Índex 1. Què és el “Semàfor dels Valors”?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
S4 League S4: Stylish, eSper, Shooting, Sports.. Dades tècniques Desenvolupada:Pentavision Distribuïdora:Neowiz Games Data de llançament:2008 Gènere:Joc.
Advertisements

Espai cultural Caja Madrid Barcelona, fins
Qüestionari d’auto-avaluació
El pes de la responsabilitat. Guillermo Mordillo és un dibuixant argentí que utilitza molt sovint el món de l’esport en les seves creacions gràfiques.Aquí.
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Index -XBOX 360 -PlayStation3 -¿Qué problemes te Xbox 360? -Qué problemes te PlayStation3? -Jocs de Xbox360 y Play3.
UNITAT DIDÀCTICA CICLE SUPERIOR RUGBY CEIP MIQUEL BARÓ I DABÁN
PRÀCTICA ESPORTIVA EN EDAT ESCOLAR A VILANOVA I LA GELTRÚ
BÀSQUET.
ESPORT I CONVIVÈNCIA Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona Programa Convivim Esportivament Barcelona, 27 d’octubre de 2017.
BAUHAUS, una escola d’art
SOM DE PRIMERA! CAMPANYA DE SOCIS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Què és un pla Individualitzat ?
Sabadell, 27 de setembre de 2005
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
LA POESIA I L’ESPORT.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
APARELL REPRODUCTOR FEMENÍ
@sebastiani64.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
COMENTARI DE GRÀFICS.
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
1- Quan els esportistes estiguin fent bé les coses, dóna´ls molts
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Carta d’un infant als seus pares.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Seminari d’Educació Especial
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
TEMPORADA
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Voleibol Ada S. David J. Álvaro S..
valors humans i socials
L’hoquei.
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
Nou model d’esport escolar
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
millora de la qualitat de l’ensenyament.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
BÀDMINTON.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
EL FUTBOL Àlex Bañeres.
Pla Integral de Salut Mental
CONSISTORI INFANTIL.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
DESCRIPCIÓ DELS HORITZONS.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
Cas Danone.
Transcripción de la presentación:

Índex 1. Què és el “Semàfor dels Valors”? 2. Desenvolupament del programa 3. Criteris d’observació 4. Graella de valoració 5. Classificació de “El equips amb + valors”

1. Què és el “Semàfor dels Valors”? És un programa que pretén fomentar els valors positius de l’esport, a partir d’un sistema que avalua i, enregistra el comportament dels principals agents de les competicions esportives del CEEB.

2. Desenvolupament del programa Criteris Observació Tutor/a de Joc Comitè de valoració % Participació +

3. Criteris d’observació Conducta excel·lent i extraordinària Conducta correcta Conducta incorrecta puntual Conducta antiesportiva manifesta (i reiterada)

Vídeo “Fair Play Futbol Sala” 3. Criteris d’observació – Semàfor Verd Comportament EXC EL·LENT: 4 punts Esportistes Entrenadors/es Aficions (Famílies) Competeixen amb Fair Play (respectant sempre les normes i les persones) Accepten totes les decisions del tutor/a de joc, fins i tot les que no els afavoreixen Accepten les decisions tècniques de l’entrenador/a en tot moment Accepten el resultat del partit (victòria o derrota) amb esportivitat i humilitat Mostren un comportament general excel·lent El tècnic/a local rep i orienta els tutors/es de joc, els/les esportistes i les famílies de l’equip contrari Accepten les decisions del tutor/a de joc i li donen suport en tot moment Animen i donen suport als/les esportistes independentment del resultat Mantenen una molt bona relació amb les famílies i amb l’entrenador/a de l’equip contrari - Accepten el resultat del partit (victòria o derrota) amb esportivitat i humilitat El públic local rep i orienta els tutors de joc, els esportistes i les famílies de l’equip contrari Respecten les decisions del tutor de joc en tot moment, fins i tot quan s’equivoca Animen els esportistes dels dos equips amb educació, independentment del resultat És obligatori presentar un comentari justificatiu d’aquesta valoració Vídeo “L’Equip petit” Vídeo “Fair Play Futbol Sala”

