La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Informe anual reclamacions CSI

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Informe anual reclamacions CSI"— Transcripción de la presentación:

1 Informe anual reclamacions CSI 2016 www.csi.cat
Direcció d’Atenció al Ciutadà i Comunicació L’Hospitalet de Llobregat, 18 de gener de 2017

2 Comparatiu activitat procès OCI_ 2015-16

3 Gràfics comparatius activitat anual

4 Activitat mensual reclamacions per centres

5 Activitat mensual Motius per processos

6 Comparatiu anual centres i processos més destacats
CSI

7 Gràfics motius_comparatiu anual
HSJDMB

8 Gràfics motius_comparatiu anual
HGH+HSH

9 Gràfics motius_comparatiu anual
HDM

10 Evolució Mensual Reclamacions 2015/2016

11 Reclamacions per Motius
CSI HSJDMB

12 Reclamacions per Motius
HGH+HSS HDM

13 Reclamacions de Tracte_CSI

14 Reclamacions de Tracte CSI

15 Accions millora_Reclamacions de tracte CSI

16 Motiu més reincident : Organització i Tràmits CSI

17 Organització i Tràmits per Procés i Servei CSI
C. Externes: % Assistència Urgent: 27% ↓ Urgències Generals: 22% ↓ C.O.T.: 15% ↓ Urgències Generals correspon a Triatge i (MAT IV-V), i Urgències Medicina (MAT I, II I III)

18 Gràfics evolució procès Assistència Urgent
Cal mencionar la millora en el temps de resposta de les reclamacions per part dels responsables d’UCIES: del 53% al 71% en <30 dies; i del 12% al 30% en <15dies

19 Temps resposta _ ANY 2016

20 Conclusions període any 2016
Respecte l’any anterior, a nivell del CSI, hi ha un lleuger increment del núm. de reclamacions del 3% en el període anual, que a l’HBL arriba a un 6%, concentrat a partir del 2n trimestre (al 1r, havien baixat les reclamacions a tots els dispositius). A l’HGH baixa un -2% i l’HDM fins a un -13%. Quant al temps de resposta ens mantenim en gairebé els mateixos paràmetres de l’any 2015: més del 80% es contesten en els 30 dies laborables. És molt significatiu en el cas de l’HDM que això s’aconsegueix aquest any en el 98% dels expedients. Les reclamacions més reincidents en tot el CSI, es continuen trobant sota el motiu d’«Organització i tràmits» (852), i representen el 52% sobre el total de motius anual (1.638), focalitzant-se en les demores per l’atenció a UCIES (majoritàriament a nivell ambulatori MAT IV i V) i en les demores i desprogramacions a CEX. El número de les reclamacions per motius de Tracte (170), s’ha incrementat en un 7% respecte l’any anterior (159), i representa el 10% sobre el nombre total de reclamacions d’aquest període. D’aquestes 170, poc més de la meitat 82 procedeixen (80 no procedeixen i 8 estan pendents de valoració).

21 PROCÉS GCI_Activitat 2016

22 www.csi.cat Consorci Sanitari Integral Avda. Josep Molins, 29-41
08906 Hospitalet de Llobregat ELS NOSTRES VALORS: Qualitat professional, Equip, Desenvolupament i Compromís


Descargar ppt "Informe anual reclamacions CSI"

Presentaciones similares


Anuncios Google