Pràctica 5.3: Construcció d’arbres de problemes i solucions

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Advertisements

El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
L’AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Ponència Una educació per a un nou país.
Elaboració d’un mapa temàtic
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
APRENENTATGE MULTINIVELL
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
L’Expressió escrita.
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
COMENTARI DE GRÀFICS.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Maria del Mar Amorós Davó Miriam Díaz Megías Maite Vidal i Bellot
CONVERSA EXPLORATÒRIA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Una història de la tecnologia
VERMICOMPOSTAGE 4t DE PRIMÀRIA S.J.O. Curs
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Història i Cultura de les Religions
Pràctica 5.2: Construcció de fluxogrames
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
DIADA DE LA PAU A SJO.
LES ONG: CAMINANT PEL MÓN
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Quan penses que tot està inventat ….
El teu esforç, la seva energia
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Pràctica 3.4: Creació d’una matriu de dades amb IBM Statistics
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Promoció de la salut i programació sanitària
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
III Jornada de transport sanitari
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

Pràctica 5.3: Construcció d’arbres de problemes i solucions Objectius: Aprendre a organitzar la informació analítica de manera estratègica. Fomentar la reflexió sobre la transformació d'una situació social a partir de l'anàlisi d'informació. Assajar els mecanismes de relació causal

Dèficit democràtic en la nostra societat Tasques en el temps de classe b x y c z Tema de partida Dèficit democràtic en la nostra societat Tasques en el temps de classe A partir d’aquest enunciat, la classe construirà col·lectivament un arbre de problemes i un arbre de solucions. Una persona arreplegarà en la pissarra les propostes i ajudarà a filtrar les vàlides per a configurar l’arbre de problemes. Una altra farà el de solucions. La resta de la classe participem aportant idees. Tots hem d’aportat almenys un parell de problemes i un parell de solucions.

Documents que cal lliurar en la pràctica b x y c z Documents que cal lliurar en la pràctica Arbre de problemes i solucions elaborat pel grup.