· Estat de la Federació · Pla de Treball · Reorganització · Objectius FEDERACIÓ AEP UB.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

La Revolució Russa 1917 LENIN.
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
L’EQUIP DOCENT COM A ESTRATÈGIA ADAPTATIVA A L’EEES Benedí, Carles; Blanché, Cèsar; Bosch, Maria; Rovira, Ana & Simon, Joan EDBAF, Equip Docent de Botànica.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS Breu explicació del model d’Alcoi (País Valencià) Barcelona, 22 de juny de 2016.
Edició 2017 Reunió amb famílies.
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Història del Món Contemporani 1r de Batxillerat
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
FESTES DE NADAL Elena Extraviz.
PETITS REPORTERS Títol.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
GESTIÓ PER PROCESSOS.
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
COMENTARI DE GRÀFICS.
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
Comissió de Política Lingüística
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
SECCIÓ SINDICAL CCOO UPV
2013.
Grups interactius a L’Esquitx
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
DIADA DE LA PAU A SJO.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
L’AIGUA A LA NATURA.
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
CONCURS.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
TECNOLOGIA.
Coneixements i idees previs
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
Recurs educatiu Europa
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Plantilla per realitzar un projecte
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Gestió del coneixement
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Universitat - Secundària
El nou Estatut de Catalunya
Transcripción de la presentación:

· Estat de la Federació · Pla de Treball · Reorganització · Objectius FEDERACIÓ AEP UB

AEP UB – Estat de la Federació Quina és la nostra situació? Responsabilitats Grups actius? Comunicació i difusió Activitat institucional Finançament Relacions externes (SEPC, SUMEM, sindicats de PDI, PAS,…)

AEP UB – Estat de la Federació SITUACIÓ DE LA FEDERACIÓ La Federació UB ha patit durant els darrers 2 anys una davallada en militància activa. En moltes reunions i actes d'antigues Assemblees UB hem deixat clara aquesta realitat.

AEP UB – Estat de la Federació SITUACIÓ DE LA FEDERACIÓ La nostra manca d’activitat ha vingut arrossegada per la manca d’una estratègia clara per part del conjunt d’assemblees de facultat de les quals en som partícips. Actualment únicament les assemblees de Física, Dret i Raval semblen funcionar de forma regular.

AEP UB – Estat de la Federació SITUACIÓ DE LA FEDERACIÓ La nostra situació és dolenta. Tots els nostres grups de treball necessiten un creixement en militància, una major connexió amb la realitat de la seva facultat i també un major suport de la Federació.

AEP UB – Estat de la Federació RESPONSABILITATS Les MCUB (Mesa Coordinadora UB) seran la base de la nova Federació i garantiran el suport d’aquesta als grups de base. Els i les responsables de Grup juntament amb les responsabilitats de CPU (Política Universitària), Comunicació, Institucional, ROI i Responsable de Federació formaran la MCUB. El Responsable de Federació serà el portaveu al Consell Nacional i s’encarregarà del vincle entre la política a AEP UB i la política d’AEP a nivell nacional.

Mesa Coordinadora UB MCUB Responsabilitat Federació UB ¿Grup Mundet?¿Grup Clínic? Grup Ciències (Física+Bio) Grup Dret i C Polítiques Grup Raval-Central InstitucionalComunicació Política Universitària ROI

AEP UB – COMUNICACIÓ Comunicació Interna Les MCUB i l’enllaç amb el Consell Nacional a través de la Responsabilitat seran les bases de la comunicació interna. Es faran butlletins periòdics a nivell nacional per informar tota la militància alhora. Cal crear un grup de WhatsApp per poder accelerar la nostra comunicació interna en casos puntuals.

AEP UB – COMUNICACIÓ Comunicació Externa – Difussió L’activitat de cada grup (esmorzars, xerrades, etc) serviran per fer visible l’AEP. Fira d’associacions Física 9 octubre. L’activitat sindical, de recolzament a les nostres companyes i companys estudiants i la cerca de solucions ha d’anar lligada a una contundent campanya de visualització de les nostres accions i victòries. El Queixal és un dels pilars de la difusió i conscienciació de l’AEP a nivell nacional.

AEP UB – INSTITUCIONAL Activitat institucional Podem afirmar que AEP està ben situada a nivell institucional a la UB. Tenim representació al Consell de Govern i al Consell Social amb el suport d’algunes assemblees de facultat que s’hi van presentar com a tal a les eleccions. Cal vincular ambdues lluites. La Vicerectora d’Estudiants té previst convocar eleccions parcials per omplir els buits de representativitat.

AEP UB – FINANÇAMENT Finançament propi Els grups de la federació seran els responsables de garantir el finançament al mateix temps que promocionen el nostre sindicat (esmorzars, fira d’associacions de física, etc) Finançament extern Cal estar atents i atentes a les convocatòries de subvencions per part de la UB. Les activitats que els grups planifiquin van directament lligades al finançament.

AEP UB – Relacions externes Associacions d’estudiants. Plataforma Estudiants 9N El Consell Nacional convocat en reunió oberta va decidir recolzar la proposta del SEPC d’unir esforços amb la resta d’associacions d’estudiants d’àmbit català com a eina de recolzament a un seguit de mobilitzacions en cas de que s’impedeixi la consulta del 9N. A nivell intern, com a AEP UB hem de donar clar suport als acords nacionals. No obstant, la prioritat és l’enfortiment intern com a Federació per dur a terme la feina sindical adequada.

AEP UB – Relacions externes Sindicats de PDI i PAS A nivell de base la federació ha de procurar mantenir l’activitat de la Coordinadora UB, on hi tenim representants a títol individual i assembleari tant dels col·lectius de PDI, PAS i estudiants. A nivell institucional, sense ser aquesta la nostra prioritat, els i les representants sindicals de PDI i PAS no actuen de forma coordinada amb l’estudiantat i no sempre seguint amb les nostres voluntats i principis. No obstant, cal que com a sindicat siguem capaços d’assumir contradiccions i teixir acords conjunts.

AEP UB – OBJECTIUS

Objectius a curt termini: · Actualització del cens · Consolidació dels grups (10 persones mínim per grup) · Consolidació MCUB · Difusió AEP UB: 1 acte per grup mínim abans finals d’any. · Adaptar a la UB la Campanya d’Afiliació nacional. · Solucionar els casos relacionats amb els problemes de matriculació 2014/15. · Posicionar-nos pel que fa la Reforma d’Estructures de la UB.

AEP UB – OBJECTIUS Objectius a curt termini: · Actualització del cens · Consolidació dels grups (10 persones mínim per grup) · Consolidació MCUB · Difusió AEP UB: 1 acte per grup mínim abans finals d’any. · Adaptar a la UB la Campanya d’Afiliació nacional. · Solucionar els casos relacionats amb els problemes de matriculació 2014/15. · Posicionar-nos pel que fa la Reforma d’Estructures de la UB. Objectius a llarg termini: · Assegurar la bona formació pel que fa la nostra militància en referència a la UB. · Creació de grups estables d’AEP a Hospital Clínic, Econòmiques, Farmàcia i Mundet. · Potenciar les assemblees de facultat i ser-ne el motor. · Ser el sindicat de referència a nivell institucional a la UB. · Aturar de nou la Reforma d’Estatuts de la UB.