“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Jornadas Vedruna para los equipos de dirección y gestión Vic (Barcelona) 10 a 13 de julio de 2012.
Advertisements

Canvi cultural: la transformació a partir de les persones
Jordi Martínez ECOGESA 17 d’octubre 2013 Productivitat: què és i com millorar-la Los contenidos expuestos en el presente documento son propiedad y de uso.
PASTORAL EDUCATIVA CURS 2014/15 OBJECTIU 1: JOACCIONS EDUCATIVES “Créixer cap a una autèntica vida interior “ Per canviar el món, primer canvia’t a TU.
| © Grupo Galgano /04/2015 | 1 “La inteligencia consiste no sólo en el conocimiento, sino también en la destreza de aplicarlo en.
Sentir l’esperit Sentir el espíritu L’esperit no creix en els arbres, però es nodreix del nostre entorn, com el cos es nodreix del menjar. El espíritu.
DESCOBREIX EL TRESOR DEL NADAL CELEBREM L’ANIVERSARI DE JESÚS.
NO TINC TEMPS... Només tenim una vida i ens dona pànic desaprofitar-la Vivim amb la sensació de que podríem aprofitar-lo millor Em sentim culpables si.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Comunicació en temps de traçabilitat Lleida, 27 de maig de 2004 Albert Concepción.
Història del llenyaire... “El temps és el recurs més important” Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Quina experiència educativa suposa per als nostres alumnes que s’acostumin a situar els fenòmens i els objectes en l’espai i el temps? I als mestres,
GESTIÓ D’EMOCIONS I SENTIMENTS
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes Cascales Martínez, Mª del Mar Godó Claramunt, Jenny Ramírez Rosales, Alba.
Les amistats estan fetes de trossets....
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Salut mental i prevenció
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
REUNIÓ INFORMATIVA.
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
L’Expressió escrita.
Recordem què vol dir ser adolescent
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Treballem l’estadística
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Grups interactius a L’Esquitx
Tallers d’Acció Socioeducativa itinerant del Tarragonès
Temps de... ADSL.
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Nom : Elena Ipingea Data :
CONCURS.
Informe anual reclamacions CSI
Com fer una presentació? Comunicació oral
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LA VIDA DE LES PERSONES.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
“ Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe” Jm2, 18
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Problemes que es poden resoldre amb equacions
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
I tu qui dius que sóc?.
Introducció Al posicionament Web.
Remeis UAB. Vall d’Hebron.
HABILITATS COMUNICATIVES
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Caixes de descobriment
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
Aquestes fotos artístiques revelen una gran imaginació.
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Transcripción de la presentación:

“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker

Claus per valorar i gestionar el temps “Si tenim metes i objectius, tindrem una brújula interior que ens guiarà i ajudarà a prendre decisions”

El temps Com valores el teu temps?

ⓐ S’ ha d’ utilitzar per aconseguir els objectius ⓑ El que compta és el que aconseguim, no el que treballem ⓒ L’ eficàcia només s’ aconsegueix amb una administració correcta del temps ⓓ Perdre el temps es fer quelcom que es menys important del que hagués de fer ⓔ L’ importància be determinada pels objectius ⓕ Sempre hem de preguntar-nos: ¿Quina es la millor manera d’utilitzar aquest minut ? Idees per entendre la gestió del temps

La teva elecció

Objectius

La persona més important  Jo Prioritzar: Perquè a mi m’ interessa Egoisme  Objectius

➊ El més fàcil ➋ El més curt ➌ El més còmode ➍ El primer que arriba ➎ L’ últim que arriba ➏ El més urgent Només hi ha un criteri: EL MÉS IMPORTANT Criteris per prioritzar

Hàbits per canviar

El 20% del nostre temps contribueix Al 80% dels nostres resultats 20  80

Les matemàtiques i Murphy

Estructurar la informació per no perdre temps

Estructura del cervell

Tasques Categories Àrees clau Objectius Estructura en avet

1. Objectius 2. Àrees Clau 3. Categories 4. Tasques Objectius 12… … …2.10… Xxxx

Urgència +- Importància - + I Fer-ho (Crisis) II Planificar IV No Fer III Delegar Matriu de Covey

Planificació

Anàlisi ABC

Descripció de la tasca Data de finalització Notes i comentaris Outlook - Tasques

Tasques Planificació Outlook - Planificar

Els lladres del temps

Temps Vermell Concentració Tasques noves o difícils No disponible Tasques rutinàries Disponible Temps Verd Temps Vermell Temps verd

Tasques Elefant

Consells pràctics

➊ Aprén a assimilar les decepcions ➋ Supera ràpidament una ofensa ➌ Inspirem ràpidament confiança ➍ Evita els conflictes ➎ Elimina sentiments inútils ➏ Mengat el teu “sapo” només començar el dia 6 Consells per la reflexió i acció

Tot treball es dilata indefinidament fins ocupar tot el temps disponible per a la seva completa realització Ley de Párkison

Núm. Mails diaris Núm. Mails any Hores dia% Jornada 8h Hores anyEquival. Dies % ,3317% ,6621% % ,3329%51364 Quan de temps dediquem als s? per cada 5 mails que enviem, 3 requereixen resposta supòsits considerats: 220 dies laborables i una mitja de dedicació per mail de 2 minuts

Claus per gestionar els s

¿Es necessari?¿Es apropiat?¿A qui enviar-ho? OportúLegalRespondre a tots RellevantProfessionalLlistes ComplertCorrecteMillor canal Accions per reduir la quantitat Preguntar-se..... abans d’enviar

Tres mails

Com millorar la qualitat

¿Quant de temps dediquem a buscar mails / o documents? Ens preocupem pel que emmagatzemem però no en el com.... Problemes mes comuns Solapament de categories Massa carpetes primàries Mètodes d’ arxiu Caos en l’ informació ?

Quatre conceptes bàsics d’arxiu

Respondre diàriament tots els mails Reservar períodes de 30 minuts per contestar Desconnectar la icona sonora i visual Eliminar l’ informació inútil El temps que requereix una tasca, creix quant l’ interrompem i la reprenem. Petits hàbits pràctics