Bon comportament: 2 punts 3. Criteris d’observació – Semàfor Blau Bon comportament: 2 punts Esportistes Entrenadors/es Aficions (Famílies) Competeixen amb Fair Play (respectant les normes i les persones) Accepten les decisions del tutor/a de joc Accepten les decisions tècniques de l’entrenador/a - Accepten el resultat del partit (victòria o derrota) amb esportivitat i humilitat El tècnic local rep i orienta els tutors/es de joc, els esportistes i les famílies de l’equip contrari Animen i donen suport als/les esportistes independentment del resultat Mantenen una relació cordial amb les famílies i amb l’entrenador/a de l’equip contrari El públic local rep i orienta els tutors/es de joc, els/les esportistes i les famílies de l’equip contrari Respecten les decisions del tutor/a de joc Animen els/les esportistes dels dos equips amb educació

Comportament regular: 0 punts 3. Criteris d’observació – Semàfor Groc Comportament regular: 0 punts Esportistes Entrenadors/es Aficions (Famílies) Puntualment no practiquen el joc net Ocasionalment protesten algunes decisions del tutor/a de joc Puntualment discuteixen decisions tècniques de l’entrenador/a Alguns esportistes no encaixen les victòries i les derrotes amb esportivitat i humilitat El tècnic/a local no acull ni dóna cap orientació als tutors/es de joc, als/les esportistes i a les famílies de l’equip contrari Puntualment escridassen als jugadors/es quan cometen alguna errada - En algunes ocasions discuteixen amb els familiars i/o l’entrenador/a contrari El públic local no acull ni dóna cap orientació als tutors/es de joc, als/les esportistes i les famílies de l’equip visitant Puntualment discuteixen les decisions tècniques de l’entrenador/a - En algunes ocasions discuteixen amb les famílies i amb l’entrenador/a contrari

Mal comportament: -2 punt 3. Criteris d’observació – Semàfor Vermell Mal comportament: -2 punt Esportistes Entrenadors/es Aficions (Famílies) Practiquen joc brut Protesten les decisions del tutor/a de joc No respecten les decisions tècniques de l’entrenador/a - No encaixen el resultat del partit (victòria o derrota) amb esportivitat ni humilitat Pressionen i escridassen als esportistes Discuteixen amb els familiars i/o l’entrenador/a contrari Increpen el tutor/a de joc i protesten les seves decisions Discuteixen amb les famílies i amb l’entrenador/a contrari Protesten les decisions tècniques de l’entrenador/a És obligatori presentar un comentari justificatiu d’aquesta valoració Vídeo Vídeo Vídeo

4. Graella de valoració EQUIP LOCAL Agents EQUIP VISITANT Esportistes Tècnics / Tècniques Aficions / Famílies * Els/les tutors/es de joc són els/les responsables d’introduir les valoracions una vegada finalitzi la competició. Vídeo

5. Classificació “Els equips amb + valors” Pos. EQUIPS PARTITS JUGATS ESPORTISTES TÈCNIC/A FAMÍLIES PARTICIPACIÓ TOTAL MITJANA 1 Escola... 5 18 punts 16 punts 0,80 punts 52,80 punts 10,56 2 Club... 4 12 punts 8 punts 0,78 punts 28,78 punts 7,195 3 Associació… 10 punts 0,90 punts 30,90 punts 6,18 Club… 0,70 punts 42.8 punts 6,14 Escola 0,50 punts 30,50 punts 6,10 * Aquesta classificació paral·lela apareix al costat de la classificació ordinària de resultats i també es pot consultar en una secció específica del web.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ PRECS I PREGUNTES MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