La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ

Presentaciones similares


Presentación del tema: "MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ"— Transcripción de la presentación:

1 MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
27/03/2014 MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ 13_05_2014

2 SEQÜÈNCIA D’ACTUACIONS

3 ESTRUCTURA DE GESTIÓ Gerent SERVEIS CENTRALS
OSSMA Control de Gestió UB/Grup UB SERVEIS CENTRALS ADMINISTRADORS/ES DE CAMPUS ORGANITZACIÓ I RECURSOS HUMANS FINANCES GESTIÓ DE LA RECERCA GESTIÓ ACADEMICODOCENT I D’ESTUDIANTS INFRASTRUCTURES I SERVEIS GENERALS TECNOLOGIES D’INFORMACIÓ I COMUNCACIÓ COMUNICACIÓ, MARQUETING I PROMOCIÓ SERVEIS COMUNS I PROJECTES Document de treball,

4 Àrea d’Organització i RR.HH. Direcció d’Organització i RR.HH.
ESTRUCTURA DE GESTIÓ Gerència Direcció d’Organització i RR.HH. Sots-direcció d’Organització, Formació i Desenvolupament Professional Sots-direcció Recursos Humans Document de treball,

5 27/03/2014 MARC DE REFERÈNCIA ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Projecció d’una estructura acadèmic més àgil i eficient Interdisciplinarietat en la docència i en la recerca Projecció internacional Situació econòmica restrictiva Organització orientada a la creació, transmissió i difusió de la cultura i el coneixement

6 QUINS SON ELS REPTES QUE TENIM?
27/03/2014 QUINS SON ELS REPTES QUE TENIM? ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Orientar la gestió a generar valor i focalitzar el suport administratiu en les activitats que son la nostra raó d’ésser com a universitat pública. Incorporar en les accions i procediments l’anticipació i la satisfacció de necessitats, expectatives i oportunitats de tots els nostres grups d’interés – ser més proactius Millorar l’eficiència impulsant la gestió per processos , amb una visió global que ens ajudi a coordinar-nos Organització de gestió flexible per adaptar-se als canvis i necessitats amb agilitat Millorar la qualificació professional del PAS i incrementar l’especialització Promoure la transparència i el rendiment de comptes, incorporant l’avaluació en la gestió

7 Punts crítics model actual de gestió
27/03/2014 Punts crítics model actual de gestió ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Estructura organitzativa rígida i burocràtica, que no permet una adaptació àgil a noves situacions ni mobilitat del personal Elevat nombre de microunitats de gestió que no permeten donar resposta als nous reptes ni aprofitar les economies d’escala Les noves necessitats es responen bàsicament amb increment de personal i de suport de gestió Organització Envelliment del personal i necessitat de planificar el relleu generacional Poca especialització del PAS Manca de carrera professional Avaluació del personal Manca d’una política de personal a llarg termini Persones

8 ACCIONS Organització Persones ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA
27/03/2014 ACCIONS ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Incorporar la gestió per processos Focalitzar i prioritzar la gestió en els processos de recerca i acadèmicodocent i l’orientació a l’usuari Orientar els serveis centrals a l’especialització Establir un model de gestió que faciliti la mobilitat del personal Agrupar microunitats amb l’objectiu de mantenir una polivalència en la gestió Organització Incorporar l’avaluació en el desenvolupament professional Establir les carreres professionals, especialitzant el PAS a partir dels perfils professionals Desenvolupar un pla de formació de desenvolupament professional Desenvolupar un pla de relleu generacional Desenvolupar una política de personal a llarg termini Persones

9 GOVERN DE LA GENERALITAT
MAPA DE PROCESSOS 27/03/2014 GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN DE L’ESTAT SOCIETAT PLANIFICAR ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 9

10 GOVERN DE LA GENERALITAT
27/03/2014 SITUACIÓ ACTUAL GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN SOCIETAT PLANIFICAR SECRETARIA (SED) ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 10

11 GOVERN DE LA GENERALITAT SUPORT ACADÈMICODOCENT
27/03/2014 NOU MODEL GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN SOCIETAT PLANIFICAR SUPORT ACADÈMICODOCENT GRAUS - MASTERS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 11

12 PROPOSTA ESTRUCTURA GENERAL UB
27/03/2014 PROPOSTA ESTRUCTURA GENERAL UB Informació i Atenció Suport Acadèmic Docent (USAD) Suport Departamental Suport a Òrgans de Govern Recerca Graus Màsters Administració FACULTAT Finances Personal Obres, Manteniment i Seguretat Economia Punt atenció usuari Recursos Humans Àrees Transversals Infraestructures i Serveis Tecnologies

13 CALENDARI OPERATIU D’ACTUACIÓ
27/03/2014 CALENDARI OPERATIU D’ACTUACIÓ ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Actuació Calendari Presentació del Model organitzatiu Directores/directors d’Àrea, Administradores de Centre i Representants dels Treballadors Dimensionament de les noves estructures i estudi de la situació actual Determinació de la taula de consistència per encaixar processos i unitats Reunions de treball amb Directores/directors d’àrea i Administradores de centre per determinar estructures, perfils places i costos Informació i Negociació amb els representants dels treballadors, integrant en el calendari la RLT Elaboració del Pla d’Organització i Ordenació Aprovació model definitiu per òrgans competents: Comissió Delegada de PAS i Consell de Govern 2a. Quinzena juliol (data prevista ) Implementació model Setembre- Desembre 2014

14 CREACIÓ DE GRUPS DE TREBALL
27/03/2014 CREACIÓ DE GRUPS DE TREBALL ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Grup 1: Desenvolupament dels processos a les Facultats en les àmbits academicodocents i de recerca, i dels àmbits econòmic i de personal a les Facultats i Àrees Grup 2: Determinació dels perfils de les places de les unitats noves de Facultats i les necessites formatives específiques d’aquestes places Grup 3: Determinació d’un procediment de Promoció interna, lligat al procediment d’accés a places de nova creació i del procediment de mobilitat. Grup 4: Determinació del procés de funcionarització de determinades places Grup 5: Estudi i propostes d’horari laboral i de teletreball Grup 6: Estudi i propostes per relleu generacional Grup 7: Estudi i desenvolupament dels processos lligats a la Unitat d’Informació i Atenció (auxiliars de servei, tècnic logístic i tècnic audiovisual)


Descargar ppt "MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ"

Presentaciones similares


Anuncios Google