINAPLUS.
BAUHAUS, una escola d’art
Què és un pla Individualitzat ?
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Projecte “rED M”: Una eina per atendre la diversitat
I transforma un llibre en un nou lector
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
APRENENTATGE MULTINIVELL
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
REUNIÓ INFORMATIVA.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
L’Expressió escrita.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Valors/virtuts per a créixer com a persones.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Durada dels estudis = 2000 hores
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
va aprovar la Llei de Millora de barris.
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Un test per pensar... Materials de
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
El màrqueting i els seus elements
EL DRET LABORAL.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
TECNOLOGIA.
XIII a Setmana de la solidaritat
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
EL CONTRACTE DE TREBALL
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
CRAI: definició i estructura
TREU-TE EL DUBTE I COMPRA UN PRODUCTE
Aula Oberta IES Arnau Cadell
Àrea d’Atenció a les Persones
ECOSISTEMES FORESTALS A LES SALINES
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
El departament de Recursos Humans
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

ELS CONTRACTES DE TREBALL ELS NOUS CONTRACTES DE LA TABERNA DE LOS SERRANO

INTRODUCCIÓ TASCA COMENCEM? PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ

1. INTRODUCCIÓ El Mercat Laboral ofereix una àmplia gamma de models de contractació que intenten adaptar-se a les diferents situacions de la realitat empresarial. Els models de contratació més utilitzats són els següents: Contractes indefinits (ordinaris, de foment de la contractació) Contractes de durada determinada (circumstàncies de la producció, obra o servei, interinatge) Mesures de suport al manteniment o reincorporació al mercat de treball Contractes per a treballadores i treballadors amb discapacitats Contractes formatius (pràctiques o formació) Contractes per a la investigació Contractes de substitució per jubilació anticipada Contractes de relleu Contractes de treball a domicili

2. TASQUES Santiago Serrano creu que ha arribat el moment de donar “vidilla” a la taberna i té la sort que tota la família està disposada a ajudar-lo… però això sí, haurà d’adaptar-se a la situació de cadascun d’ells. Santiago no sap massa bé quin tipus de contracte és el més adequat per a cada cas. Creus que el podràs ajudar?   Primer farem grups de 2-3 persones per poder tenir diferents punts de vista i poder contemplar millor les diferents possibilitats. Però, com sempre, per poder pendre una decisió adequada necessitem estar ben informats, de manera que realitzarem un resum que reculli les principals característiques de cada tipus de contracte.

3. PROCÉS Amb la informació recollida en el resumen haurem d’ajudar al Santiago en els següents casos: Lucía Està disposada a donar un cop de mà, sempre i quan l’horari sigui compatible amb el del col·legi. Així que només treballarà 4 hores al dia.

MARCOS Des de que ha tornat d’Inglaterra no ha trobat feina. Vol treballar a la taberna però creu que no domina prou l’ofici. CANDELA És una gran cuinera però vol treballar des de casa, comprometent-se a portar les tapes fetes per l’hora de sopar.

FITI És un manetes i es vol encarregar de les reformes de la taberna. FERNANDO No té feina des de que va deixar el col·legi. Té 53 anys i està inscrit a l’Oficina de Treball com a demandant d’ocupació.

EVA Té 17 anys i ha acabat un cicle mitjà de Serveis de Restauració. PAQUILLO Com a bon amic de la família està disposat a participar en l’iniciativa de la familia. Santiago ha arribat a un acord amb molts pares de Santa Justa per cel·lebrar comunions a la taberna. De manera que el treball es multiplicarà al mes de Maig i vol compta amb el Paquillo com a camarer.

4. ESQUEMA Realitzar un quadre resum de les característiques de cada contracte de treball Estudi de les diferents fòrmules contractuals i resolució dels supòsits plantejats

5. RECURSOS Per realitzar els supòsits plantejats podeu buscar informació en les següents direccions: http://www20.gencat.cat/portal/site/empresaiocupacio/menuitem.e5bbd1c0bae77890a6740d63b0c0e1a0/?vgnextoid=3ade604d1b9af110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=3ade604d1b9af110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default http://www.joves.net/campanyes/de-l-estudi-al-treball/web-del-treball/tipus-de-contractes http://www.sepe.es/ www.mtas.es http://www.oficinadetreball.cat/socweb/opencms/socweb_ca/home.html www.crea.es www.seg-social.es www.cepyme.es www.ugt.es www.ccoo.es www.graduadoszar.com

6. AVALUACIÓ Quadre resum i resolució correcta de tots els supòsits ….………EXCEL·LENT Quadre resum i resolució de 5 o 6 supòsits …………………….……NOTABLE Quadre resum i resolució de 3 o 4 supòsits …………………….……BÉ Quadre resum i resolució de 2 supòsits ………………………..…SUFICIENT Quadre resum i resolució de 1 o 0 supòsits ………………………………..…INSUFICIENT* Sin cuadro resumen ………………………………………………………………….. INSUFICIENT *En el cas de tenir presentat el quadre resumen però que els supòsits estiguin malament es podrà repetir el treball per aprovar.

7. CONCLUSIÓ L’objectiu d’aquesta activitat és adquirir tots els coneixements necessaris per saber utitlitzar les diferents fòrmules contractuals davant de diferents situacions. Conèixer els diferents contractes de treball i poder atendre les necessitats de l’empresa i la disponibilitat dels treballadors. Espero que hagueu pogut ajudar al Santiago i que us hagueu divertit fent-ho.