JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

Les amistats estan fetes de trossets....
LGAI TECHNOLOGICAL CENTER S.A.
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
MÚLTIPLES I DIVISORS.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Una experiència a sisè de Primària
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
PETITS REPORTERS Títol.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
@sebastiani64.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Estratègies educatives en la família
Acompanyament al Projecte de convivència de centre
La Gestió de l’Aula a Primària
H. EBBINGHAUS. ELS PRIMERS ESTUDIS SISTEMÀTICS SOBRE MEMÒRIA
S.xx Els trotatemps CURS
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
ELS DRETS DE L’INFANT 1959, Nacions Unides: «Declaració dels Drets del Nen», 10 principis, caràcter no obligatori. 1978, Polònia presenta la versió provisional.
Un test per pensar... Materials de
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
L’ABRAÇADA ÈS SALVADORA DE VIDES
VIII Primavera Pedagògica Institut d’Estudis Catalans
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Grups interactius a L’Esquitx
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
Seminari d’Educació Especial
d'ensenyança-aprenentatge
valors humans i socials
Descobreix la seva paraula.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Educació Infantil i Primària
L’APRENENTATGE COOPERATIU. Una eina pel tractament a la diversitat
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
La Presència Educadora
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
CULTURA I SOCIETAT.
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
Introducció Al posicionament Web.
TEMA 8 Aplicacions de les derivades
Continuació: el temps II
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
És una lectura extraordinàriament interessant,
TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
EL QUADRAT LES MARIETES.
La representació dels objectes
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives, i tots aquests valors fomenten l'aprenentatge i el fan més interessant i significatiu. Com incloure el joc dins la pràctica docent sense aquest perdi sentit? – Joc és el marc de l’aprenentatge – Inclusió real del joc a la quotidianeitat – El joc obliga a l’infant a organitzar el pensament, construir relacions amb els altres /materials/espais i temps disponibles

JOC I CONFLICTES El joc és vida i jugant s’aprèn a ser El joc és creador de relacions humanes, aprenem a ser societat i a ser essers socials Adquisició d’habilitats socials Adquisició de resolució de conflictes L’adult té el paper d’establir marc normatiu, límits a priori Intervenció de l’adult quan sigui necessari: valorar-ho, observar, esperar Intervenció per a la resolució: mediar, no solucionar, no posicionar-se, pràctiques restauratives....

Avaluació EI: Joc i avaluació

JOC I AVALUACIÓ OBSERVACIÓ – l’observació ha de partir sempre d’una actitud d’escolta i de comprensió de l’infant, sense oblidar que la mirada de l’observador es fixa especialment en alguns aspectes de la realitat perquè està mediatitzada per les seves pròpies experiències, expectatives, i per les ressonàncies que li arriben dels propis infants – es fa necessari que l’observació es converteixi en una eina de reflexió dels equips educatius – Fer visible processos d’aprenentatge DOCUMENTAR – Registrar – Analitzar – reflexionar COMUNICAR – Infants – Companys – famílies