GESTIÓ EMOCIONAL.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
CONTES MUSEU DELS.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
La Terra.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
LA TARDOR Cicle Inicial.
Les bones pràctiques per a la educació en família
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
La característica d’aquest salm és un sentiment de confiança pregona en Déu –expressat amb un llenguatge d’incomparable bellesa poètica. En la primera.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Alexander Sutherland Neill
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
a partir del llibre “escrits de presó”
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Exaltació de les virtuts, les obres i la bondat del vertader just Exaltació de les virtuts, les obres i la bondat del vertader just. A qui observa.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
Objectiu Educatiu Trienni
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
TECNOLOGIA.
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Poema de Victor Hugo (s. XIX)
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Cant espiritual Joan Maragall.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Intel·ligència Artificial
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
És una lectura extraordinàriament interessant,
Esplanada de les mesquites (Temple)
Propostes de millora en el GIR
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
EL QUADRAT LES MARIETES.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
Som humans. Per això a vegades….
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Sentiments cliqueu.
Tallers 2n. Trimestre
Transcripción de la presentación:

GESTIÓ EMOCIONAL

CONCEPTE D’ EMOCIÓ Una emoció és un impuls involuntari originat com a resposta als estímuls de l'ambient que indueix sentiments tant a l'ésser humà com en animals i que desencadena conductes de reacció automàtica

CONCEPTE D’EMOCIÓ Als pocs mesos de vida, ja adquirim emociones bàsiques com la por, la ira o el desig. Alguns animals comparteixen aquestes emocions amb nosaltres els humans.

EMOCIONS BÀSIQUES Existeixen 8 emociones bàsiques: POR IRA ALEGRIA TRISTESA AMOR CURIOSITAT VERGONYA FÀSTIC

LA POR La por és un sentiment desagradable de temença que sorgeix per la percepció d'un perill, encara que aquest no sigui real. Va sorgir per qüestions adaptatives; la por permetia a l'individu preparar-se per reaccionar en situacions dolentes amb més rapidesa. GELOS SOSPITA ANGOIXA POR SUSPICÀCIA PÀNIC DESCONFIANÇA TIMIDESA ANSIETAT

LA IRA Reacció defensiva contra un obstacle. És una emoció molt forta, ocasionada per la percepció d’una amenaça física o en vers el nostre amor propi. AGRESSIVITAT FÚRIA PATIMENT IRA RENCOR RÀBIA ODI RESSENTIMENT FRUSTRACIÓ CULPA

L’ ALEGRIA És la gasolina que mou el motor, la força, l’empenta, la visió positiva… La energia que ens permet dur a terme els nostres projectes i, sobretot, a crear, gaudir i estimar. AMISTAT ESPERANÇA RIURE GENEROSITAT ALEGRIA BONDAT CONFIANÇA FELICITAT DESIG AGRAIMENT

LA TRISTESA La tristesa sempre va unida a la vivència subjectiva de la pèrdua, la mort, l’abandonament, la separació o la desil·lusió. DOLOR DESESPERANÇA PLOR TRISTESA MELANGIA AÏLLAMENT DEPRESIÓ DESÀNIM SOLETAT REBUIG

L’ AMOR Com si l’ amor fos un sol, al seu voltant giren gran quantitat de planetes il·luminant la foscor del nostre Univers. COMPLICITAT AMISTAT GENEROSITAT TENDRESA AMOR ADMIRACIÓ PLENITUT COMPROMÍS ENAMORAMENT DESIG FIDELITAT

LA CURIOSIDAT CREATIVITAT Si la facultat investigadora no mora i les pessigolles que sens per descobrir les coses meravelloses no està atrofiat, tot l’univers és com un gran llibre obert! SORPRESA DESIG INTUICIÓ INQUIETUT CURIOSIDAT AVORRIMENT CREATIVITAT APRENENTATGE ALERTA ADMIRACIÓ

LA VERGONYA És la més personal de les emocions i una de les més difícils d'acceptar... BAIXA AUTOESTIMA PATIMENT TEMERANÇA INSATISTACCIÓ VERGONYA ANGOIXA DEPENDÈNCIA INSEGURETAT CULPA AGRESSIVITAT

EL FÀSTIC Un reflex que ens protegeix de l’amenaça del contagi! Les conseqüències són allunyament de l’objecte o situació que el produeix amb una manifestació física com repulsió o nàusea. AVERSIÓ REBUIG REPULSIÓ FÀSTIC TEMOR ANTIPATIA EVITAMENT DESPRECI OPOSICION REPUGNÀNCIA

SOM DIFERENTS, SENTIM IGUAL! EIX TRANSVERSAL 2011-2012 SOM DIFERENTS, SENTIM IGUAL!

ACTIVITAT DE MOTIVACIÓ DESDE LA BIBLIOTECA EXPOSICIÓ “LES EMOCIONS HUMANES”

Exposició de fotografies al passadís del despatx i la biblioteca on els visitants han de trobar quines de les 8 emocions humanes bàsiques estan representades a cada una d’ elles.

Cada classe vindrà amb el seu tutor/tutora a veure l’ exposició i recollirà la carpeta amb les instruccions per el desenvolupament del joc: INSTRUCCIONS: 1.- Cada tutor tindrà l’adreça on podrà trobar les fotos a la “T”. Un cop amb aquest material i a la classe, heu de tornar a mirar les fotografies més detingudament. 2.- Omplir llavors la butlleta col·lectiva amb la resposta sobre la identificació de les 8 emocions de les fotos de l’exposició. Posteriorment, segons el dia establert, ho dipositareu a la caixa de la Cora. 3.- Els i les alumnes de 6è s’encarregaran del buidatge i ens reunirem al gimnàs per tal de donar les respostes correctes. 4.- Uns encarregats a cada classe ens informaran també de les conclusions on han arribat. NOTA: (Hauríem d’arribar tots i totes a la mateixa CONCLUSIÓ, ÉS CLAR: TOTS SENTIM IGUAL PERÒ SOM DIFERENTS EN LA PELL, EL VESTIT, LES JOIES...)

Proposta de treball CADA CLASSE HA DE TRIAR UN PAÍS I ORNAITZAR LES SEVES VACANCES DE JULIOL 2012 COM HO FAREM? Ara tornareu a la T i quan cliqueu a sobre de les fotografies, obtindreu la informació sobre la identitat de cada persona. Amb aquesta informació, podreu triar millor, entre tota la classe, Quins d’aquests països us agradaria visitar. 3.- Un cop fet això, tindrem el nom de cada classe i serà el començament del projecte de recerca del curs.

ORIENTACIONS Cal que el treball de recerca es plantegi com un viatge a realitzar i que posteriorment es presentarà als altres alumnes de l’ Escola